Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Urlop , jak to ładnie brzmi .
Niestety zdarza się że wyskakuje nam coś nieplanowanego , coś co spada na nas jak grom z jasnego nieba i co wtedy ?
Urlop musimy zaplanować do 7 dni przed datą rozpoczęcia , nie wspomnę że Allegro daje go 40 dni .
Miałem sytuacje przykrą która pokrzyżowała mi własnie zaplanowany urlop . Otóż pewnego dnia przyjmijmy że to 1 Grudziem 2019 zaplanowalem wyjazd ( od tego czasu rozpoczął się mój urlop na Allegro )
Niestety ale się rozchorowałem , jechałem na antybiotykach itd itd....... Zadwoniłem do Allegro prosząc o przedłużenie go ale spóznilem się kilka dni ( mowa o tych 7 ) ponieważ nie byłem w stanie ruszyć się z łóżka czy nawet ruszyć głową .
Odpowiedz padła odmowna że oni nie mogą tego zrobić , podpowiedzieli że mogę wyłączyć wszystkie aukcje a potem je włączyć . Niestety ale posiadamy kilka kont i narobiłby się nam bałagan .Uważam to za złe rozwiązanie ponieważ Allegro nie jest naszym pracodawcą i nie powinno ingerować w to kiedy chce wziąć urlop lub na jak dlugo chcę go wziąć . Rozumiem ze nie mozemy wlaczyc urlopu dzień przed , z drugiej strony dlaczego nie ?
Jeżeli mam wszystkie paczki wysłane , mam podane numery nadań to gdzie tkwi problem ?
Kupujący odrazu widzi żółty pasek i nie robi zakupów i temat z głowy
ja robię inaczej w urlop aukcję zostają ale czas wysyłki robię np 14 dni
Nic z tym nie zrobiono od lat, dlatego ja za jakiś czas mówię arivederczi roma
Jak to powiedział pracownik Allegro
Urlop to tylko informacja dla kupujących ze wysyłka może się opóźnić . Kupujący ma dalej prawo dochodzić swoich roszczeń może wystawić negatywa i on nie zostanie usunięty ponieważ będzie legalny ponieważ faktycznie dostał przedmiot o wiele dni później a jak wiadomo kupujący chcą mieć towar na wczoraj i najlepiej za darmo
Najprawdopodobniej wkrótce będziemy zmieniać funkcję, którą nazwaliśmy kiedyś Urlop (która jednak nie ma - i nigdy nie miała mieć - wiele wspólnego z potocznym rozumieniem tego słowa). W tej chwili Urlop to metoda na poinformowanie kupujących, że wysyłka może się opóźnić. Kupujący nadal mogą zakładać dyskusje podczas urlopu, a sprzedawca nadal powinien w takiej dyskusji odpowiedzieć w ciągu 24 godzin (w dni robocze). Kupujący nadal mogą też wystawić komentarz (choć jeżeli będzie on dotyczył wyłącznie opóźnienia przesyłki a trakcie urlopu sprzedawcy, jest duża szansa, że go usuniemy).
Konieczność oznaczenia Urlopu minimum 7 dni wcześniej to rzeczywiście zaszłość - chodziło o to, żeby kupujący, który kupił przedmiot zanim oznaczenie się pojawiło, a jeszcze go nie opłacił, nie był zaskakiwany nagłą nieobecnością. W kolejnej wersji tej funkcji zapewne zrezygnujemy z tego wymogu.
Jeżeli mogę pokusić się o przewidywania, jak będzie wyglądał Urlop po zmianach, to przede wszystkim nie będzie to narzędzie do planowania długich nieobecności, zamiast tego w założeniu będzie używane w nagłych przypadkach - a więc najprawdopodobniej:
@msniezeka czy planujecie wprowadzić jakąś automatyzację w takiej funkcjonalności? Nie wiem, np. automatyczne kończenie / wstrzymywanie ofert i ich wznawianie po zakończeniu okresu nieobecności? Czy może np. z automatu doliczalibyście do czasu wysyłki okres "urlopowy"?
@msniezek ok a co w przypadku URLOPU 10 dniowego?
A ja z kolei idąc jesienią na parę dni urlopu doświadczyłam , że parametr Super Sprzedawcy pt "Numery przesyłek dodane w terminie" poleciał w dół na łeb i szyję i musiałam nieźle się nagimnastykować , żeby go odzyskać . A byłam pewna , że liczenie jest na czas urlopu wstrzymane . Nie jest 🙂
Mam to samo! Zaznaczyłam urlop miedzy swietami i teraz mam uważac bo przestałam spełniac warunki super sprzedawcy.
Przytoczę jeszcze odpowiedź Allegro "Urlop jest jedynie informacją dla Kupujących, że w tym okresie Pani jako Sprzedająca nie realizuje zamówień i mogą się ich spodziewać w późniejszym terminie. Natomiast nie wpływa to na warunek dodawania numerów przesyłek, tu w dalszym ciągu i niezmiennie obowiązuje to co jest podane w parametrze 'czas wysyłki' w ofercie. Ten termin zawsze musi być dopasowany do tego w jakim czasie wysyła Pani zamówienia. Jeżeli numer przesyłki został dodany do zamówienia po terminie z czasu wysyłki, nie został zaliczony do spełnienia warunku. "
Pomyślałam sobie , że przed wyjazdem na urlop trzeba ustawić czas wysyłki powiedzmy na 7 dni. Ale okazuje się, że czas wysyłki też ustawia mi automat i musi być "zwykle w ciągu 24 " , zmienić nijak się nie da. I koło się zamyka 🙂
@Kaliope_Brzeg ale z jakij racji czas wysyłki ustawia się z automatu? przecież dziś mogę wysyłać w ciągu 24 godzin a od jutra np w ciągu 72
Zadałam to samo pytanie Allegro i oto odpowiedź " Od jakiegoś czasu w ofertach prezentujemy przewidywany czas dostawy w oparciu o informacje na temat rzeczywistego czasu rejestracji przesyłek." Czyli skoro wprowadzam numery przesyłek w ciągu 24 godzin to serwis przestawia mi moje osobiste deklaracje na "zwykle w ciągu 24 godzin " Ja dopiero dzisiaj to wypatrzyłam bo drążyłam temat dlaczego mimo wprowadzania wszystkich numerów przesyłek w ciągu 48 godzin mam średnią 97 % .
@Kaliope_Brzeg właśnie sprawdziłam i mam tak samo, wysyłkę miałam ustawioną na 3 dni, bo towar szyję po wpłacie i w sezonie zazwyczaj wysyłam w 3 dni, to jakiś absurd , tracimy punkty za terminowość nadania bo allegro samo ustala kiedy mamy to zrobić to jakaś kpina, teraz klient będzie przekonany że wysyłam w ciągu 24 godzin a dziś np nie byłam w pracy bo miałam badania lekarskie i co już terminowość idzie w łeb @msniezek dlaczego nikt nas o tym nie powiadomił? Dlaczego allegro zmienia termin wysyłki?
Allegro twierdzi, że powiadomiło . Dostałam ten link https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/przewidywany-czas-dostawy-twojej-przesylki-AVlrm8wY3Sg?fbclid=I...
Ale na pytanie , że tam stoi jak byk "Czas wysyłki podajemy na podstawie Twojej deklaracji. " póki co nikt mi nie odpowiedział.
@Kaliope_Brzeg 24 godziny to nie jest moja deklaracja , niektóre rzeczy mam na stanie i mogę wysłać w ciągu 24 godzin inne w ciągu 3 dni, allegro nie powinno samo tego ustalać
Kupujący złożył zamówienie z 3 ofertami, a każda oferta ma inne daty dostawy dla tej samej metody:
Szczerze to po tych wszystkich ostatnich innowacjach zaczynam wymiękać. Tym bardziej, że moja branża to pupilek Allegro . Używane książki 🙂 Skromne 15% prowizji pozwala nam czuć się wyróżnionym i docenionym .
Dobrze byloby dodac opcje:
A/ w trakcie nieobecności sprzedawcy zakupu będą wysyłane (ktos w firmie przejmuje)
B/ zakupy nie będą wysyłane ( nie ma zastępstwa)
Dlatego właśnie urlop w tej chwili nie ma nic wspólnego z urlopem
1. Czasy wysyłek są dalej liczone a to skutkuje obniżeniem liczby procentowej naszej sprzedaży
2.Kupujacy mogą otwierać spory na które nie da się odpowiedziedz ponieważ mamy urlop i co niektórzy wyłączają się od internetu
3.Kupujacy Wciąż mogą nam namieszać poprzez wystawienie komentarza
Tak czy siak z całym szacunkiem do Allegro ale urlop to moja wyłącznie osobista sprawa kiedy go wezmę i na ile - podkreślam nie mogę lub nie powinienem mieć żadnych paczek do wysłania !
jezlei faktycznie maja być zmiany to bardzo się cieszę jezlei to możliwe proszę abyście popracowali nad ocenianiem kosztów wysyłek
pozdrawiam
@AutoCzesciWschod teraz nawet nie mogę zmienić terminu wysyłki bo allegro sobie zamiast moich deklarowanych 3 dni wstawiło 24 godziny
Przecież to Ty ustalasz czas wysyłki a nie Allegro tak mi sie przynajmniej wydawało
Nie możesz edytować wszystkich aukcji i zmienić czas wysyłki ?
Planuję niedługo kilkudniowy urlop 3-4 dni i teraz zastanawiam się co lepiej wybrać...
1) aktywować funkcję urlop 7 dni wcześniej i tracić klientów (klient będzie widział informację o urlopie przez 10-11 dni co skutkuje spadkiem sprzedaży - bynajmniej ja nie zamawiam u takich sprzedawców nawet jeśli urlop sprzedawcy się nie rozpoczął). Bezsensowna opcja gdy przez te 7 dni do urlopu wysyłam paczki normalnie w ciągu 24 godzin.
2) ustawić na wszystkich aukcjach wysyłkę 1-3 dni w dniu rozpoczęcia urlopu (lecz pomimo ustawienia takiej formy dostawy klient widzi informację na podstawie dotychczasowych wysyłek "Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin") skutek: spadek jakości sprzedaży, ryzyko negatywnej oceny, spadek paczek nadanych w terminie i utrata Super Sprzedawcy
3) nic nie ustawiać i liczyć że jakość sprzedaży nie spadnie tak mocno i nie straci się Super Sprzedawcy