Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Otrzymałem informację, że moja oferta została usunięta z Kampanii Hit Świąt AlleObniżka po 2 dniach od jej rozpoczęcia (Kampania trwa od 3-24 grudnia), w powołaniu na pkt. 17a Regulaminu (przekroczony budżet).
Oferta bardzo dobrze sobie radziła podczas BF, dodatkowo zatowarowaliśmy się pod kolejną Kampanię przedświąteczną, jednak podczas 2 dnia jej działania oferta została usunięta z - jak się zapewne wszystkim wydaje - powodu będącego furtką do usunięcia każdego w każdej chwili? Budżety takich Kampanii nie są obliczane na 2 dni jej trwania (tym bardziej, że sprzedaż w tej ofercie zdecydowanie przynosiła zyski Allegro).
Wcześniej w różnych wątkach tutaj znalazłem informacje, że podobne sytuacje miały miejsce wcześniej i wynikały z błędu Serwisu, potem ofertom przywracano możliwość wzięcia udziału w Kampanii. Z tego co udało mi się dowiedzieć, nie jestem jedynym poszkodowanym w tej sytuacji i takich sprzedających jest zdecydowanie więcej.
Obecnie oferta stała się nieatrakcyjna dla Kupujących w najgorętszym okresie w roku, ponieważ zgodnie Dyrektywą Omnibus prezentuje najniższą cenę znacząco obniżoną na czas Kampanii Hit Świąt - która możliwa była do uzyskania wyłącznie przy wzięciu udziału w Kampanii.
Co powinienem zrobić, aby przywrócić możliwość wzięcia udziału w Kampanii?
Nie ma sprawy, nr usuniętej oferty: 15465997641
z góry dzięki
W porządku 🙂 dziękuję
@10_Group Dostałam odpowiedź, że nie ma tu błędu. 5 grudnia oferty były usuwane ze względu na przekroczony budżet kampanii przeznaczony na niektóre z towary. Informacja, którą otrzymałeś, jest więc prawdziwa i decyzja pozostaje w mocy.