Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Mam pytanie odnośnie wysyłki a dokładnie '' szybka dostawa". Jak to ustawić aby było dobrze. Dziś przeglądam raport i dostawę mam na 90 % co wpływa na ogólną punktacje.
1. czas wysyłki mam ustawiony na 1 dzień
2. wysyłam w dni robocze wszystkie zamówienia złożone do godz.14:00 ( nadaję w paczkomacie, kurier odbiera ok 15-16 )
3. zamówienia złożone po godzinie 15:00 które wysyłam dnia kolejnego nie spełniają u mnie szybkiej dostawy
przykład
-zamówienie złożone 1 lipca o godz. 20,
- wysyłam dnia następnego czyli 2 lipca
i już jest opóźnione bo u klienta powinno być 2 lipca a nie 3
Czas wysyłki ustawiony mam na 1 dzień
Zamówienia z piątku z godzin popołudniowych i z weekendu - żadne nie spełniają wymogu szybkiej dostawy.
Jak ustawić czas wysyłki aby nie odejmowało mi punktów z jakości sprzedaży??
@ZabawkowyToRaj W tej mierze możesz otrzymać punkty, jeśli kupujący otrzymują zamówienia następnego dnia od jego opłacenia. Obecnie 18% Twoich zamówień stanowi dostawę z szybką wysyłką i otrzymujesz za to 36 punktów - zgodnie z tabelą zawartą w tym artykule. Zachęcam Cię do zapoznania się z zawartymi w nim informacjami. 🙂
Pod uwagę brane są wszystkie zamówienia, również te z piątku i weekendów. Punkty za te zamówienia nie są Ci odejmowane, ponieważ w tej mierze możesz utrzymać tylko punkty dodatkowe (nie można mieć tej miary "na minusie").
To jak ustawić zamówienia z weekendu aby spełniały warunki szybkiej wysyłki? Wysyłam w poniedziałek bo inaczej się nie da. Jak można poprawić ten punkt.
@ZabawkowyToRaj Nie ma takich ustawień. Dla tej miary patrzymy na dni kalendarzowe, nieważne czy to weekend, piątek, czy święto. Rozumiemy, że przesyłki nie mogą zostać dostarczone we wspomniane dni, dlatego możesz otrzymać maksymalną ilość punktów dla tej miary już od 40% zamówień z szybką dostawą.