Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest albo będzie jakiś program ochrony sprzedających ?
Jak sobie radzicie z nagminnymi zwrotami rzeczy kupionych przez pomyłkę albo z innego powodu zwracanych ale używanych albo zniszczonych/uszkodzonych z powodu byle jakiego wrzucenia do paczki - kupujący zostawiają sobie folie i opakowania i pakują w gazety albo jak ostatnio geniusz w wytłoczke po jajkach spiętą recepturką....? Te rzeczy nie nadają się do sprzedaży jako nowe, zwłaszcza te zniszczone. Jak ogarnąć temat żeby nie kończyło się negatywem ? W tym roku zwroty do utylizacji przekroczyły magiczne 3koła i jak zaczęliśmy w końcu zwracać częściowo a nie całość , to sypią się negatywy....
Czy allegro komuś pomogło w takich sprawach ?
Cześć, @patiallegroo. W komentarze możemy ingerować jedynie w określonych przypadkach, o których przeczytasz tutaj. W kwestii zwrotów - nie możemy ograniczyć tej opcji kupującym, ponieważ przy zakupach przez internet jest to prawo, które im przysługuje. Oczywiście są produkty, dla których prawo do zwrotu może zostać ograniczone i są to m.in. artykuły higieniczne (wtedy taka informacja o ograniczeniu prawa do zwrotu powinna znaleźć się w ofercie). Jako sprzedający możesz pomniejszyć kwotę zwrotu, jeśli produkt wrócił do Ciebie w stanie zmienionym oraz masz możliwość odpowiedzi na komentarz kupującego. Jeśli masz pomysł, jak mógłby wyglądać taki program ochrony sprzedających, to możesz podzielić się nim tutaj - przeanalizujemy wtedy możliwość wdrożenia takiego rozwiązania. 🙂