Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
klient odesłał mi zwrot - buty dziecięce , ale mają zniszczony karton , nie jest już to niestety pełnowartościowy produkt, co w takiej sytuacji mogę zrobić? Oczywiście karton od butów był dodatkowo zapakowany w foliopak, więc kartonu nie musiał klient uszkodzić aby sprawdzić towar.
Nic, jak odstąpił od umowy zakupu i jak jest to zwrot Smart to Allegro albo Ty składasz reklamację u przewoźnika.
kupujący odpowiada za towar, twoja argumentacja jest trafna "więc kartonu nie musiał klient uszkodzić aby sprawdzić towar."
Kupujący odpowiada za towar, każde działanie odbiegające od sprawdzania towaru jak w sklepie, może spowodować, że sprzedawca może potrącić za działania nieustawowe
reklamacja do przewoźnika nic nie da, nie zostanie uznana, a allegro będzie ściemniać
Czy myślisz , że w tym przypadku po prostu jedynie pomniejszyć kwotę zwrotu np o 10 zl i zamknąć sprawę ? Boję się że że kupujący będzie wtedy miał pretensje i mi jakieś złe opinie np da albo coś, a ja zaczynam sprzedać na allegro i nie chce mieć wśród zaledwie kilku opinii już jednej złej 😞
To, że wystawi negatywa jest więcej niż pewne, chyba że trafisz na kogoś wyjątkowo wyrozumiałego.
Niestety nic z tym nie zrobisz, ma prawo wystawić jak mu się przebieg transakcji nie spodoba.