anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na pytania kupujących jak naprawić .

zuzabizzu
#9 Pomysłodawca#

AB72EE95-6B38-4ABA-8C1D-52C1751ED058.jpeg

DF91C10C-9639-4874-8399-77EF23C60722.jpeg

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

No i stało się pomimo jakości sprzedaży na poziomie super + za chwile strefie tytuł super sprzedawcy bo nie odpowiedziałam na czas na wiadomość która ktoś zadał o 00.32 (odpowiedziałam po 50h) w jaki sposób mogę teraz poprawić ta miarę ? Muszę czekać aż klienci będą zadawać pytania czy jest jakiś inny sposób ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

A3dam
#19 Nestor#

@zuzabizzu 
Poproś tu - na forum o zadanie Ci pytań przez "zadaj pytanie sprzedającemu" (ale w takim czasie, gdy będziesz w stanie odpowiedzieć w ciągu <24h). Liczą się odpowiedzi z ostatnich 30 dni. Dla wyniku 99%+ przy jednej nieterminowej powinnaś uzbierać przynajmniej 99 udzielonych w terminie.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@zuzabizzu 30 dni - tyle liczy się do jakości. Tak czekaj aż klienci zadadzą pytanie i odpowiadaj asap.

ps Zainwestuj w autoresponder, będziesz miał odp ponizej minuty 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak odpowiedzi będą szybko, ale z pewnością nie takie jakich oczekują kupujący.

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

 Ale ten czynnik nie wchodzi do oceny.

oznacz moderatorów