Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, problem spotyka mnie następujący,
klient pisze do mnie w wiadomości następująca treść : zdj niżej
pytanie co w takim wypadku zrobić?
Czy ja mam możliwość anulacji jego najwyżej licytacji za mój produkt czy zgłasza sam do zespołu allegro?
z góry dziękuję za udzielenie pomocy
Ofertę możesz odwołać w dowolnym momencie trwania licytacji.
Tylko to jest moja sprzedaż w licytacji i to jest na allegro lokalnie i nie wiem jak to zrobić żeby pomóc
@kemski- To niech ten twój klient odwoła
Ok, czyli to w jego gestii leży, żeby on się odwołał
@kemski- przepraszam- mój błąd. Myślałam, że chodzi o allegro.pl
Na Allegro Lokalnie nie ma takiej możliwości. W tej sytuacji klient może albo poczekać, aż ktoś go przebije, albo możesz zakończyć ofertę. Wówczas kupujący wygra. Jeśli nie opłaci zamówienia w ciągu 5 dni to, oferta zostanie automatycznie wznowiona.
Możesz wystawić ofertę wcześniej sam, jeśli jesteś pewien, że kupujący jej nie opłaci.
Ok, dziękuję za pomoc.
czyli rozumiem, że gdy kupujący wygra i nie opłaci, to sama aukcja wznowi się ponownie na nowo bez mojej interwencji ?
@kemski- Tak- po 5 dniach. Możesz ją samodzielnie wznowić.