Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie!
Piszę do bardziej zaawansowanych sprzedawców z dłuższym stażem.
A mianowicie, sam sprzedaje już na Allegro około 3 lach z zadowalającym i regularnym skutkiem.
Moje pytanie więc brzmi (ponieważ czytałem różne opinie), jak to jest z urlopem:
Tzn czy po jego powrocie zauważyliście jakieś spadek sprzedaży, jak reagują klienci na takowy urlop<
Czy lepiej szukać zastępstwa i nie przerywać sprzedaży czy po prostu ogłosić urlop i mieć spokojną głowę przez te np 8/9 dni?
Z góry dziękuje za odpowiedzi!
@maJk96 problem jest dość skoplikowany . Klienci czasem nie zwrócą uwagi na informację o urlopie , a co się z tym wiąże pewnie wiesz .Urlop nie zwalnia Cię z obowiązku odpowiedzi na pytania klientów i szczególnie w dyskusjach, to samo dotyczy e. reklamacji i zwrotów . Jeśli masz możliwość na okres urlopu zorganizowania zastępstwa będzie to wyjście najlepsze, drugim wyjściem jest grupowe zakończenie ofert i wznowienie ich po urlopie . Można ustawić urlop i wydłużyć czas wysyłki ... przeważnie nic wielkiego się nie dzieje ..... zdarzają się pytania ,, co z moją przesylką ?,, ale wyjaśnienie w większości przypadków spotyka się ze zrozumieniem klienta ALE nie zawsze .Decyzja należy do Ciebie .
Rozumiem o co chodzi, ogólnie planowałem zwiększyć czas wysyłki przedmiotów i ustawić urlop wcześniej ten np tydzień bo chyba tak nawet on się wyświetla klientom na stronie produktu.
Co do odpowiedzi na maile to nie powinno być żadnego problemu ponieważ tel będę miał przy sobie i na pewno raz dziennie dostęp do internetu
@maJk96 nigdy nie miałem większych problemów podczas urlopu , ale trafiają się kwiatki . Istotną sprawą do rozwiązania są zwroty .
Ja właśnie będę miał pierwszy raz i zastanawiam się jak to "ugryźć", stąd ten wątek.
Co do zwrotów to też żaden problem bo będę mógł na bieżąco go wykonać z telefonu.
Jak i odpisywać na maile itp
@maJk96 tu nie jest problem odnośnie zwrotu środków ... masz na to 14 dni , chodzi o podjęcie paczki ze zwrotem , jak masz to ogarnięte to wszystko gra .
A w ten sposób, to tutaj nie ma problemu.
Ogólnie chodzi o to mówiąc wprost, że wyjeżdżam na 8 dni i nie chce uczyć i zostawiać komuś wysyłek z Allegro na ten czas a zająć się tym po powrocie bez konsekwencji od Allegro i aby klient był o tym poinformowany i miał tego świadomość
@maJk96 Allegro wprowadziło opcję ,, kupuję i płacę ,, w tym wypadku klient dokonuje zakupu bez otwierania widoku oferty czyli nie widzi informacji o urlopie . Tak jak pisałem w większości przypadków wiadomość zwrotna czy telefon / lepiej zadzwonić / spotyka zię ze zrozumieniem .
Masz na myśli ustawiając urlop i zakup w tym czasie, poinformowanie klienta, że wysyłka będzie po urlopie i pozostwić mu decyzje czy się na to godzi. Myślę, że to jest najlepsze wyjście bez angażowania kogoś na zastępstwo
@maJk96 tak , dokładnie mam to na myśli . Jedna grupowa wiadomość z szablonu zajmie Ci codziennie 5 minut , a jak się trafi niedoinformowany to w takim przypadku lepiej zadzwonić
Okej rozumie. A da się przez Allegro wysłać grupową wiadomość czy masz na myśli jakąś zewnętrzną aplikacje?
@maJk96 bezpośrednio przez allegro nie wyślesz grupowo , ale ze skrzynki e-mail jak najbardziej .
Też racja, kopiując maile ze sprzedanych aukcji. Dzięki wielkie, już mam jakiś podgląd.
Zobaczymy... może się jeszcze ktoś wypowie w tym temacie ze swoim doświadczeniem.
Ja przed planowanym dluzszym urlopem nie wznawiam aukcji na kup teraz . Aby nie tracić klientów i uniknąć wspominanych tu problemów pozostawiam oferty jako aukcje wystawione na 10 dni z takimi cenami startowymi jak były na kup teraz i mam spokojną głowę że ktoś będzie się domagał szybkiej wysyłki czy zwrotu. Aukcje zaczynają się przed wyjazdem a kończą po powrocie i pozostaje mi tylko od czasu do czasu zerknąć na pocztę czy nie ma jakiś pytań czy dyskusji.
Czy dobrze rozumiem: Wszystkie przedmioty z "kup teraz" wystawiasz jako aukcje z licytacja na 10 dni, tak?
da się to zrobić hurtowo?
właśnie sprawdziłam nie da się zmienić a kup teraz na licytację , trzeba wystawiać od nowa wszystkie aukcje
Dokładnie tak. Wiec odpada, dla mnie najlepiej dać urlop, wydłużyć czas wysyłki na np 8 dni i „tyle”, być pod mailem raz dziennie
to trochę temat rzeka. I tak po prawdzie dużo zależy od asortymentu. Jesli oferujesz towar, nazwijmy to "nie pierwszej potrzeby" to wtedy klient poczeka i zrozumie, że masz urlop. ale niestety nie działa to zupełnie jak masz produkt, którego ktoś potrzebuje na już. Np. ja mam w ofercie szkła luster samochodowych, 90% klientów kupuje je w momencie, gdy się zbiją lub gdzieś wypadną. Wtedy potrzebują go zazwyczaj na wczoraj (bo boją się mandatu, bo mają akurat przegląd techniczny, albo jakiś daleki wyjazd) i nie są w stanie zrozumieć, że firma może wysłać później. Dla świętego spokoju zamykam aukcję, bo nie chcę być nękany pytaniami, typu, wczoraj kupiłem, gdzie moja paczka itp.
Tak, fakt… masz racje tutaj. Ja mam przedmioty w tym czasie roku kupowane na okazje, śluby, urodziny itp… często się klientom przypomina w ostatniej chwili i pewnie to, ze na aukcji będzie widnieć urlop tydzień wcześniej mało pomoże…
A jak zamykasz aukcji to odczuwasz jakaś różnice później w ilości klientów, pozycjonowaniu? Jak to Allegro traktuje?