anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wyłączenie ze statystyk

papier_czerpany
#10 Popularyzator#

Dzień Dobry,

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

Uprzejmie proszę o wykluczenie ze statystyk 16 paczek Inpostu z wczoraj, na skutek awarii nie były widoczne przez kuriera i po nie nie podjechał.

460184399583330114673264
660184399597512114773321
660184399536212114732763
660184399562400117207412
660184399562095122156719
660184399503846112136440
660184399543603117126296
660184399502495117106017
660184399573210114590810
660184399544292117065459
660184399588126114529973
660184399584107117024901
660184399547220114489415
660184399543250114448857
660184399533395114408299
660184399518100116862669

Dziękuję.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@papier_czerpany abyśmy mogli je wykluczyć potrzebujemy potwierdzenie od przewoźnika, że mieli problem techniczny i opóźnienie wynika z ich winy. 
To może być zrzut ekranu z wiadomością od InPost. Poproszę o przesłanie potwierdzenia, wtedy zgłoszę zamówienia do wykluczenia. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

papier_czerpany
#10 Popularyzator#

Taką informację otrzymałem na infolinii, nie mam jak tego zweryfikować. Mogę jedynie dać zrzut ekranu, że zlecenie było złożone wczoraj o 14.26, status czekaj na kuriera i nie zostało odebrane. (status przesyłek można sprawdzić - oczekuje na odbiór).

Chyba sam brak odbioru przez kuriera - prawidłowo zamówionego - też powinien być podstawą Bez tytułu.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@papier_czerpany ok, dziękuję. Przekazałam wszystkie informacje i poprosiłam o wykluczenie zamówień z jakości. Dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

papier_czerpany
#10 Popularyzator#

Przesyłki zostały policzone do jakości sprzedaży....

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@papier_czerpany na ten moment nie wyłączyliśmy zamówień z jakości sprzedaży, ponieważ zrzut ekranu, który wysłałeś, nie wystarczy, aby potwierdzić awarię. 

Konsultuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

papier_czerpany
#10 Popularyzator#

Ale zrzut potwierdza złożenie zamówienia kuriera o godzinie 14.24, status "przyjęte do realizacji, oczekuj kuriera" i brak odbioru przesyłek w dniu 07.01, zostały odebrane dopiero po monicie 08.01 o godzinie 17.00.

Jaka jest różnica czy zawinił system (awaria) czy kurier, który nie odebrał zlecenia? Wina leży po stronie InPostu, nie po mojej, a to ja otrzymuję niższą ocenę jakości.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@papier_czerpany proszę Cię o cierpliwość. Wyjaśniam tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@papier_czerpany zajmujemy się już sprawą. Doradca weryfikuje ją z przewoźnikiem. Poczekaj na kontakt z naszej strony. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów