anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Termin wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

We wszystkich swoich ofertach ustawiliśmy wysyłkę w ciągu dwóch dni roboczych. Sprzedajemy żywe rośliny i zależy nam, żeby nie spędzały weekendów w magazynach kurierskich. Tu pojawia się moje pytanie: jakim cudem zamówienia składane dzisiaj Allegro każe nam nadać do piątku (taki mamy podany w zamówieniach termin wysylki), a klientowi wyświetla się informacja, że otrzyma rośliny w poniedziałek? Jestem jeszcze w stanie zrozumieć, że czas dostawy jest zależny od średniego czasu poprzednich dostaw, ale z jakiej okazji wymuszacie na nas wysyłkę wcześniej niż sami zadeklarowaliśmy? 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RosaFlora W którym miejscu wyświetla się informacja o terminie nadania przesyłki narzuconym przez Allegro? Prześlij proszę zrzut ekranu.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_20240411_102033_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_20240411_102024_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

Screenshot_20240411_102033_Chrome.jpg

 

Przykładowe 2 zamówienia 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@RosaFlora Informacja, która wyświetla się przy czasie na wysłanie, to sugestia widoczna jedynie dla Ciebie. Pojawia się aby paczka trafiła do klienta zgodnie z predykcją. Ta informacja nie jest wiążąca.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

Dzięki za informację 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@RosaFlora bo wcześniejsze paczki nadawałeś wcześniej niż 2 dnia i allegro tak pokazuje, zawsze można to wyłączyć ale co 10 dni musisz pamiętać o powtórce 🙂

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/od-dzis-mozesz-skorzystac-z-opcji-wylacz-dostawy-szybsze-niz-mo...

W zakładce Skuteczność wysyłki dodaliśmy sekcję Dostosuj czas dostawy do Twoich preferencji. Znajdziesz tam przycisk [wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja].

Z przycisku możesz skorzystać w dowolnej chwili. Gdy to zrobisz:

  • w ciągu dwóch godzin zmienimy przewidywany czas dostawy w Twoich ofertach
  • nowy sposób liczenia przewidywanego czasu dostawy będzie obowiązywał przez 10 dni. Po tym czasie będziemy wyliczać przewidywany czas dostawy w standardowy sposób. W zakładce Skuteczność wysyłki możesz na bieżąco sprawdzać, ile dni pozostało do końca tego 10-dniowego okresu. Po upływie 10 dni możesz ponownie włączyć tę opcję.
  • możesz w dowolnym momencie zmienić zdanie i wyłączyć tę opcję
  • nowy sposób obliczania przewidywanego czasu dostawy będzie dotyczył wszystkich Twoich ofert z deklaracją wysyłki 2 i 3 dni. Nie możesz włączyć tej opcji dla wybranych ofert.
  • zmiana ta nie wpłynie na Twoją jakość sprzedaży. Aby zyskać punkty, nadal musisz wysyłać zamówienia zgodnie z deklaracją.

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów