Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakup 16 sierpnia
wysyłka 18 sierpnia
dziś dyskusja
Opis problemu: Przesyłka zamówiona została 16 sierpnia, od 18. 08. w drodze, dotychczas 22 sierpnia nie otrzymałam zamówionego produktu, który niestety opłaciłam;135,00 + 10,99 za dostawę. W tym samym dniu zamówiłam i opłaciłam końcówki do szczoteczki sonicznej(około 70 zł . Bardzo proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji, bo jestem bardzo zaniepokojona Waszym podejściem do klienta.
końcówką najlepsza : )..... bo jestem bardzo zaniepokojona Waszym podejściem do klienta.
:)))
taaa bo ja jako sprzedawca mam Ogromny wpływ na dostawę Allegro one box i moje podejście faktycznie budzi wątkowość
pewnie jestem oszustką i nie wysłałam paczki
weekendowo pozdrawiam wszystkich sprzedających no to po Drinku dla Was wszystkich
KOLEJNA 🙂
pytanie 🙂
Dzień dobry, Zamówiłam i oplacilam u Państwa krem Lancome Renergie Multi Lift Nuit. Do chwili obecnej nie otrzymałam na e-maila żadnej informacji o zakupie. Bardzo mnie to niepokoi. Proszę o informację
moja odpowiedz
Witam z moich inf. wynika, że aktualizacje o zakupie zostały do pani wysłane. Może są w spamie jesli nie to w allegro jest zakładka zakupy tam są wszystkie informacje pozdrawiam
odpowiedz
Nie ma w spamie a w zakładce Allegro jest tylko informacja o zamowieniu. Nie mam informacji, ze zaplata zostala zaksiegowana ani informacji od Panstwa o etapie w jakim znajduje sie zakup. Prosze traktowac mnie powaznie i odpisywac rzetelniej.
ona serio mysli ze to ja mam jej wysłać powiadomienia
jaa
tragedia z ludźmi
Ooo to mi się od razu przypomniał taki pan.
cytat:” 18 maja odesłałem zwrot waszego produktu. Jak sytuacja ze zwrotem nie ma od tamtej pory żadnej informacji”
nasza odpowiedź, że zwrot zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zostanie rozliczony w ciągu 14 dni od zgłoszenia go.
Odpowiedź pana „rozumiem aczkolwiek poważni sprzedawcy wysyłają np. Powiadomienie mailowe że zwrot został przyjęty”.
po otrzymaniu zwrotu pan wystawił negatywa z powodu „nieuprzejma obsługa” i „brak reakcji na wiadomość” 🙂
książkę by można napisać o takich sytuacjach 😉
mnie osobiście te wszystkie pwoiadomienia - przyjęliśmy Twoje zamówienie do realizacji, wysłaliśmy zamówienie itp - wkurzają, bo to niepotrzebny spam. Jak się dużo kupuje to generuje to tylko bałagan na mailu.
tragedia z tym ludźmi
pewnie ma zaznaczone wyłączenia w powiadomieniach ale do mnie pretensje 🙂
Kolejna gwiazda do kolekcji.
Zakup w sobotę, paczka ma status doręczonej we wtorek, wczoraj rano dyskusja:
Opis problemu: dzień dobry nie otrzymałam przesylki, informacja w allegro jest błędna. nie mam również żadnej notyfiakcji z dhl ani mailam ani sms. również noe ma przesyłki na bramie ochrony gdzie kurierzy czasami zostawiają. bardzo prosze o wyjaśnienie i zwrot pieniędzy
No wszyscy wiemy do czego są zdolni kurierzy więc sprawa została zgłoszona do DHL, a Pani w dyskusji o tym poinformowana.
Wieczorem Pani żąda zwrotu środków, bo "towar nigdy do niej nie dotarł".
Szanowna Pani - z naszej strony zamówienie zostało poprawnie zrealizowane, a paczka ma status odebranej. Po Pani zgłoszeniu sprawa została przekazana do przewoźnika celem weryfikacji. Bardzo mi przykro ale na ten moment nie mamy podstaw do zwrotu środków. Jak uzyskamy jakiekolwiek informacje od DHl to je tutaj przekażemy a Pani wiadomości nic nie wnoszą ani nic nie przyspieszą.
Więc co? Negatyw 🙂
"Produkt nie dotarł a prośba o wyjaśnienie sporyka się z nieuprzejmą komunikacją brak zwrotu środków. Nie polecam "