Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy naprawdę allegro nie może chociaż odrobinę zadbać o nas sprzedawców ?
Historia z wczoraj, dostaję negatywa o treści "przesyłka nie została doręczona". Klient zza wschodniej granicy, piszący cyrylicą i korzystający z tłumacza. Zamówił przesyłkę , która od 4 dni czekała na odbiór z poczty. miał problem z odebraniem jej z placówki, bo jak się okazało podał nieprawdziwe dane osobowe. Pomimo tego, że ostatecznie udało mu się ją odebrać to dostaliśmy negatywa (o treści: paczka nie dotarła) i zero gwiazdek za obsługę i produkt. Pracownik allegro stoi na stanowisku, że musi być neutralny i nie może ingerować w ocenę, pomimo tego, że ocena jest niezgodna ze stanem faktycznym, a paczka została odebrana przez klienta, który sam to potwierdził w rozmowie ze mną. Dodatkowo klient podaje nieprawdziwe dane osobowe i adresowe, do czego również przyznał się w rozmowie. Ile jeszcze trzeba, żeby allegro chociaż raz stanęło po stronie "swojego" sprzedawcy ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@mikeza Poinformuj kupującego, że złożysz zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa zniesławienia, jeśli nie usunie nieprawdziwej opinii. Nawet po samym numerze telefonu powinien zostać namierzony, jeśli nie znasz jego prawdziwych danych.
Allegro Ci nie pomoże.
@mikeza Pomijając wszystko inne, przesyłka w ogóle nie powinna podlegać ocenie. Obecnie zostały już tylko dwie kategorie: "zgodność z opisem" oraz "obsługa"
dlatego dziwi mnie stanowisko allegro, gdzie pracownik ma podgląd, że przesyłka jest odebrana, dodatkowo kupujący potwierdza odbiór w korespondencji, a ja słyszę, że oni muszą być neutralni i nie mogą ingerować w system komentarzy, nawet wówczas jeśli treść komentarza rozmija się z rzeczywistością. Nie mogę tego pojąć.
No cóż koresponduję nadal z tym klientem, i liczę, że będzie na tyle lotny i chętny, żeby zmienić ten komentarz. Bo chyba tylko to mi zostało.
@mikeza Na Allegro nie licz oni tylko liczą ale swoje zyski , a z takim klientem to jak się nie da "prośbą" to trzeba spróbować "groźbą" informując go o możliwych konsekwencjach za niesłuszne psucie wizerunku.
Na allegro nie licz
Kase z prowizji pobrali
jei tkną w jakiś sposób kupującego to tu już nic nie kupi bo się obrazi
a oni nie dostaną kolejnej prowizji
jestem tu już ponad 20 lat, więc znam trochę politykę allegro, i wiele już widziałem i słyszałem.
Mimo wszystko anulowanie komentarza, czy też niebranie go pod uwagę do statystyk, to czy to aż tak wiele dla nich. klient nawet tego nie zauważy, a dla nas to jednak wielka ulga. Fakt, człowiek się łudzi, bo chciałby być traktowany przez portal tak jak sam traktuje swoich klientów, z szacunkiem i poważnie. Ale pewno mam zbyt wysokie wymagania po tylu latach 🙂
@mikeza Dramat polega na tym, że dla Allegro nie ma znaczenia, czy jesteś tu 20 lat, czy dwa miesiące. A nawet przeciwnie - ci, którzy pamiętają, że kiedyś tu było bardziej normalnie, są niewygodni, bo za dużo pyskują
Gdyby nastąpił jakiś większy odpływ sprzedawców to może jesczse
A tu odpływ jest, tak słyszę wkoło ale za mały a na dodatek przychodzą. Wstępni nieszczęśnicy kuszeni pakietami na start i łatwym biznesem i dużymi dochodami
a potem pytania czemu muszą dopłacać do przesyłki skoro klient miał smarta
@mikeza allegro w takich przypadkach twierdzi, że nie ma informacji na temat fałszywej opinii
mogłeś przecież poza allegro zwyzywać kupującego
fałsz, kłamstwa, pomówienia metodą opisu jakości działań sprzedawcy?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Już nie raz miałem przgody z ukrami. Nie potrafią czytać po polsku i potem są problemy. Też zarobiłem negatywa bo Saszka nie podumał. Allegro to korporacja i zapewne nic się nie zmieni.
Miałem to samo - przesyłka dotarła do kupującego ale pozwolił sobie na komentarz "Zamówienie nie zostało dostarczone" bo Kurier One nie dostarczył w "przewidywanym czasie". Czyli kupujący pospołu z Allegro dali ciała ale to mnie negatywem obarczono.
Allegro Ci nie pomoże bo nie są twoimi partnerami w biznesie.
w moim przypadku dotarła i to sporo przed czasem, bo deklarowany termin był na wczoraj, a przesyłka była awizowana już w poniedziałek. Problem polegał na tym, że nasz klient podał jakieś lewe dane osobowe i nie chciano mu wydać przesyłki na poczcie. Jak widać można za wszystko obarczyć winą sprzedawcę 🙂
Bo rodziciele nie nauczyli przyznać się do błędu
taki wpis w normalnym portalu działającym w zgodzie z własnym regulaminem nie powinien istnieć:
"Wysyłka pocztą, a żeby odebrać trzeba się namęczyć, bo wiadomo jak poczta funkcjonuje. Pozostałe opcje dostawy droższe. Brak smarta. "
allegro nawaliło, a oberwał sprzedawca
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@RED ten powyżej łaskawie usunęli ze statystyk. klient kupił coś za 40zł i chciał smarta, a na 10 różnych form dostawy wybrał najtańszy allegro polecony. A pretensje tradycyjnie do sprzedawcy za swój wybór. Do tego już się nawet przyzwyczaiłem, bo ludzie widzą info dostawa jutro, ale nie zakładają, ze dotyczy to tylko wybranych opcji. Wybierają najtaniej i najwolniej, a potem zarzucają nam, że paczka nie dotarła, bo przecież było info o terminie doręczenia 🙂
@mikeza nie widzę wskazanej opinii na Twoim koncie. Czy udało Ci się już wyjaśnić sprawę z naszym supportem?
@RaBarbar_ka komentarz był na inny koncie, ale faktycznie klient sam go już usunął, nie wiem czy po prośbie, czy po groźbie. Co nie zmienia faktu, że sam fakt proszenia klienta o usunięcie nieprawdziwego komentarza jest po prostu uwłaczający i poniżający dla sprzedawcy. Szczególnie, gdy nie ma on żadnego wsparcia w pracownikach allegro, którzy po prostu umywają ręce.