Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czym jest problem
1 zakup, płatność błędna, za mało sztuk itp
2 anulowanie zakupu lub nie
3 kolejny zakup, płatność błędna itp
I taka zabawę umożliwia allegro.
Powinno to być tak:
Całkowicie zablokowane anulowania zakupu na min 15 minut, ale optymalnie to min doba.
1 zakup, płatność błędna itp
2 czy chcesz opłacić przedmiot czy dokupić więcej sztuk ?
klient wybiera że chce ponownie opłacić np
transakcja zakończona
Anulowanie zakupu powinno służyć tylko i wyłącznie do całkowitej chęci zrezygnowania zakupu. Tutaj wystarczyło by kupującego poinformować dobę po zakupie czy chce opłacić czy rezygnuje
.
To byłoby niezgodne z prawem. Konsument może anulować zakup, odstąpić od umowy i po chwili kupić ponownie.
Jeszcze zapomniałem dodać, że klienci czasami dokonują kolejnego zakupu tylko dlatego, że allegro przez około 5 minut po błędnej płatności blokuje kolejną próbę opłaty.
@xyz96 niekoniecznie masz rację
nikt nie neguje Konsument może anulować zakup, odstąpić od umowy i po chwili kupić ponownie.
ale to w interesie konsumenta jest by nie zawierał umów których nie chce
jak kupi 5 przedmiotów a chciał jeden?
więc czas jest potrzebny bo allegro nie umożliwia natychmiastowo ponowienia nieudanej płatności
trzeba czekać
czy allegro łamie w ten sposób prawo ograniczając wykonanie umowy przez konsumenta?
@www_bokken_pl Dziękujemy za sugestię.
Zachęcam Cię do jej zamieszczenia na dedykowanym forum - Zgłoś swój pomysł!
Po takim zgłoszeniu nic się nie zmienia z waszej strony. Nie raz już to robiłem.
Może inni wyrażą najpierw swoje zdanie na ten temat.
@www_bokken_pl Właśnie na forum Zgłoś swój pomysł! inni allegrowicze mogą głosować na Twoją sugestię. Te pomysły, które zdobywają najwięcej głosów, są przez nas rozpatrywane.
Okazuje się, że w ustawieniach zamówień jest opcja wyłączenia opcji anulowania zamówień.
I nagle po dobie testowania nie ma anulowanych zamówień i wszystkie opłacone.