Uprawnienia dla pracownika

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, nasz pracownik ma oddzielne konto z praktycznie wszystkimi uprawnieniami jednak nie może obsługiwać takich opcji jak: serie produktowe, wielowariantowość. Czy wiecie jak to zrobić? pozdrawiam - Bartek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LartWystrojOkien w zakładce Uprawnieni użytkownicy możesz zaznaczyć jakie uprawnienia przyznajesz. Przykro mi, ale nie ma tam dostępu do serii porduktowych czy wielowariantowości.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień Dobry
Uprawnienia dla pracownika są bardzo skąpe.
Brakuje takich opcji, jak:
Obsługa ofert:
- wystaw przez formularz
- wystaw przez plik płaski
- uzupełnij parametry
- allegro ads
- kupony
- zestawy i rabaty
- przegląd cen
- zgłaszanie zmian
- wielowariantowość
Obsługa Sprzedaży:
- ustawienia dostawy
- cenniki hurtowe
Abonamenty Allegro:
- zarządzanie abonamentem
- Allegro analytics
- Planer kampanii Allegro
- Twój sklep
- Bannery na liście ofert
Serie produktówe
- Tagi ofertowe
Jeśli pracownik ma zarządzać sprzedażą i ofertami, to musi mieć wszystkie powyższe uprawnienia.
Inaczej jest ograniczony tylko do odpowiadania na wiadomości i dyskusje oraz do tworzenia podstawowych list produktów - i to wszystko.
Tylko z Konta głównego można zrobić wszystko (lista powyżej) + inne opcje jak np. ustawienia konta bankowego, płatności, itd.
Oczywiście nikt z pracowników nie powinien mieć dostępu do danych newralgicznych, których utrata lub zmiana może narazić na poważne konsekwencje właściciela konta głównego, jednak trochę logiki przy nadawaniu uprawnień przydałoby się.
Z konta głównego to właściciel powinien decydować do czego udzielić pracownikowi uprawnień do jakiej sekcji obsługi konta ale dostępne do wyboru powinny być wszystkie opcje konta firmowego.
Pozdrawiam