anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Urlop , a dyskusje i odpowiedzi dla klientów a zwiazana z tym Jakosc Sprzedazy.

ZakupyMaawSport
#9 Pomysłodawca#

Witam,  planuje urlop na Allegro 9 dni, podroz autostopem po maroko. W planie sa gory atlas, pustynia merzouga i ogolna trasa wokol kraju i powrot do Marakeszu. Nawiazujac do tego ze to bedzie podroz tanio kosztowa z plecakiem, spanie w namiocie to nie bede mial mozliwosci korzystania z internetu ze wzgledu na koszty, zasieg osczednosc energii no i w afryce polskie sieci nie dzialaja.

Zwiazku z tym chcialbym sie dowiedziec jak to bedzie sie mialo do jakosci sprzedazy, podobno Allegro wymaga aby utrzymac statystki na poziomie Super, odpowiadac na pytania bezwzgledu na to czy Urlop na allegro jest aktywny czy nie.Pytan mam srednio od 2-10 dziennie

Aktualnie mam poziom Super i chcialbym wrocic i sprzedawac dalej. Wiec prosze Allegro o rade co mam zrobic aby wykorzystac Urlop bezinwazyjnie.Czy zostalo to poprawione albo czy zrobice cos w zwiazku z tym jesli okresle dokladne warunki kiedy wyjezdzam.

 

Nie chcialbym dostawac maili tego typu jak ponizej w zalaczniku. Pozdrawiam

 

Screenshot 2022-04-01 at 11-52-17 AL - Poczta w Onet pl.png

 

 

 

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ZakupyMaawSport Cześć. 🙂 Nawet w trakcie urlopu na Allegro liczone są punkty jakości sprzedaży (która w przypadku braku terminowej odpowiedzi może zostać obniżona). Rozwiązaniem może być skorzystanie z Autorespondera (jest duży wybór takich narzędzi zewnętrznych) i wydłużenie czasu wysyłki. 

Możesz też skorzystać z możliwości zakończenia ofert i wysłania wszystkich zaległych zamówień przed wyjazdem. Po powrocie (do 60 dni od zakończenia) będziesz mógł je grupowo wznowić i zachowasz ich popularność (więcej informacji tutaj). Dzięki temu nie będziesz miał nowych zamówień, nowych dyskusji i pytań od kupujących.

Poza tym życzę Ci wspaniałej i bezpiecznej podróży! Twoje plany brzmią wspaniale!

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@ko_alka jedno małe ale, zostają dyskusje na które trzeba odpowiedzieć w 24h 😞 i można wrócić z urlopu a tu zablokowane konto i wypłaty z POK 😞

Swoją drogą skoro macie w systemie że urlop powinniście brać to pod uwagę w statystykach dyskusji czy odpowiedzi !!!

________
Κώστας
oznacz moderatorów

ZakupyMaawSport
#9 Pomysłodawca#


"Autorespondera (jest duży wybór takich narzędzi zewnętrznych) i wydłużenie czasu wysyłki. "

Niestety to nierozwiazuje tego problemu bo nie zamierzam placic firmie trzeciej aby wziac urlop, ktory sie nalezy ustawowo. I a raczej z wypłaty mi nikt tego nie zwroci no i istneija tez kwestie bezpieczenstwa.

A urlop sam w sobie nie wydluza czasu wysylki?

Moze powie Pani dzialowi technicznemu aby poprawili to niedociagniecie.
-Albo w taki sposob aby zaznaczenie urlopu rownalo sie   brakiem oceny jakosci sprzedazy.
- Albo  udostepnic jakies narzedzie ktore automtyczne odpowida na dyskusje i pytania ktore informuja kupujacych ze sprzedajacy jest na urlopie, wtedy nie bylo by problemow po powrocie. Z tego co wiem ten mechanizm juz istnieje i odpowiada automatycznie w przypadku np zwrotu pieniedzy do kupujacego i informuje w dyskusji.

Zakonczenie ofert to tez zadne rozwiazanie, bo kilkaset ofert moze byc tylko zakonczona i czekac w razie dostawy nowego towaru je wznowic, sa tez zakonczone z powodu sprzedazy no i po takim dzialaniu pojawilo by sie znowu kilkaset ktore trzebaby wznowic, wiec nie jest to realne do wykonania jezeli ofert jest duzo bo nie ma tez zadnego filtru w ktorym segregujemy zakonczone ofert. to tak jakby robic renament po urlopie.

Bo skoro jest tak jak to wyzej zostało napisane to urlop to nie urlop, to tak jakbym szef w pracy kazal mi odbierac telefony i zalatwiac sprawy podczas urlopu. Fajnie jakby dalo sie cos  z tym zrobic.


.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@ZakupyMaawSport temat wałkowany wielokrotnie, jeżeli osiągniesz sukces to z pewnością otrzymasz medal.😀

oznacz moderatorów

ZakupyMaawSport
#9 Pomysłodawca#

No troche niepokojace to slowa, skoro temat juz znany od dawna, wczesniej nie mialem z tym lo problemu bo odpowiedzi nie byly oceniane.   Ale mysle ze Allegro powinno to duze niedociagniecie dopracowac.

A pani ko_alka 

Czy Pani tez  pracuje na Allegro gadane i bierze czynny udzialk w odpowiedziach jako moderator podczas urlopu?

 

 



 

oznacz moderatorów

mikeza
#18 Luminarz#

fakt, że to temat stary jak świat. Niestety allegro stoi na stanowisku, że żaden urlop nam się nie należy, a jesli już coś sobie obmyślimy musimy normalnie pracować w trakcie wolnego. Swojego czasu, sam szef tego forum stwierdził, że pracuje w trakcie wolnego, więc allegrowicze tym bardziej mogą to robić :):)

Ja od jakiegoś czasu zamykam aukcje i je potem wznawiam. Spokoj i cisza. Oczywiście istnieje zawsze obawa jakiejś dyskusji, ale jak razie szczęśliwie mnie to ominęło 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

komis-bell
#16 Inspirator#

@_HolaOla_  

Macie w planach jakiekolwiek ułatwienia dla małych sprzedających? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Gratuluje urlopu, niekoniecznie powrotu do rzeczywistości na Allegro.🚗

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A co to jest urlop ? zapytał Jasiu po 10 latach handlowania na allegro.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Niestety, urlop na Allegro to czysta fikcja.

To tylko tak ładnie wygląda.

W czasie urlopu musisz nadal odpowiadać na e-maile i dyskusje i przyjmować zwroty.

Odpowiedzi na e-maile i dyskusje - musisz skorzystać z usług firm zewnętrznych - zapłacić za opcję "autorespondera" w dyskusjach i e-mailach. Możesz wpisać w nich stosowny komunikat.

To Ci się opłaci - wprawdzie wybulisz kasę, ale jak wrócisz z urlopu, to będziesz miał "do czego wracać". Jak tego nie zrobisz, to możesz się liczyć nawet z zablokowanym kontem. 

Odnośnie zwrotów - musisz to już sobie prywatnie załatwić z przewoźnikami i jakimś sąsiadem.

oznacz moderatorów

ZakupyMaawSport
#9 Pomysłodawca#

Czyli wychodzi na to zeby zaspokoic pomysly Allegro mam zaplacic za usluge zewnetrznej firmie aby powielala komunikat o "Urlopie" w odpowiedziach i dyskusjach ktory jest i tak widoczny przy wlaczonej opcji Urlop na Allegro na koncie sprzedawcy.    Jaki cel tego i sens?

I jak ma sie do  jakosci sprzedazy i rzetelnosci takiej odpowiedzi, autoresponder jedynie moze w tym czasie potwierdzic tylko ze sprzedawca odpowie po urlopie itp.

 

Zwroty mozna przyjmowac pod innym adresem tymczasowo. Wiec z tym nie ma problemu

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Tak, masz zapłacić za pomysły Allegro. Możesz też nie płacić - nie idź na urlop lub codziennie loguj się i odpowiadaj na wiadomości i dyskusje. W końcu masz "wybór". Autoresponder - w statystykach będziesz na plus, nie będzie problemów z "brakiem odpowiedzi w terminie", a dzięki odpowiednio sformułowanej odpowiedzi unikniesz dodatkowych wiadomości wysyłanych przez kupującego.

 

oznacz moderatorów

_Likos_
#18 Luminarz#

@ZakupyMaawSport  najprościej

1) na czas wyjazdu zdjać aukcje i wznowić je po powrocie

2) napisac doklientów którzy nieopłacili zakupów że w przypadku zapłaty w związku z urlopem wysyłka nastąpi po Twoim powrocie

3) poprosić kogokolwiek z rodziny, znajomych (do których masz zaufanie) by sie logowal raz dziennie i odpowiadał na pytania kupujących oraz w dyskusjach. Niekoniecznie musiałyby to byc precyzyjne odpowiedzi wystarczyłaby informacja ze jestes na urlopie a precyzyjna odpowiedż bedzie po Twoim powrocie. 

Musiałbyś tylko mieć pewność że ta osoba nie ma żadnych zaleglości ani blokad na allegro bo jeśli ten ktos mialby blokade to logując sie na Twoje konto wykazałby powiązania co mogłyby sie skonczyć blokadą także dla Ciebie.

Moim zdaniem to jedyny sposób jeśli urlop ma być bez internetu.

oznacz moderatorów

ZakupyMaawSport
#9 Pomysłodawca#

 

 

Jesli to najlepsze rozwiazanie, czyli zakonczenie wszykich aukcji, a przy tym pomysle nawet Moderatorzy Allegro sie  podpisuja, wiec ta opcja "urlop" moglaby nie istniec, bo ona nic nie robi i nic nie wnosi to porzadku podczas nieobecnosci sprzedawcy.

Zostawienie konta komus z rodziny to najlepsza opcja, tylko nadal niewiem co realnie dadza  kupujacym, zdawakowe odpowiedzi.Wiadomo ze slupki i statystki jakosc sprzedazy zostana zaspokojone, ale co ma to na celu, czysta zlosc i radosc ze ktos ma gorzej? Pracownik Allegro ktory wymysla takie zasady albo jest malo inteigentyny proponujac takie " inteligente sposoby  opcji urlopu", albo jest to zamierzone w celach korzysci utrudnianiu zycia spoleczenstwu. Dziwic sie ze wojny na swiecie sa.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@_Likos_ 

Hehe... Przypomniał mi się stary jak świat więzienny numer: z jednej strony kodeks karny wykonawczy wymaga, żeby osadzeni ubrani byli schludnie i (przede wszystkim) w czystą odzież. Z drugiej strony regulamin zakładu zabrania rozwieszania w celi sznurków do suszenia bielizny (oczywiście wszędzie wiszą, łamiąc bezczelnie ów regulamin). Jak się który narazi, to oberwie: albo za sznurki w celi, albo za brudne ciuchy🤣

Tu jest tak samo: albo złamiesz regulamin nie odpowiadając w dyskusjach, albo złamiesz regulamin pozwalając nieuprawnionej osobie się logować. Kopa w tyłek dostaniesz i tak - ale masz gwarantowane prawo wyboru pośladka😂

oznacz moderatorów

_Likos_
#18 Luminarz#

@Kasiulki2  teoretycznie tak niemniej pamietaj że na kontach firmowych masz prawo udostępnić dostęp w ograniczonym zakresie np pracownikowi lub osobie która pomaga.

Wiec akurat ten przypadek podciągnąlbym pod udostepnienie pracownikowi/pomagaczowi i nie pozwilił sie kopać hihi 🙂

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@_Likos_ 

...lub osobie, która pomaga?

Właściciel konta firmowego nie musi udowodnić, że upoważnioną osobę łączy z nim stosunek pracy?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A właściciela konta prywatnego nie może łączyć stosunek z osobą upoważnioną?🤔

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@LEW433 

Wy, faceci, odróżniacie "pracę" od "roboty", więc odpiszę jak facetowi - tak, właściciela konta prywatnego może łączyć z osobą upoważnioną stosunek roboty🤣

oznacz moderatorów