Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient, który nie ma SMARTa ma dostępnych 6 opcji wysyłki. Wszystkie ustawione na minimum zgodnie z cenami Allegro. Klient z tych 6-ciu wybiera najdroższą - Allegro odbiór w punkcie za 9,49zł - podczas gdy dla jego zamówienia najtańsza jest 3 zł tańsza - Allegro przesyłka polecona za 6,49zł.
I co? Klient ocenia koszt wysyłki za zbyt wysoki....
Sugeruję, że taka ocena powinna być w takiej sytuacji zablokowana 🙂
@mwmonety Pytałem konkretnie @annas14-firma co jemu wychodziłoby taniej i czy może nie bardziej rentownie będzie po prostu zrezygnować z przesyłek nierejestrowanych.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere @mwmonety Nie zamierzam zrezygnować z nierentownych przesyłek bo to jest element całości. Tak jak z numizmatami, które mają swoją specyfikę, moja sprzedaż ma w pewnych aspektach podobną w innych zupełnie inną.
Piszę o nierentowych przesyłce jedynie ze względu na aspekt konsekwencj ocen klientów jakie rodzi regulamin Allegro. Wielokrotnie zastanawiałem się nad modelem dalekowschodnim gdzie dla zamówień o niskiej wartości przesyłka jest darmowa, ale jakoś nie mogę się zdecydować a i zasady tworzenia cenników tego nie ułatwiają.
Witam
dziś Szanowna Pani wystawiła mi ocenę kosztów przesyłki na 3 gwiazdki, zaciekawiony sprawdziłem jaki to był koszt, może jej policzyło kilka przesyłek bo kupowała dużo towaru albo wybrała pobranie ale nie.... wybrała paczkomat inpost za 8,99 zł, słownie osiem złotych i dziewięćdziesiąt dziewięć groszy. @allegro jaki jest sens tych ocen, co to ma udowodnić, kiedy się w końcu ogarniecie i odejdziecie od tych kiepskich pomysłów. Co w takim przypadku mam teraz zrobić? Przeprosić Panią że mam takie drogie przesyłki ?
Halo Allegro czekam na inteligentną odpowiedź.
Możesz czekać. Pisz na Berdyczów prędzej się doczekasz.