Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Jak to możliwe?
Kupujący w listopadzie dokonał zakupu przedmiotu.
Wczoraj otrzymaliśmy komentarz negatywny bez opisu - wszystkie gwiazdki na 1. Co robię? sprawdzam co zrobiliśmy nie tak. Oferta opisana prawidłowo, sprawdzam kiedy była wysyłka wysyłka. Okazuje się ze produkt nie wysłany gdyż płatność została anulowana (info. z systemu Allegro). Dzwonię do kupującego rozmowa normalna bez pretensji, pełna kultura. Okazuje się, że kupujący zapłacił przez Przelewy24, pieniądze z konta zostały pobrane a my nie otrzymaliśmy żadnego powiadomienia. Kupujący twierdzi, że zwrotu pieniędzy nie otrzymał za anulowana transakcję - obarcza nas winą za nie wysłanie towaru. My pieniędzy nie mamy.
Zawracamy się do Allegro o anulowanie niezasadnego komentarza negatywnego gdyż to nie nasza wina, że nie zrealizowaliśmy transakcji.
I co? Dostajemy odpowiedź: "Proszę mieć na uwadze, że jeżeli transakcja według naszego systemu jest nieopłacona, nie daje nam 100% pewności, że nie została zrealizowana, ponieważ Kupujący może dokonać płatności poza Allegro Finanse."
Ręce opadają, że można coś takiego napisać.
Starwars_pl wyjasnij przez najlepiej chat sprawę zwrotu środków .
Nic nie zrobisz, komentarza Ci nie usuną.
pinsplash Jeśli rozmowa z klientką była w porządku jak pisze Starwars_pl
pozostaje sprawa wyjaśnienia zwrotu środków . Z większości klientami da się dogadać .
Wyjaśni , poprosi o usunięcie i po sprawie .
@Starwars_pl Rozumiem Ciebie i gniew, bo ztego co piszesz to ani sprzedawca ani kupujący nie jest winien zaistniałej sytuacji.
Jednak nie rozumiem innej rzeczy. Piszesz do allegro w sprawie anulowania komentarza zamiast w sprawie wyjaśnienia tej sprzedaży / zakupu??? Dla mnie to coś nie halo.
ZibiK30 a ja rozumiem. Dostał komentarz do transakcji do której nie doszło i nie miał żadnej możliwości obrony to do kogo miał sie zwócic?? Jełsi nie do serwisu ???no cóż temat komentarzy na topie.
@_Likos_ ale komentarz uzasadniony, poza tym skoro rozmowa bez pretensji i pełna kultura to przecież może dogadać się z kupującym, rozwiązać problem i kupujący pewnie z chęcią sam usunie komentarz.
Client:79577720 pewnie usunie o ile wyjaśni sie sytacja z płatnością. Poza tym 4 miesiące klient sie nie kontaktuje i nie pyta co z przesylka aż tu nagle z niczego negatyw??? Coś mi tu brzydko pachnie. Wystarczyło po kilku dniach zapytać sprzedawce co sie dzieje z paczką
Pewnie przypominajka z allegro przyszła i kupujący sobie uświadomił
@_Likos_ Rozumiem sprawę komentarza, jednak patrząc na to od strony biznesowej to zarobek jest na 1 miejscu i tu trzeba zacząć wyjaśniać. Nie każdy czeka na "śmierć" aż 1000 transakcji nie dojdzie do skutku i trzeba zamknąć biznes albo pilnować komentarzy.
Wyjaśnienie sprawy tego zakupu / sprzedaży byłaby następstwem wyjaśnienia i porozumienia względem komentarza. Tak to rozumiem 😉
ZibiK30 ohh po prostu jak mam nie opłaconą transakcje to po 10-14 dniach występuje o zwrot prowizji i anuluje zamówienie. nie dociekam za jakiego powodu klient anulował płatność. Przy kilku nieudanych płatnościach należałoby zatrudnić dodatkową osobe która by to robiła:)
Z drugiej strony klient także ma zamówienie w koszyku i jeśli mMu zależy to sie inetersuje odrobinke wczesniej nic po 3 miesiącach czemu jeszcze nie ma paczki:)
@_Likos_ No ale klient twierdzi że nie otrzymał zwrotu z tego co pisze @Starwars_pl
"Wcześniej skontaktowałem się z kupującym. Który twierdzi,że zwrotu pieniędzy za anulowaną płatność nie otrzymał. (pieniądze za anulowana płatność wracają automatycznie do kilku dni). "
Jego ocena wynika z tego faktu, więc tylko wyjaśnienie co i jak się stało przy tej sprzedaży może zmienić opinię. Lub podważyć jej słuszność.
Nie musisz pisać mi o niektórych "klientach" bo znam to z życia 😉 tylko, to sytuacja gdzie musisz grzecznie z klientem próbować wyjaśniać bo to w interesie sprzedawcy i tylko takim sposobem jest w stanie to załatwić
ZibiK30 ohh oczywiscie że sie zgadzam że 99% można spokojnie dogadac z klientem. Lecz w tym przypadku to klient jako jedyny ma potwierdzenie że w ogóle przelew wyszedł. A ono jest niezbedne aby operator mógł sprawdzić co sie dalej zadziało z płatnością. Sprzedawca w tym momencie praktycznie nie ma możliwości wykonaniażadnego ruchu. dlatego uważam ze zamiast wystawic ocene najpierw kupujący powinien wyjasnić sprawe płatności. Zwłaszcza że u siebie w zakładce "kupione" także pewni widzi że transakcja nie jest opłacona.
No i cóz jak do tej pory to nikt prócz kupującego tej wpłaty nie widział. Ja gdybym cos kupował i by sie nie zaksiegowała wpłata od ręki bym wysyłał skan wyciągu. A tu cisza.....
Wcześniej skontaktowałem się z kupującym. Który twierdzi,że zwrotu pieniędzy za anulowaną płatność nie otrzymał. (pieniądze za anulowana płatność wracają automatycznie do kilku dni). My mamy negatywa za nic, kupujący bez zwrotu pieniędzy a allegro się wypina.
Starwars_pl to może niech kupujacy wyśle skan płatności do allegro lub do operatora??? Może oni mając dane odnajdą. Pieniądze raczej nie giną:)
Tak też zasugerowaliśmy w odpowiedzi allegro - aby allegro zwróciło sie do kupującego o potwierdzenie płatności. Allegro na razie milczy w tej sprawie.
Starwars_pl być moze poprosili i czekają. A swoją drogą ja także bym poprosił kupujacego o skan i sam bym go przedstawił allegro.
@Starwars_pl Allegro ma dostęp do swoich płatności i są w stanie zweryfikować czy była dokonana i zwrócona czy też nie. Pytaj ich o to. Jeśli była to masz już podstawę aby wskazali Ci teraz winnego po którym zostałeś obarczony niesprawiedliwą opinią, a jeśli Ciebie winią za ten nieudany zakup, to niech Ci wyjaśnią na czym polegał Twój błąd. Gdyż z tego co piszesz, to albo allegro kręci albo klient. Kluczowa jest płatność klienta, czy do niej doszło czy nie. Z tą wiedzą możesz mieć podstawę do niesłuszności wystawionej oceny skoro nie miałeś żadnego wpływu na przebieg transakcji.
Właśnie czekam na odpowiedź Allegro. Kupujący twierdzi, że nie otrzymał zwrotu.