Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku dni otrzymujemy upomnienia o usuwanych zdublowanych przez nas ofertach.
Zgodnie z informacjami na Allegro Gadane oferty nie powinny zostać usunięte jeżeli mają inne tytuły.
Mogę prosić o wytłumaczenie dlaczego oferty przekreślone w załączniku zostały usunięte?
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ROE_AUTO przez półtora roku zasady ewoluowały 😄
teraz to zdjęcie, cena, tytuł i ean
Cześć @ROE_AUTO! Moja wypowiedź na zrzucie pochodzi ze stycznia 2022 roku.
Obecnie ofertę uznamy za powieloną jeśli jest powiązana z tym samym produktem. Bierzemy pod uwagę produkt, z którym połączysz ofertę, parametry (w tym numery EAN), miniaturki. Tutaj artykuł na ten temat.
Dziękuję za informację. Regulaminie w Artykule 5 nie znalazłem tej informacji a na Allegro Gadane ostatnie wpisy znalazłem z marca tego roku.
Szkoda bo w przypadku motoryzacji robi się bałagan ze względu na fakt, że wyszukiwana fraza wyszukiwana jest również w zastosowaniu.
Wpisując w wyszukiwarkę np. "Wycieraczka tylna Golf IV". Pokazuje oferty jak np. ta: 14129628376. Gdzie w zastosowaniu jest Golf V i Octavia IV co wprowadza trochę klientów w błąd dlatego modele samochodu najlepiej jest umieszczać w tytule. A tak klienci muszą otwierać kilka ofert by się dowiedzieć, że dana część jednak nie pasuje do ich samochodu.
Kiedy te zasady się zmieniły i dlaczego nie zakomunikowaliście tego sprzedającym?
@automisala to jakie oferty uznajemy za powielone jest opisane w tym artykule.
Gdy oferty są usuwane to sprzedający otrzymuje e-mail z powodem usunięcia, w ten sposób jest to komunikowane.
To nie jest odpowiedź na moje pytanie. Dotychczas wystarczyła różnica w nazwie.
Kiedy te zasady się zmieniły i dlaczego nie zakomunikowaliście tego sprzedającym?
@automisala w październiku 2023 roku, nie wymagało to dodatkowej komunikacji.
Niektórym firmom w ten sposób usunęliście 3/4 ofert. Waszym zdaniem, nie jest istotne informowanie, o takiej zmianie?
Spokojnie, za rok będzie jeszcze coś innego... teraz żeby mieć ten sam produkt na kilku kontach wystawionych pod tym samym numerem NIP trzeba zmodyfikować miniaturę produktu. Jeszcze niedawno wystarczyło zmienić cenę np o grosz. To było w sumie pięć minut roboty.
Dla porównania teraz ktoś ma na przykład kilka kont na nich kilka tysięcy produktów, kilku pracowników i nagle Allegro postanawia dla lepszego funkcjonowania portalu (ten pomysł to chyba nawet zaproponował ktoś na forum Allegro) usunąć te, które się nie sprzedają/są zdublowane. Zamiast sprzedawać i zarabiać trzeba zrobić bezsensowną robotę w postaci modyfikacji miniatur.
Ciągle pod górkę, nie dość, że człowiek płaci co miesiąc niemałe pieniądze za prowizję to ciągle coś.
@automisala regulamin się nie zmienił, zgodnie z nim:
"Liczba Ofert Sprzedającego, dotyczących takiego samego Towaru, opublikowana w ramach tej samej podkategorii (niezależnie od liczby Kont posiadanych przez tego Sprzedającego), nie może być większa niż 2".
To z jakich algorytmów korzystamy, aby wykryć "taki sam towar" w "tej samej podkategorii", to nasza wewnętrzna procedura, nie wymagało to komunikacji.
"To z jakich algorytmów korzystamy, aby wykryć "taki sam towar" w "tej samej podkategorii", to nasza wewnętrzna procedura, nie wymagało to komunikacji. "
Przecież to ma kluczowe znaczenie, bo spowodowaliście ogromny ubytek ofert, tych samych produktów, z nazwami dopasowanymi do danego modelu auta.
Przeciętny kupujący jak widzi w tytule oferty, ze wycieraczka jest np. do Octavii czy Audi A3, a on szuka do Golfa, to na bank nie kliknie w taką ofertę, choć to jest ta sama część.
Jaki procent klientów korzysta z wyszukiwania po marce, modelu itd, a jaki po słowach kluczowych? Zapewne zdecydowana większość jest tych drugich, a sposób w jaki rozprawiliście się ze zdublowanymi, ofertami jest katastrofalny. Sprzedawcy na siłę będą upraszczać nazwy modeli w tytułach ofert, co będzie prowadzić do błędów klientów przy zamówieniach, bo co raz mniej klientów czyta opisy i inne parametry ofert. Tytuł był zawsze najważniejszy i naprowadzał bezpośrednio klienta do zakupu właściwego produktu.