Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wydaje się nam, że jednak nie.
Po kolei:
1. Kupujący kupił u nas i odebrał usługę tv wraz z urządzeniem.
2. Zgłosił się do nas z zapytaniem, czy może zrezygnować z zakupu. Poinformowaliśmy go, że nie, zgodnie z informacjami z zakładki "zwroty", informacją w samym opisie oferty, oraz informacjami mailowymi jakie dostał po zakupie.
3. Po otrzymaniu tych informacji Kupujący zgłosił do nas zwrot reklamacyjny:
4. Jeszcze przed naszą decyzją reklamacyjną rozpoczął dyskusję nr ca560b19-f51a-4f4d-aed2-6de22b690158, jako powód podając "sprzedający nie chce przyjąć zwrotu"
W dyskusji podaliśmy najpierw wyjaśnienia, że zwrot jest ograniczony z tytułu art. 38 ustawy o prawach konsumenta - aktywacja usługi tv cyfrowej.
Następnie w dniu 8.08 przedstawiliśmy naszą decyzję reklamacyjną - reklamacja odrzucona z powodu braku zgłoszonych przez Kupującego niezgodności towaru z umową. Decyzja udokumentowana zdjęciami potwierdzającymi połączenie dekodera z internetem zarówno przez gniazdo LAN jak i bezprzewodowo, poprzez Wi-Fi + zdjęcie z programu informacyjnego lecącego akurat na żywo.
Tego samego dnia konsultant Allegro w dyskusji przyznał nam rację oraz napisał, że złożyliśmy wyczerpujące wyjaśnienia co do podstaw wydanej decyzji:
Kupujący udał się na urlop, mając wywalone na dyskusję:
Urlop jednak nie przeszkodził mu w złożeniu wniosku Allgro Protect. Prosiliśmy o jak najszybsze rozpatrzenie wniosku, jednak z AP dostaliśmy informację, że decyzja zostaje wstrzymana do powrotu Kupującego.
Dzisiaj po otrzymaniu automatycznej informacji o trwającej dyskusji, Kupujący oznaczył ją jako nierozwiązaną. Zaraz po tym rozpatrzono wniosek - odmownie, czyli przyznano nam po raz kolejny rację i kolejny raz wezwano Kupującego do odbioru reklamowanego towaru:
Dlaczego twierdzimy, że odmownie? Jeśli wniosek z AP jest uznawany, to jest podawana taka decyzja w dyskusji, wraz z informacją o tym, czy sprzedawca będzie obciążony, czy też nie kosztami rekompensaty AP.
Dlaczego więc dostajemy taką informację od Allegro?
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ jakie ograniczenie za brak wyjaśnień, jak Wasz pracownik uznał je za wnikliwe w dyskusji w dniu 8 sierpnia a Allegro Protect odrzuciło wniosek o rekompenstę i wzywa Kupującego do odbioru reklamowanego towaru?
Prosimy o zdjęcie ograniczeń i zamknięcie dyskusji, której temat się wyczerpał, zgodnie z regulaminem i zasadami Allegro. Wniosek AP został rozpatrzony, bez obciążenia dla nas, to na stronie z poradami Allegro odnośnie dyskusji jest wymienione jako powód do automatycznego jej zamknięcia.
A tu nie dość, że dyskusja wisi jako nierozwiązana, to mamy niesłusznie nałożone ograniczenia sprzedaży na konto. Czy osoba, która je nakładała jest w pełni władz umysłowych? Czy jak zawsze, zaklepane bez zapoznania się z tematem?
@AGD-RTV-IT współczuję walki z ostrym cieniem mgły, mówią jedno, robią drugie 😄
PS wleciał update wtyczki, zerknij czy wszystko śmiga
@AGD-RTV-IT przepraszam ponownie za tę sytuację. Poprosiłam już o zamknięcie tej dyskusji jako rozwiązanej, wrócę z odpowiedzią, gdy tylko ją otrzymam.
@AGD-RTV-IT zakończyliśmy dyskusję jako rozwiązaną, jakość sprzedaży wróciła na poziom "dobry".
@la_nika dziękujemy za pomoc z tym problemem. Inna sprawa, że nie powinno do niego w ogóle dojść...
to jest skuyństwo