Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . kupujący niezarejestrowany wybrał dostawę ,,odbiór w punkcie ,, podając nr tel . stacjonarny . System Poczty Polskiej odrzuca przesyłkę z tego powodu .Na wiadomości maiolwe nie odpowiada , telefon nie odpowiada ,, niedostępny . Co mam w takim przypadku zrobić ?
Czy Allegro zrobi z tym w końcu porządek ??
A jak ktoś nie posiada "komórki" to nie kupi?
lew433 nie powinien mieć możliwości wyboru przesyłki ,, odbiór w punkcie ,,
Ok rozumiem. Nie ma jak go powiadomić. Ale nie każdy ma możliwość dostawy na adres, albo rosną koszty . Podejrzewam ze to starsza osoba.
lew433 Zero kontaktu , chyba zwrócę kasę bo wysłanie będzie jednoznaczne z powrotem przesyłki . .
No tak.
lew433 tyle w tym dobrego ,że niezarejestrowany i nega nie wystawi .
@mdrogeria wczoraj miałem identyczny problem, po zaciągnięciu do EN wyskoczyło niepoprawna przesyłka 😞
@nat_not @cloudcloud @_HolaOla_ @msniezek czemu system przepuszcza taki telefon, dla nas to dodatkowa praca i czasem spięcie z klientem 😞
Dziś próbowałem nadać paczkę do odbioru w Sklep Żabka. Niestety system nie chce przyjąć zlecenia, gdyż klientka podał numer telefonu stacjonarnego, którego w dodatku nie odbiera. Poinformowałem o tym Allegro i w odpowiedzi zamiast otrzymać zapewnienie, iż dział techniczny zajmie się problemem w celu zablokowania podawania tel. stacjonarnego przy paczkach nadawanych do punktu, to mam kontaktować się z klientka na chat???
Kolejna odpowiedz z allegro:
Dzień dobry,
Rozumiem Pana sytuację, na ten moment system przyjmuję numery stacjonarne.
Dziękuję za sugestię, przekaże je do odpowiedniego działu.
Tak jak wspomniałam sprawę przekazałam do działu obsługi Klienta z prośbą o kontakt z Kupującym.
Pozdrawiam
// Oliwia Radojewska
Zespół Allegro
W odpowiedzi wysłałem zrzut z ekranu z okna
https://wysylam.allegro.pl/konto/dodawanie_paczki
z widocznym komunikatem o treści:
m.milek czyli mamy was głęboko w .......