Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry, ustawiamy w naszych aukcjach termin wysyłki 2 dni. Nie wiedzieć czemu - klientowi pokazuje się to w zupełnie inny sposób ( jak na zdjęciu ) - że przesyłka będzie u niego na drugi dzień po zakupie, a jak wysyłamy w terminie jaki jest w aukcji - to jemu się pokazuje 'przesyłka opóźniona' --- co nie jest prawdą bo nie pisaliśmy nic w aukcji o wysyłce w ten sam dzień lub następny i wcale nie jest opóźniona. Za to - to wszystko skutkuje takimi komentarzami jak z oferty 14086377917. Podajecie kupującemu nieprawdziwe informacje - za które potem odpowiada sprzedający. Proszę o zgłoszenie do działu technicznego tego błędu. Żeby było zabawniej to po rozkliknięciu Dostawa pod aukcją pokazuje się TRZECI termin dostawy - i tam jest napisane że wysyłka będzie w ciągu 3 dni ( co podobno jest średnią wyliczoną z naszych wysyłek - co jest cokolwiek dziwne bo zawsze wysyłamy w ciągu tych 2 dni ). Wcale mnie nie dziwi że klient się czuje wprowadzony w błąd.
Normalka. Ja naiwna, aby uniknąć takich i podobnych sytuacji ustawiłam termin nadania na 3 dni co okazało się błędem gdyż około 50% przesyłek wysyłam tego samego dnia, pozostałe 40% następnego i resztę trzeciego dnia. Okazuje się że " wysyłam zbyt szybko " i stosowany przez Allegro algorytm stwierdza w takim przypadku że wysyłka następnego dnia już jest opóźniona i taką informację widzi kupujący. Mało tego, ta informacja nie jest aktualizowana i wielokrotnie bywa tak że kupujący już zdążył przesyłkę odebrać a w Allegro ma ona nadal status " oczekuje na nadanie". Po jakiego więc grzyba wpisujemy numery przesyłek? U siebie na sklepie mam ustawione 3 dni na wysłanie i tyle widzi kupujący, nikt mi w tym nie miesza " i nie robi dobrze ).
Jeżeli chcesz sprzedawać na Allegro musisz przywyknąć do różnych dziwnych sytuacji.