Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry,
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Uprzejmie proszę o wykluczenie ze statystyk 16 paczek Inpostu z wczoraj, na skutek awarii nie były widoczne przez kuriera i po nie nie podjechał.
460184399583330114673264
660184399597512114773321
660184399536212114732763
660184399562400117207412
660184399562095122156719
660184399503846112136440
660184399543603117126296
660184399502495117106017
660184399573210114590810
660184399544292117065459
660184399588126114529973
660184399584107117024901
660184399547220114489415
660184399543250114448857
660184399533395114408299
660184399518100116862669
Dziękuję.
@papier_czerpany abyśmy mogli je wykluczyć potrzebujemy potwierdzenie od przewoźnika, że mieli problem techniczny i opóźnienie wynika z ich winy.
To może być zrzut ekranu z wiadomością od InPost. Poproszę o przesłanie potwierdzenia, wtedy zgłoszę zamówienia do wykluczenia.
Taką informację otrzymałem na infolinii, nie mam jak tego zweryfikować. Mogę jedynie dać zrzut ekranu, że zlecenie było złożone wczoraj o 14.26, status czekaj na kuriera i nie zostało odebrane. (status przesyłek można sprawdzić - oczekuje na odbiór).
Chyba sam brak odbioru przez kuriera - prawidłowo zamówionego - też powinien być podstawą
@papier_czerpany ok, dziękuję. Przekazałam wszystkie informacje i poprosiłam o wykluczenie zamówień z jakości. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
Przesyłki zostały policzone do jakości sprzedaży....
@papier_czerpany na ten moment nie wyłączyliśmy zamówień z jakości sprzedaży, ponieważ zrzut ekranu, który wysłałeś, nie wystarczy, aby potwierdzić awarię.
Konsultuję tę sprawę.
Ale zrzut potwierdza złożenie zamówienia kuriera o godzinie 14.24, status "przyjęte do realizacji, oczekuj kuriera" i brak odbioru przesyłek w dniu 07.01, zostały odebrane dopiero po monicie 08.01 o godzinie 17.00.
Jaka jest różnica czy zawinił system (awaria) czy kurier, który nie odebrał zlecenia? Wina leży po stronie InPostu, nie po mojej, a to ja otrzymuję niższą ocenę jakości.
@papier_czerpany proszę Cię o cierpliwość. Wyjaśniam tę sprawę.
@papier_czerpany zajmujemy się już sprawą. Doradca weryfikuje ją z przewoźnikiem. Poczekaj na kontakt z naszej strony.