Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
O urlopach było wiele, ale odpowiedzi na moje pytanie nigdzie nie widzę.
Dlaczego informacja o urlopie wyświetla się 7 dni przed jego rozpoczęciem?
Na chłopski rozum, jeśli mam ustawioną wysyłkę w 24h oraz "Kup do 12, wyślemy dziś" i się z tego wywiązuje, to informacja o urlopie rozpoczynającym się 8 Lipca powinna się wyświetlić 6-7 Lipca. Po co "straszyć" Kupujących już 1 Lipca? Generuje to mnóstwo pytań i telefonów "czy wyśle Pan przed urlopem", oraz obniża wartość sprzedaży.
Informacja o urlopie powinna się wyświetlać tyle dni przed urlopem ile wynosi czas wysyłki w ofertach sprzedawcy + 1-2 dni.
Tak, wiem że mogę urlopu nie włączać tylko zakończyć oferty, ale jak już wiele razy pisano, jest to narzędzie niepozbawione wad.
@kilowat_net Zaproponowane rozwiązanie sprawdzałoby się w przypadku ofert opłacanych od razu. Pamiętaj jednak, że w przypadku transakcji w ofertach Kup Teraz, kupujący ma 7 dni na zapłatę za towar.
To nie lepiej poinformować o urlopie tylko kupujących, którzy już złożyli zamówienie, zamiast setek innych potencjalnych klientów? W oknie płatności w dniach 1-5 Lipca można informować "opłać do 5 Lipca, bo od 8 sprzedawca ma urlop", a od 6 Lipca tak jest teraz, czyli informacja w ofertach.
@kilowat_net Zachęcam do zamieszczenia takiego pomysłu tutaj.
Zamieszczone. Swoją drogą te 7 dni czekania na wpłatę to też nieporozumienie.
Przykład
20 Grudnia klient wykupuje wszystkie choinki, ale nie opłaca zamówienia. Towar zablokowany, kasy brak. 27 Grudnia zamówienie anulowane i choinki muszą czekać rok.
Albo coś bardziej abstrakcyjnego. Polska gra w finale mistrzostw świata. Janusz biznesu 6 dni przed finałem wykupuje 1000 szalików od producenta, ale nie opłacił zamówienia. Dzień po przegranym finale szaliki z napisem "FINAŁ Polska - Włochy" warte będą 1/10 ceny początkowej.
Gdzie sprzedawca może to ustawić?