Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dotychczas wszystkie moje przesyłki wysłane były w zadeklarowanym terminie. Wczoraj pojawiło się jednak kilka zamowien od klientów z prośbą, aby zamówienia nadać im dopiero po świętach. Jak w takiej sytuacji nie stracić punktów za terminową wysyłkę? Pozdrawiam 🙂
o właśnie dobre pytanie 🙂 bo też mam takiego klienta
@RosaFlora Jeśli masz jakieś potwierdzenie w postaci wiadomości od kupujących, to będziemy mogli takie zamówienia wykluczyć z jakości sprzedaży. 🙂
Dzięki 🙂 gdzie mam podesłać potwierdzenie?
@RosaFlora Możesz je dodać tutaj lub przesłać przez formularz kontaktowy. Zaznaczę tylko, że możemy wykluczyć zamówienia, dopiero gdy zostaną oznaczone, jako nieterminowe - wtedy do nas napisz w tej sprawie.