Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
No i stało się pomimo jakości sprzedaży na poziomie super + za chwile strefie tytuł super sprzedawcy bo nie odpowiedziałam na czas na wiadomość która ktoś zadał o 00.32 (odpowiedziałam po 50h) w jaki sposób mogę teraz poprawić ta miarę ? Muszę czekać aż klienci będą zadawać pytania czy jest jakiś inny sposób ?
@zuzabizzu
Poproś tu - na forum o zadanie Ci pytań przez "zadaj pytanie sprzedającemu" (ale w takim czasie, gdy będziesz w stanie odpowiedzieć w ciągu <24h). Liczą się odpowiedzi z ostatnich 30 dni. Dla wyniku 99%+ przy jednej nieterminowej powinnaś uzbierać przynajmniej 99 udzielonych w terminie.
@zuzabizzu 30 dni - tyle liczy się do jakości. Tak czekaj aż klienci zadadzą pytanie i odpowiadaj asap.
ps Zainwestuj w autoresponder, będziesz miał odp ponizej minuty 🙂
Tak odpowiedzi będą szybko, ale z pewnością nie takie jakich oczekują kupujący.
Ale ten czynnik nie wchodzi do oceny.