anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowa wysyłka

RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dotychczas wszystkie moje przesyłki wysłane były w zadeklarowanym terminie. Wczoraj pojawiło się jednak kilka zamowien od klientów z prośbą, aby zamówienia nadać im dopiero po świętach.  Jak w takiej sytuacji nie stracić punktów za terminową wysyłkę? Pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

sklep_solpio
#12 Orędownik#

o właśnie dobre pytanie 🙂 bo też mam takiego klienta

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RosaFlora Jeśli masz jakieś potwierdzenie w postaci wiadomości od kupujących, to będziemy mogli takie zamówienia wykluczyć z jakości sprzedaży. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

RosaFlora
#9 Pomysłodawca#

Dzięki 🙂 gdzie mam podesłać potwierdzenie?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@RosaFlora Możesz je dodać tutaj lub przesłać przez formularz kontaktowy. Zaznaczę tylko, że możemy wykluczyć zamówienia, dopiero gdy zostaną oznaczone, jako nieterminowe - wtedy do nas napisz w tej sprawie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów