Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem, straciłem status "super sprzedawca" gdyż odpowiedzi na pytania w terminie spadły na około 93%, od jakiegoś czasu już wiem że to przez brak odpowiedzi na jedno pytanie (klientka napisała i zadzwoniła z pytaniem więc już nie odpisywałem) około 10 dni temu odpisałem tej pani (po 20 dniach) a procent moich odpowiedzi w terminie nadal jest około 94. Sprawdzałem historię i nie mam już zapytań bez odpowiedzi w ciągu 30 dni. Czy jeśli już odpowiem na pytanie i prowadzimy rozmowę, a ostatni wpis jest od klienta - to też jest traktowane jako brak odpowiedzi? Z góry dziękuję za cenne wskazówki. Pozdrawiam
@Swiat_Spodni_M_I Nie, liczy się tylko czas odpowiedzi na pierwsze pytanie. Musisz jednak uważać, bo jeśli pytający w tej samej korespondencji nagle zapyta o inny przedmiot, Allegro traktuje to jak pierwsze pytanie, choć w tej korespondencji pierwszym nie jest.
Dzięki za wskazówki.
Allegro działa według schematu kto pyta nie błądzi ,kto nie odpowiada ten dostaje po d.....Nawet jak ci klient podziękuje musisz odpowiedzieć w terminie jak najszybszym.
dwie wypowiedzi się wykluczają, czy w dialogu muszę odpowiadać jako "ostatni", ale chyba tak będę robił, dzięki za wpis!
@Swiat_Spodni_M_I Nie, @kolekcjoner608 wprowadza Cię w błąd. Liczy się tylko czas odpowiedzi na pierwsze pytanie. Twoja odpowiedź nie musi być ostatnia.
Też tak mi się wydaje.
@Swiat_Spodni_M_I jeżeli podziękowanie jest pierwszą wiadomością od kupującego to musisz odpowiedzieć.
na pierwszą wiadomość trzeba zawsze nawet o 24.00😁
@Swiat_Spodni_M_I Ja zawsze odpowiadam jako ostatnia, choćby kropką, czy buźką. Tak dla spokojnej głowy. 🙂
@Client:47295977 tylko żebyś do końca życia przypadkiem nie wymieniał uprzejmości z kupującym jak i on będzie wysyłał . i 😁
@Client:44052296 Jeszcze się nie zdarzyło, żeby ktoś na to odpowiedział. Więc nie jest źle. 😜
zasadniczo jeśli masz starą wiadomość na, którą nie odpowiedziałeś, to lepiej już nic nie pisać, niż np. odpowiadać po 2 tygodniach. Statystyki psują właśnie późne odpowiedzi, a nie ich brak. Moderatorzy już tu o tym wspominali 🙂
Dzięki, cenna informacja:)😉
@Swiat_Spodni_M_I potwierdzam to co pisali @xyz96 @mikeza i @Client:44052296
Liczymy czas i to czy odpowiedź została udzielona tylko na pierwszą wiadomość w wątku zadaną z poziomu pytanie do sprzedającego. Jeśli ten sam kupujący zada kolejne pytanie i w ten sposób utworzy nowy wątek to również będziemy liczyć czas odpowiedzi.
Jeśli minęło już dużo czasu i sprzedający nie odpowiedział to lepiej już nie odpowiadać (liczymy odpowiedzi na pytania z ostatnich 30 dni, więc po tym czasie Twoja średnia się poprawi). Dokładnie działa to tak, że są dwie informacje czy odpowiedź została udzielona i jaki jest średni czas, więc jeśli odpiszesz np. po 500h zamiast 24h, to ten czas zaniży Twoją średnią, a jak nie odpiszesz to tego czasu nie będzie, a jedynie obniży się średnia za brak odpowiedzi.
Wychodzimy z założenia, ze odpowiedź udzielona po tak długim czasie nie będzie już kupującemu potrzebna 🙂
Jeśli minęło już dużo czasu i sprzedający nie odpowiedział to lepiej już nie odpowiadać (liczymy odpowiedzi na pytania z ostatnich 30 dni,
Lepiej nie odpowiadać, niż odpowiedzieć po dłuższym czasie? Przecież to nonsens, dziecinada, jeśli za taką odpowiedź sprzedający na Allegro jest karany.
tak to działa, algorytm wychwytuje pewno czas pomiędzy zadaniem pytania, a odpowiedzią. Jeśli tej odpowiedzi brak zupełnie to nie bardzo wie co liczyć 🙂
inna sprawa, że kupujący po tak długim czasie oczekiwania na odpowiedź już chyba raczej nie jest zainteresowany transakcją i dokonał jej np. u konkurencji 🙂