Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jaki jest termin udzielenia odpowiedzi na reklamację złożoną na doliczone usługi dodatkowe?
Z maila wynika że:
"Dzień dobry xxxx,
właśnie otrzymaliśmy Twoją reklamację o numerze 38948895.
Zgłoszenie rozpatrzymy w ciągu:
O naszej decyzji damy Ci znać mejlowo.Wiadomość jest automatyczna. Prosimy na nią nie odpowiadać."
30 dni od tego maila minęło w weekend a odpowiedzi nadal nie ma a żadnych innych informacji nie potrzebowali. Czyli mam rozumieć, że reklamacja została uznana?
Tu jest tak że duży może więcej, czytaj Allegro.😒
@GrawlasSP Odpisz na wiadomość, którą otrzymałeś od konsultantki 16 stycznia (38948895). Tę, w której informuje o złożeniu reklamacji u przewoźnika. Uzyskasz w ten sposób informacje na jakim etapie jest sprawa.
Dopisek o jakims terminie instrukcyjnym jest tylko po to aby dac w zasadzie nieskonczony czas na rozpatrywanie reklamacji przez allegro. Mimi przekroczonego czasu 30 dniowego w rzeczywistosci nic to nie daje bo powoluja sie na zapisek o czasie instrukcyjnym, co do ktorego nie uzuskalem informacji o jakims umocowaniu prawnym takich zapisków.
Taki zapisek daje mozliwosc rozpatrywania reklamacji w nieskończoność....takie to cudowne allegro.