Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę serwis Allegro o usunięcie rubryki 'koszt dostawy'
Nie wszyscy klienci posiadają pakiet smart i czasami muszą zapłacić za kuriera (10,49 zł) albo paczkomat (8,99 zł) za tym idą później oceny kosztów dostawy na 3 gwiazdki co jest wgl jakąś pomyłką.
Jak tutaj utrzymać się w programie super sprzedawca przy dużej liczbie ocen miesięcznie?
Raz na 50 ocen dostanę 4 gwiazdki jeśli chodzi o opinie o produkcie lub obsługę klienta, natomiast jeśli chodzi o koszty dostawy ocena na 3/4 gwiazdki pojawia się prawie co trzeci komentarz.
Jeśli inni sprzedawcy się ze mną zgadzają bardzo proszę o polubienie tego posta...może wtedy to coś da
Więc wyciągnij wnioski z tego czemu tak sie dzieje.
Widocznie nie masz ani super jakości ani super obsługi, a ze masz to tak tylko się ci tylko wydaje.
Tylko kupujący mogą to oceniać, jeśli sam się chcesz oceniać to od razu pomnik sobie postaw w sklepie. Zamiast klientów.
U mnie tracę SS ze względu na ocenę za paczkomaty. Dlatego tak mnie to irytuje. Bo jak bym dostał 3 gwiazdki za paczkę kurierską pobraniową za 25 zł to jeszcze jakoś bym przełknął. NIestety ci co wybierają drogą przesyłkę są tego świadomi i dostaję za to 5 gwiazdek. Zaniżenia oceny występują tylko w paczkomatach np 1 -2 gwiazdki. Według oceny jakości allegro jestem w 3% najlepszych sprzedawców ale mimo wszystko nie mam SS bo ocena za zgodność 4,96 za obsługę 4,97, A za koszt wysyłki 4,91 i średnia wychodzi 4,947 i tak brakuje mi 3 tysięcznych żeby mieć SS. Jak już zrobie SS to się właśnie trafia jakiś Janusz co da mi za Paczkomat jedną gwiazdkę i mi średnia spada.
@Majster77. Co potwierdza słuszność postulatu że dostawa smart nie powinna być oceniana , powinna być zablokowana w systemie.
Ale to postulat do administracji Allegro a ja odnoszę wrażenie że co niektórzy winią za to klientów.
No i jeszcze trochę, ja uważam ze ocena powinna być, ale jeżeli klienci mają swobodę ocen to te warunki Allegro o wysokości ocen powinny być stopniowo złagodzone. Ale to już inna bajka.
No bo ja mam czasem ochotę postawić jedyneczkę co niektórym za brzydkie wypowiedzi tutaj. A co! wolno mi !
Dostawa Smartjest zablokowana ktoś kto ma wykupionego Smarta i z niego skorzystał automatycznie ma 5 gwiazdek. Sytuacji wygląda inaczej kiedy ma Smarta a nie przekroczył kwoty żeby się załapać na smarta. Wtedy może ocenić. Także ci co nie mają smarta mogą ocenić paczkomat. I dochodzimy właśnie do absurdu kiedy mamy dwa systemy ocen za ten sam koszt przesyłki. Kiedy korzystasz ze Smarta z automatu masz 5 gwiazdek a jak nie to możesz dać jedną. Gdzie tu logika ????
Przykład Na lekcji matematyki Pani pyta Jasia ile to 2+2 Jasiu odpowiada że 4 i dostaję 5. Następnie Pani pyta Zbyszka ile to 2+2 no Zbyszek odpowiada że 4 bo to proste i przed chwilą słyszał odpowiedż Jasia. Jakąocene powinien dostać wszyscy wiemy ale Pani(Allegro) wystawia mu 1 JEDYNKĘ
to są właśnie **piiip**yzmy propagowane przez serwis na literę A - niestety - komu to ma służyć?
i-d-i-o-t-y-z-m-y
A co gdyby kupujący nie widzieli kosztu dostawy? Maskowanie go w ramach zakupu towaru. Klient wrzuca 1 sztukę czegoś za 10 do koszyka i wybiera list polecony (ukryty koszt 5.90) i widzi, że ta jedna sztuka kosztuje go 15,90 i od razu myśli ale ze sprzedającego gapa dostarczy mi coś za darmo.
Przy wielokrotności zawsze ta pierwsza sztuka jest droższa o koszt dostawy, jak klient ją usunie to wskakuje na drugą pozycję. Leniwym i słabym z matmy nie będzie się chciało liczyć ile za dostawę zapłaci 😉
Czego klient nie widzi to go w oczy nie kłuje 😉
U mnie klienci rzadko obniżają oceny, inny target pewnie mam na swoje produkty ale czasami zdarza się. Nie tracę przez to SS a tylko 0.1% jest lepszy ode mnie na allegro. Powinni z tej okazji od faktury rabat udzielać w nagrodę. 10% wystarczy 🙂
Ukrywanie jakichkolwiek kosztów nie ma sensu i prowadzi do tego że będziesz miał 30 telefonów Typu chciałem kupić Pana produkt za10zł a jak daje do koszyka to się robi 15 o co chodzi. Druga sprawa że masz rózne koszty przesyłek za różne rzeczy i klient musi mieć prawo do wybrania sobie czy chce tanio i długo czy chce krótko i drogo.
Ale w czym problem. Wybiera kuriera to robi się cena 25 zł., wybierze list to 15,90. , paczkomat to koszt 18.99.
Nie szukaj czy to ma sens. Domyślnie produkt może być oferowany z najtańszą przesyłką. Ocena kosztu dostawy też nie ma sensu.
Po co kupujący ma widzieć paczkomat 8.99, powie ale drogo. Ale jak zobaczy produkt który chce 18,99 zł pomyśli, że cena ok taniej nie znajdzie w pobliżu.
25 pobraniówka kurierska to norma
No i za takie mam 5 gwiazdek a za poczkomaty od Januszy 1 gwiadkę. Gdzie logika gdzie sprawiedliwość.
Ja to nazywam **piiip**olletto
Sprawa jest banalna tak naprawdę , niestety nie wszyscy kupujący to rozumieją i akceptują.
Zarówno cena produktu jak i koszta wysyłki są widoczne. zakup= potwierdzenie regulaminu, i zaakceptowanie warunków handlowych sprzedającego przez kupującego.
W przypadku gdyby kupujący dopiero po zakupie stwierdził, że się z nimi nie zgadza ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Kupujący na każdym etapie zakupu przez internet jest chroniony przez ustawy, KC i regulaminy allegro.
Ilość praw kilkukrotnie przekracza te, które posiada sprzedający.
Ocenianie jakości obsługi, ocena produktu, terminowości dostawy popieram jak najbardziej.
Usunięto po prostu zły element z kryteriów oceny.
Czas wysyłki powinien pozostać i być oceniany z automatu, ja widzę to w ten sposób:
- sprzedawca wysyła= PACZKA jest na sortowni u spedytora ( a nie generuję etykietę ! ) w zadeklarowanym terminie 5 gwiazdek
- 1 dzień obsuwy - 4 gwiazdki
- 2 dni obsuwy - 3 gwiazdki
- 3 dni obsuwy - 2 gwiazdki
- 4 dni bądź dłużej - 1 gwiazdka
Wtedy ocena byłaby naprawdę rzetelna.
Panowie @br. oraz @roca-LLB mają swoją teorię, starałem się ukazać im mój punkt widzenia jako sprzedającego, niestety zabrakło mi chyba perswazji 😛
Serdecznie życzę obu Panom własnej działalności gospodarczej, mam nadzieję, że doczekam takiego momentu i będę się w stanie wielu rzeczy od obu Panów nauczyć.
Mój " stragan" póki co nie najgorzej prosperuję, i życzę Panom, aby co najmniej tak prosperowały Wasze nowo utworzone biznesy.
I absolutnie nie szydzę w tym momencie, z tak cudownymi pomysłami i ideami macie szansę na zostanie nowymi gazelami biznesu 🙂
PS. plucie jadem na wszystkich sprzedających dookoła raczej Was dyskredytuje, aniżeli dodaje sojuszników
Plucie jadem na kupujących i domaganie sie absurdalnych posunięć jak np usunięcie oceny kosztów dostawy „raczej Was dyskredytuje, aniżeli dodaje sojuszników ”.
Nikt tu jadem w kupujących nie pluje to bardziej próba. Uzyskania uczciwej oceny.
POdkreślam mi chodzi tylko o paczkomaty o nic więcej. NIe ja ustalam cene na paczkomat a raz jest on oceniany na 5 gwiazdek z automatu a w innym przypadku może być oceniony na jedną gwiazdkę. Czyli sprzedający jest karany oceną za to jaką cenę na paczkomat ustaliło Allegro z inpostem.
czas wysyłki mógłby pozostać gdyby faktycznie było to rozsądnie opracowane ale niestety nie było - podam przykład - klient zamawia DPD - w 16 minut po otrzymaniu płatności paczka jest w punkcie DPD (mam pod domem taki punkt) - czyli faktycznie wysłana a nie wygenerowana tylko etykieta - efekt - ocena 2 gwiazdki 😞 - takich ocen nikt nie potrzebuje i w tym kontekście dobrze, że to wyrzucono
Ocena - punktowanie kosztów wysyłki to jest jeden z najbardziej chorych pomysłów allegro.
Kupujący świadomie podejmuje chęć zakupu na twojej aukcji, w twojej ofercie - widzi jakie są opcje dostawy - nikt go nie zmusza, może wybrać inną formę lub zakup u konkurencji skoro wydaje się że drogo - ale kupuje u ciebie, po czym ocenia koszt wysyłki na 3,4 gwiazdki bo wybrał paczkomat 8,99 lub odbiór w punkcie za 8 zł i wydaje mu się za drogo - pięści się same zaciskają na takie buractwo !
Właśnie nie jest do końca tak, jak piszesz. Teoretycznie do każdego przedmiotu jest od kilku do nawet kilkuset ofert. Ale, niestety, nie jest tak różowo, ze mogę sobie wybrać dowolna i być zadowolony.
Okazuje się, że na dzień dobry wiekszość ofert muszę odrzucić, bo oceny tych sprzedających są zatrważająco niskie. Pozostaje zwykle 2-3 godnych zaufania. Wybiera się najtańszego.
Potem tak samo drugi, trzeci, enty przedmiot.
I nagle okazuje się, że mam dwie przesyłki porównywalnej wielkości. I koszty przesyłki jednej z nich są dwukrotnie wyższe niż tej drugiej. I to jest właśnie chore.
I właśnie dlatego opcja oceny kosztów przesyłki MUSI ZOSTAĆ!!!
I nie snujcie tu głodnych kawałków, ze macie 5 km do poczty.
Bo jeśli ktoś ma 5 km do poczty, to podobnie daleko ma do większego sklepu, urzędu, pracy itp. Zatem i tak wcześniej, czy później będzie jechał do tej miejscowości , gdzie jest poczta aby załatwić inne sprawy i przy okazji może pojechać z paczuszką. Chodzi mi tu głównie o wysyłkę przedmiotów małogabarytowych, które można wysłać listem poleconym, lub niewielką paczuszką.
Nikt nie musi jechać specjalnie z jedną przesyłką na pocztę. Wystarczy tam pojechać przy okazji zakupów, czy innej sprawy. Zawsze można w opisie aukcji napisać, ze w przypadku dostawy pocztą jest dłuższy czas dostawy. Na zasadzie coś za coś - czyli chcesz tańszą przesyłkę, musisz dłużej poczekać - to jest jak najbardziej uczciwe.
To odpowiedz krótko tak czy nie. Czy uważasz że ocena 1 gwiazdka za wysyłkę do paczkomatu jest uczciwa?
Bo nie kwestionuje tego że ocena za koszty przesyłki powinna zostać tylko walcze o to żeby za paczkomat nie można było dostać 1 gwiazdki bo Cene ustala allegro a nie sprzedający