Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry,
W dniu dzisiejszym klientka zgłosiła, że otrzymała uszkodzone produkty. Ja z mojej strony proszę o przesłanie zdjęcia i zwrotu produktów. Napisałem Pani, że po otrzymaniu przesyłki zwrócę pieniądze, a sam złożę reklamacje u kuriera. Pani nie che zwrócić produktów, tłumaczy się 5 dzieci , brakiem czasu i szantażuje mnie negatywem. Czy klient nie ma obowiązku zwrócić uszkodzony produkt ?
@FH2020 w czym masz problem, napisz że prosisz o odesłanie towaru, zdjęcia produktu i opakowania, i poczekaj 13 dni potem odrzuć reklamację 😄 Wygląda mi to na próbę wyrwania kasy z Protect a jest tego coraz więcej 😞
Druga sprawa że jak jest uszkodzony karton to klient powinien przy odbiorze spisać protokół, brak oznacza że paczka dotarła nieuszkodzona a do uszkodzenia doszło już po wydaniu 🙂
Po prostu jestem zaskoczony w/w sytuacją. Do tej pory nie miałem tego typu problemów.