anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

taka oto dyskusja

mdrogeria
#21 Demiurg#

dlaczego automat przed rozpoczęciem dyskusji , której powodem jest ,,brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu ,, nie informuje o zleconym wcześcniej zwrocie środków ?????

Nie zdążyłem nawet zrobić kopiuj -- wklej , a problem samoczynnie rozwiązała się po 5 minutach .

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

az1rael
#21 Demiurg#

to jest to nowe udogodnienie jak oddasz kasę to automat juz widzi i sru dyskusję zamyka 😄

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@az1rael TA?!!   @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  ja poproszę na dywanik BO ! kombinujecie z udogodnieniami dla sprzedawców tylko jak zwykle nie tam gdzie rzeczywiście są one potrzebne .

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@mdrogeria 

Ale powiedz proszę gdzie jest problem? Naprawdę tego nie czuje. Czyżby terminowość odpowiedzi padnie w SS?

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria @serwis-texas to jest dyskusja zakończona przez kupującego, gdyby dyskusja była zakończona automatycznie pojawia się komunikat: 
"Zakończyliśmy Dyskusję w związku z rozwiązaniem problemu. W przypadku dalszych problemów napisz do nas."

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@serwis-texas @sl-aw-ek zacytuję słowa @Halfrunt ,,W takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji ,, , klikając ,,rozpocznij dyskuję ,, powinno wyskoczyć okno ,, sprzedawca zwrócił środki dn. ..... ....... ....... 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@mdrogeria " takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji " 

Niestety nie zgadzam się z waszą opinią ponieważ: 
- bardzo często (tylko raz miałem inną sytuację) sprzedawcy nie zwracają pieniędzy za najtańszą przesyłkę ^^ wszyscy zawsze się mylą. 
- kupujący zwracają się z pytaniem "gdzie moje pieniądze, nie mam nic na koncie" bo albo zapłacili kuponami, albo z innego konta niż zazwyczaj ... a przecież najpierw się pyta sprzedawcę. 

A najważniejsze jest to, że jak przeczyta taki komunikat to wybierze inny powód i otworzy dyskusję 😉 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@sl-aw-ek a skąd sprzedający ma wiedzieć w jaki sposób kupujący opłacił zakup? Kiedyś owszem, przychodziła informacja mailem, z jakiego banku klient korzystał - teraz jest to wszystko utajnione i tylko Allegro i operatorzy płatności to wiedzą.

Sprzedawca wie tylko czy ii kiedy zwrócił wpłatę klientowi!

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@biosorcerer na prawdę? No popatrz... 
"Sprzedawca wie tylko czy ii kiedy zwrócił wpłatę klientowi" - a wiesz, że 99% klientów na allegro nie ma o tym pojęcia? 
A może chcesz mnie wyprowadzić z błędu, że ponad połowa nawet nie wie jak skontaktować się z allegro? No bo z operatorami płatności pewnie 99,99%. 

Chociaż w sumie może to i lepiej bo jak napiszą do allegro to samo co ląduje na naszej skrzynce (cytuję "nie otrzymałam zwrotu pieniędzy..") to allegro odpowie formułką, że sprzedawca ma X dni na zwrot pieniędzy. (gdzie X to może być 2,5,7,14) ... i kupujący od razu wystawi negatywa "złodziej, nie oddał pieniędzy mych" (z 4 błędami) 

oznacz moderatorów

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

@sl-aw-ek odniosłem się do tego:

"

- kupujący zwracają się z pytaniem "gdzie moje pieniądze, nie mam nic na koncie" bo albo zapłacili kuponami, albo z innego konta niż zazwyczaj ... a przecież najpierw się pyta sprzedawcę. 

"


oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

W takiej sytuacji, klient nawet nie powinien mieś możliwości założenia dyskusji, ale słynne "algorytmy allegro" są zbyt prymitywne, aby to ogarnąć.

oznacz moderatorów