Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dlaczego automat przed rozpoczęciem dyskusji , której powodem jest ,,brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu ,, nie informuje o zleconym wcześcniej zwrocie środków ?????
Nie zdążyłem nawet zrobić kopiuj -- wklej , a problem samoczynnie rozwiązała się po 5 minutach .
to jest to nowe udogodnienie jak oddasz kasę to automat juz widzi i sru dyskusję zamyka 😄
Ale powiedz proszę gdzie jest problem? Naprawdę tego nie czuje. Czyżby terminowość odpowiedzi padnie w SS?
@mdrogeria @serwis-texas to jest dyskusja zakończona przez kupującego, gdyby dyskusja była zakończona automatycznie pojawia się komunikat:
"Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu. W przypadku dalszych problemów napisz do nas."
@serwis-texas @sl-aw-ek zacytuję słowa @Halfrunt ,,W takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji ,, , klikając ,,rozpocznij dyskuję ,, powinno wyskoczyć okno ,, sprzedawca zwrócił środki dn. ..... ....... .......
@mdrogeria " takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji "
Niestety nie zgadzam się z waszą opinią ponieważ:
- bardzo często (tylko raz miałem inną sytuację) sprzedawcy nie zwracają pieniędzy za najtańszą przesyłkę ^^ wszyscy zawsze się mylą.
- kupujący zwracają się z pytaniem "gdzie moje pieniądze, nie mam nic na koncie" bo albo zapłacili kuponami, albo z innego konta niż zazwyczaj ... a przecież najpierw się pyta sprzedawcę.
A najważniejsze jest to, że jak przeczyta taki komunikat to wybierze inny powód i otworzy dyskusję 😉
@sl-aw-ek a skąd sprzedający ma wiedzieć w jaki sposób kupujący opłacił zakup? Kiedyś owszem, przychodziła informacja mailem, z jakiego banku klient korzystał - teraz jest to wszystko utajnione i tylko Allegro i operatorzy płatności to wiedzą.
Sprzedawca wie tylko czy ii kiedy zwrócił wpłatę klientowi!
@biosorcerer na prawdę? No popatrz...
"Sprzedawca wie tylko czy ii kiedy zwrócił wpłatę klientowi" - a wiesz, że 99% klientów na allegro nie ma o tym pojęcia?
A może chcesz mnie wyprowadzić z błędu, że ponad połowa nawet nie wie jak skontaktować się z allegro? No bo z operatorami płatności pewnie 99,99%.
Chociaż w sumie może to i lepiej bo jak napiszą do allegro to samo co ląduje na naszej skrzynce (cytuję "nie otrzymałam zwrotu pieniędzy..") to allegro odpowie formułką, że sprzedawca ma X dni na zwrot pieniędzy. (gdzie X to może być 2,5,7,14) ... i kupujący od razu wystawi negatywa "złodziej, nie oddał pieniędzy mych" (z 4 błędami)
@sl-aw-ek odniosłem się do tego:
"
- kupujący zwracają się z pytaniem "gdzie moje pieniądze, nie mam nic na koncie" bo albo zapłacili kuponami, albo z innego konta niż zazwyczaj ... a przecież najpierw się pyta sprzedawcę.
"
W takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji, ale słynne "algorytmy allegro" są zbyt prymitywne, aby to ogarnąć.