Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś patrzę a w jakości sprzedaży punkty ujemne -60
Ostatni zwrot był 30 dni temu. Zwrot pieniędzy odrazu po odebraniu paczki.
Nie mam zwrotów i teraz CIERPIE za to że tak dobrze prosperuje, mam dobre produkty i że nie mam zwrotów.
Wychodzi na to że jak jesteś BARDZO dobry sprzedawcą to musisz mieć zwroty.
Moim zdanie +60 punktów powinno być przyznane w innej miarze.
Tak wynika zdaniem Allegro, brak zwrotów, brak dyskusji itd .
@pajuwa w mierze Szybkie zwroty wpłat nie przyznajemy ujemnych punktów. Jeśli Twoi kupujący nie zwracają zamówień – nie dostaniesz punktów w tej mierze, jednak punkty przyznajemy w mierze Brak zwrotów od klientów.
Szczegółowe informacje o tym, jak przyznajemy punkty w każdej z miar jakości sprzedaży znajdziesz w tym artykule.
Miałem 60/60 pkt. bo miałem jeden zwrot.
Teraz mam 0/60pkt bo nie mam zwrotów, a termin ostatniego zwrotu minął 30 dni temu.
Jak nie mam zwrotów to moja jakość sprzedaży jest gorsza ponieważ nie mam zwrotów
O to w sprzedaży chodzi by nie mieć zwrotów.
@pajuwa Poproś kogoś by kupił u Ciebie coś taniego i co by mu się nie podobało by musiał to zwrócić . Szybko zwrócisz kasę i zyskasz punkty ,jak Ci na nich zależy . Jakość jest tu rzeczywiście kiepsko oceniana.