Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę serwis Allegro o usunięcie rubryki 'koszt dostawy'
Nie wszyscy klienci posiadają pakiet smart i czasami muszą zapłacić za kuriera (10,49 zł) albo paczkomat (8,99 zł) za tym idą później oceny kosztów dostawy na 3 gwiazdki co jest wgl jakąś pomyłką.
Jak tutaj utrzymać się w programie super sprzedawca przy dużej liczbie ocen miesięcznie?
Raz na 50 ocen dostanę 4 gwiazdki jeśli chodzi o opinie o produkcie lub obsługę klienta, natomiast jeśli chodzi o koszty dostawy ocena na 3/4 gwiazdki pojawia się prawie co trzeci komentarz.
Jeśli inni sprzedawcy się ze mną zgadzają bardzo proszę o polubienie tego posta...może wtedy to coś da
@Mario_300Znowu sprawa dla prokuratora???
Oceniasz CAŁOŚĆ ( koszt produktu + koszt wysyłki). Jak Ci nie odpowiada to nie kupujesz. Jak kupujesz to znaczy że zaakceptowałeś. Proste.
Jeżeli kupujesz ale się z tym nie zgadzasz, znaczy się ktoś Cię zmusza. A to już jest sprawa dla Prokuratury.
NIe bo wtedy będą oceniać janusze że jego zdaniem produkt jest za drogi i powinien kosztować mniej i da ci jedną gwiazdkę
Naprawde sprawa jest prosta nie grzebmy i nie szukajmy teori spiskowych wystaczy jak zablokują ocene kosztu przesyłki za wszystkie formy przesyłki Allegro (Paczkomat, Minikurier, Kurier) bo tu są koszty narzucone
Koszty wysyłki są kosztami, które ustala przewoźnik i sprzedający nie mają na nie żadnego wpływu.
Kupujący znają koszty wysyłki przed zakupem - widziały gały, co brały.
pinsplash Nie kumam, czyli jak kupię w sklepie 10 jajek za 50zł, to nie mam prawa powiedzieć, że są drogie, bo zaakceptowałem tą cenę przy zakupie.
Jak będę musiał wysłać list np. do urzędu, to nie mam prawa powiedzieć, że przesyłka (znaczek pocztowy) jest droga, bo zaakceptowałem jego cenę jak go nakleiłem na kopertę?
Babcinka kupuje w aptece lekarstwa co miesiąc za 2 stówki i musi je kupić i wg Ciebie nie ma prawa powiedzieć, że są drogie, bo zaakceptowała tą ceną płacąc za nie!
Może najlepiej według Ciebie to aby znieśli całe ocenianie na Allegro, bo po co to komu! Kupujący nie powinien mieć żadnych praw i nie powinien się wcale wypowiadać! A jak coś mu nie pasuje, do zaraz do Prokuratury! Proste!!!
Znowu odbiegamy od tematu . Cena produktu to jedno. Cena przesyłki to drugie.
Jeszcze raz System ocen niech zostanie tak jak jest tylko z zablokowaną oceną za koszt przesyłki za Paczkomat to nie sprzedający ustala ten koszt. To przecież proste.
No właśnie nie takie proste.czasami, niestety, muszę zgodzić się na coś, co mi w ofercie nie odpowiada, bo inne oferty są jeszcze gorsze, a dany przedmiot jest mi potrzebny.
To, ze kupiłem coś, nie znaczy, że jestem od razu mega szczęśliwy i zadowolony.
Niejednokrotnie oznacza, ze poszedłem z moim zadowoleniem na daleko idący kompromis. A jak daleko idzie ten kompromis wyraża się w gwiazdkach.
jeden oferent wystawia przedmiot z wysyłką kurierem za 20 zł.
Inny oferent wystawia ten sam przedmiot z wysyłką za niercałą dychę -paczkomat.
Ten pierwszy ma dość dobre opinie, drugi - masa opini negatywnych, ludzie wciąż czekają na towar.
I wiadomo, że w takim wypadku wybiore pierwszego, a
ale to nie znaczy, ze jestm mega szczęśliwy i zadowolony, że zabuliłem za przesyłkę 2 razy więcej.
-------------------------------------------------------------------
P.S.
Prośba do moderacji - zróbcie coś, do jasnej anielki, żeby się dało edytować posty tuż po wysłaniu
---------------------------------------------------------------------
@nat_not sprawa dla mnie jest jasna - jak mam w cenniku dostawy formy wysyłki w cenie "narzuconej" przez allegro/przewoźnika, to czy ktoś skorzysta ze smarta czy nie , ocena MUSI być oceniona na 5gwiazdek ! Kiedy to zrozumiecie i wprowadzicie? Niestety coraz więcej jest takich klientów co wystawia "na widzi misie" i dlaczego to my sprzedawcy mamy cierpieć i ponosić konsekwencje za odgórnie ustalone koszty wysyłki
Koszt przesyłki znasz jednak PRZED zakupem i masz trzy możliwości:
Koszt wysyłki podawany jest przez przewoźnika i sprzedający nie mają nań żadnego wpływu.
No właśnie zbyt często pojawia się ta środkowa opcja, bo sprzedający „zakochał” się w jednej firmie kurierskiej i ma wysypkę na samą myśl o poczcie, paczkomacie itp.
Powiem Ci, że też mam "wysypkę" na pocztę, ale wynika to z coraz to wyższych cen usług, które niestety nie idą w parze z jakością. Kombinowanie z listami i przesyłkami, brak awizo w skrzynce od kurierów (nasza listonoszka jest super), z góry wpisane do systemu, że podjęto próbę doręczenia, choć domownicy byli obecni, szablony, przez które przesyłka musi przejść - po prostu szukanie kwadratowych jaj, jak na nas zarobić 😐
Mieszkam na dużym osiedlu i pomimo tego, że na poczcie są bardzo długie kolejki, nic z tym nie robią - czynne są maks. 2, a czasem 3 okienka.
Szczerze, to wolę już paczkomaty, bo odbiorę, kiedy mi pasuje i działają one niemalże bezawaryjnie lub przesyłki kurierskie.
inpostowych szkszynek jest dużo w każdym miasteczku, więc #tylkoinpost 😄
ktoś kto widzi cenę przesyłki nie może jej oceniać, ponieważ się na nią zgodził i koniec dyskusji 🙂
@nat_notmam nadzieję że allegro wyśle do wszystkich kupujących mail o możliwych opóźnieniach
Widzę, że problem jest nie tylko u mnie, a klient czeka.
Mam ten sam problem
ja tez od rana mam to samo.. robilem to wszystko co podaja koledzy u gory i nic... to wina inpost. czekamy...
wyjdź, zamknij okienka, powtórz. U mnie zadziałało.
u mnie tez nie działa, od rana próbuje
W dniu dzisiejszym zrobilam to juz chyba z milion razy i tak nie dziala, a paczki czekaja.... Jak brać kase to allegro pierwsze a żeby pomóc to nic konkretnie