Ile potrzeba, żeby allegro stanęło po stronie "swojego" sprzedawcy ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy naprawdę allegro nie może chociaż odrobinę zadbać o nas sprzedawców ?
Historia z wczoraj, dostaję negatywa o treści "przesyłka nie została doręczona". Klient zza wschodniej granicy, piszący cyrylicą i korzystający z tłumacza. Zamówił przesyłkę , która od 4 dni czekała na odbiór z poczty. miał problem z odebraniem jej z placówki, bo jak się okazało podał nieprawdziwe dane osobowe. Pomimo tego, że ostatecznie udało mu się ją odebrać to dostaliśmy negatywa (o treści: paczka nie dotarła) i zero gwiazdek za obsługę i produkt. Pracownik allegro stoi na stanowisku, że musi być neutralny i nie może ingerować w ocenę, pomimo tego, że ocena jest niezgodna ze stanem faktycznym, a paczka została odebrana przez klienta, który sam to potwierdził w rozmowie ze mną. Dodatkowo klient podaje nieprawdziwe dane osobowe i adresowe, do czego również przyznał się w rozmowie. Ile jeszcze trzeba, żeby allegro chociaż raz stanęło po stronie "swojego" sprzedawcy ?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Poinformuj kupującego, że złożysz zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa zniesławienia, jeśli nie usunie nieprawdziwej opinii. Nawet po samym numerze telefonu powinien zostać namierzony, jeśli nie znasz jego prawdziwych danych.
Allegro Ci nie pomoże.
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Pomijając wszystko inne, przesyłka w ogóle nie powinna podlegać ocenie. Obecnie zostały już tylko dwie kategorie: "zgodność z opisem" oraz "obsługa"
Najszybsza mysz w całym Meksyku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dlatego dziwi mnie stanowisko allegro, gdzie pracownik ma podgląd, że przesyłka jest odebrana, dodatkowo kupujący potwierdza odbiór w korespondencji, a ja słyszę, że oni muszą być neutralni i nie mogą ingerować w system komentarzy, nawet wówczas jeśli treść komentarza rozmija się z rzeczywistością. Nie mogę tego pojąć.
No cóż koresponduję nadal z tym klientem, i liczę, że będzie na tyle lotny i chętny, żeby zmienić ten komentarz. Bo chyba tylko to mi zostało.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Na Allegro nie licz oni tylko liczą ale swoje zyski , a z takim klientem to jak się nie da "prośbą" to trzeba spróbować "groźbą" informując go o możliwych konsekwencjach za niesłuszne psucie wizerunku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na allegro nie licz
Kase z prowizji pobrali
jei tkną w jakiś sposób kupującego to tu już nic nie kupi bo się obrazi
a oni nie dostaną kolejnej prowizji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jestem tu już ponad 20 lat, więc znam trochę politykę allegro, i wiele już widziałem i słyszałem.
Mimo wszystko anulowanie komentarza, czy też niebranie go pod uwagę do statystyk, to czy to aż tak wiele dla nich. klient nawet tego nie zauważy, a dla nas to jednak wielka ulga. Fakt, człowiek się łudzi, bo chciałby być traktowany przez portal tak jak sam traktuje swoich klientów, z szacunkiem i poważnie. Ale pewno mam zbyt wysokie wymagania po tylu latach 🙂
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Dramat polega na tym, że dla Allegro nie ma znaczenia, czy jesteś tu 20 lat, czy dwa miesiące. A nawet przeciwnie - ci, którzy pamiętają, że kiedyś tu było bardziej normalnie, są niewygodni, bo za dużo pyskują
Najszybsza mysz w całym Meksyku
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdyby nastąpił jakiś większy odpływ sprzedawców to może jesczse
A tu odpływ jest, tak słyszę wkoło ale za mały a na dodatek przychodzą. Wstępni nieszczęśnicy kuszeni pakietami na start i łatwym biznesem i dużymi dochodami
a potem pytania czemu muszą dopłacać do przesyłki skoro klient miał smarta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza allegro w takich przypadkach twierdzi, że nie ma informacji na temat fałszywej opinii
mogłeś przecież poza allegro zwyzywać kupującego
fałsz, kłamstwa, pomówienia metodą opisu jakości działań sprzedawcy?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już nie raz miałem przgody z ukrami. Nie potrafią czytać po polsku i potem są problemy. Też zarobiłem negatywa bo Saszka nie podumał. Allegro to korporacja i zapewne nic się nie zmieni.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Miałem to samo - przesyłka dotarła do kupującego ale pozwolił sobie na komentarz "Zamówienie nie zostało dostarczone" bo Kurier One nie dostarczył w "przewidywanym czasie". Czyli kupujący pospołu z Allegro dali ciała ale to mnie negatywem obarczono.
Allegro Ci nie pomoże bo nie są twoimi partnerami w biznesie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w moim przypadku dotarła i to sporo przed czasem, bo deklarowany termin był na wczoraj, a przesyłka była awizowana już w poniedziałek. Problem polegał na tym, że nasz klient podał jakieś lewe dane osobowe i nie chciano mu wydać przesyłki na poczcie. Jak widać można za wszystko obarczyć winą sprzedawcę 🙂
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo rodziciele nie nauczyli przyznać się do błędu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
taki wpis w normalnym portalu działającym w zgodzie z własnym regulaminem nie powinien istnieć:
"Wysyłka pocztą, a żeby odebrać trzeba się namęczyć, bo wiadomo jak poczta funkcjonuje. Pozostałe opcje dostawy droższe. Brak smarta. "
allegro nawaliło, a oberwał sprzedawca
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RED ten powyżej łaskawie usunęli ze statystyk. klient kupił coś za 40zł i chciał smarta, a na 10 różnych form dostawy wybrał najtańszy allegro polecony. A pretensje tradycyjnie do sprzedawcy za swój wybór. Do tego już się nawet przyzwyczaiłem, bo ludzie widzą info dostawa jutro, ale nie zakładają, ze dotyczy to tylko wybranych opcji. Wybierają najtaniej i najwolniej, a potem zarzucają nam, że paczka nie dotarła, bo przecież było info o terminie doręczenia 🙂
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza nie widzę wskazanej opinii na Twoim koncie. Czy udało Ci się już wyjaśnić sprawę z naszym supportem?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RaBarbar_ka komentarz był na inny koncie, ale faktycznie klient sam go już usunął, nie wiem czy po prośbie, czy po groźbie. Co nie zmienia faktu, że sam fakt proszenia klienta o usunięcie nieprawdziwego komentarza jest po prostu uwłaczający i poniżający dla sprzedawcy. Szczególnie, gdy nie ma on żadnego wsparcia w pracownikach allegro, którzy po prostu umywają ręce.
Dobra rada zaczyna się od milczenia