Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy kwestia ukrycia/odkrycia tagów ofertowych ma jakieś znaczenie? Czy one są wyłącznie widoczne w panelu "Sklep" Sprzedawcy w kolumnie po lewej, a przy wpisywaniu zapytań w wyszukiwarkę i tak będzie się pokazywała aukcja, nawet jeżeli ma ukryte tagi?
No i jeszcze dalej - kwestia ich kolejności w tworzeniu. Czy te na górze są "mocniejsze" i bardziej pozycjonują ofertę?
@thejnetworkscom tagowanie dostępne w abonamencie jest widoczne tylko z poziomu twojego sklepu, nie ma żadnego wpływu na wyszukiwanie i pozycjonowanie oferty. Nie ma znaczenia kolejność tworzenia tagów, możesz ją w każdej chwili zmienić na liście tagów. 🙂
Tzn zaraz zaraz, to jest wyłącznie wyszukiwanie ofert po tagach tylko podczas szukania swoich aukcji będąc zalogowanym?
@thejnetworkscom tak i jeszcze ułatwienie dla potencjalnych klientów, łatwiej znaleźć konkretną rzecz. Ukrywanie tagów przydaje się jak chwilowo nie masz danego produktu.
Ah okej, więc jeżeli tytuł to "Samochód osobowy" a ja dodam tag "Niemiecki" to klient wpisując ten tag jakoś powiedzmy do tej oferty dotrze? Już się zmartwiłem, że to następne widmo-narzędzie, które tak naprawdę nie działa 🙂
To wróćmy jeszcze do ukrywania - mając kilka ofert, zostawiłem 'odkrytych' kilka tagów, które brzmią 'najpoważniej' i widać je będzie w panelu Sklep po lewej stronie. Zdecydowałem, że tagi takie jak "czarny" lepiej ukryć, bo kolumna rozrasta się do poziomu nieczytelnej i zaspamowanej. Ale z tego co mówisz, i tak i tak algorytm będzie je dopasowywał do szukanych ofert?
Jeżeli znów źlę rozumuję proszę o sprostowanie 🙂
@thejnetworkscom te tagi nie mają wpływu na wyszukiwanie ofert na listach Allegro, one wyszukują oferty tylko na twoim koncie. Przydają się, jeśli masz dużo ofert i nikt nie jest w stanie wszystkich przejrzeć żeby znaleźć, to czego szuka.
Tagujesz oferty w swoim sklepie, w takim przypadku chyba przydatniejsze będzie otagowanie kolorów i tym podobnych właściwości tego co sprzedajesz niż twój stosunek do sprzedaży.
I jeszcze raz, bo chyba nie rozumiesz: tych tagów kupujący nigdzie nie wpisuje, one są widoczne tylko na twoim koncie i kupujący klika w to co go interesuje. Te tagi ułatwiają wyszukiwanie ofert w twoim sklepie, nie na całym Allegro.
No okej, skoro tak to wszystko jasne. Dzięki za odpowiedź.
To co ma głównie znaczenie w pozycjonowaniu na listach Allegro? Wiadomo, że takie rzeczy jak Smart, SS, 100% ocen, ale jeżeli skupimy się na słowach? Tytuł + poprawne terminy w parametrach?
@thejnetworkscom kasa, trzeba płacić za wyróżnienia, jeszcze najniższa cena, wtedy skorzystasz na wskazaniach najtańszych ofert, które widoczne są przy takich samych produktach u innych sprzedających.
@thejnetworkscom Na trafność składa się teraz mnóstwo zmiennych
@DarkStoorM to tylko teoria, żeby wyglądało profesjonalnie, a sam wiesz że rzeczywistość jest inna. 🙂
Interfejs Allegro jest tak skonstruowany, by przy minimalnym wysiłku móc stworzyć coś, co jest ofertą. To nie jest 2002 rok, by na monitorach CRT pisać ogromne kody dzień i noc a efekt jest mizerny. A więc i instrukcja do tego jest banalna - miniaturka, odpowiednia kategoria, smart itd.
Co jednak z tym, że niektórzy są i tak wyżej niż inni? Diabeł tkwi w szczegółach i tego staramy się dowiedzieć :).
@thejnetworkscom w pierwszej kolejności na listach wyświetlane są oferty promowane, następne w kolejności są oferty od SS, chociaż z tym różnie bywa, a dalej teoretycznie już znaczenie ma jakość sprzedaży. Miniaturek ani opisów nikt nie weryfikuje, co najwyżej konkurencja zgłasza do Allegro i wtedy sprawdzają.