Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj utraciliśmy status "Super sprzedawcy" przez jedną, niezakończoną dyskusję.
Klient otworzył nam dyskusję, ponieważ paczka, która była zwrotem została zagubiona przez inPost. Po wpisaniu numeru zwrotu nie ma po niej żadnego śladu - jakby nigdy nie istniała. Klient złożył reklamację i czeka na rozwiązanie. My jako strona jesteśmy Bogu ducha winni... Nasza ekipa sklepowa przez cały miesiąc stara się sprostać wyśrubowanym oczekiwaniom Allegro, a zabiera się nam status "Super sprzedawcy" przez dyskusję, w której nie możemy niczego uczynić... (Klient na bieżąco otrzymywał odpowiedzi. Nie został odesłany z kwitkiem.)
Jaki to ma sens? Jak teraz działać? Poprosiliśmy klienta o zamknięcie dyskusji, ale jesteśmy teraz zdani na jego wolę... Dlaczego Allegro nie pomaga w takich sytuacjach?
Z tym ostatnim zdaniem, to się akurat zgodzę w 100% 🙂
@www_wgl_pl po co allegro wprowadziło system jakości ? . Krótko - po to , aby sprzedawcy przejęli na siebie ciężar zwrotów z POK .
@mdrogeria ten POK jest ogólnie fajny ( pomijam fakt że allegro za szybko i bez zastanowienia go przydziela ) ale tak z czasem przemyślałem czy coś takiego nie wprowadzić w Firmie ?
Mi się trafia czasem 1 czasem 0 uszkodzeń czy reklamacji w miesiącu, więc dodaje po 1 zł do każdego towaru na poczet własnego POK i w razie takich sytuacji mam budżet na wypłaty, uszkodzone w transporcie od razu oddaję kasę, zaginęła przy zwrocie od razu oddaje kasę i czekam na odszkodowanie, może jak byśmy zmienili podejście żyło by się nam lepiej i bez stresu a za wszystko i tak zapłacą klienci 🙂
Dam przykład moich wyliczeń, zamówień 1000 zł w miesiącu, uszkodzeń niech będzie 1 - 2 w miesiącu produkty mam od 15 - 179 zł doliczam po 0,50 - 1 zł do produktów i mam skarbonkę powiedzmy 500 zł ( ostatnio oddałem 62 zł i 55 zł za uszkodzone produkty, nawet nie składałem reklamacji ) i mamy zadowolonego klienta i zero szarpania !!!
I to jest myśl. Proponuję żeby Allegro zatrudniało pracowników wyłącznie z własną DG i udokumentowaną sprzedażą na tym portalu przynajmniej przez 3 m-ce, szybko by im się odechciało utrudniać sprzedaż i dokładać co chwilę problemów sprzedawcom ( głównie ) i kupującym 😁
Nie wychylaj się za bardzo... już Twoja sama nazwa konta www_wgl_pl jest niezgodna z regulaminem, jak będziesz zadawał za dużo niewygodnych pytań to stracisz nie tylko SS a i konto zablokują.
@www_wgl_pl przykro mi, ale tutaj działa automat. Nie mamy technicznej możliwości zignorowania tej nierozwiązanej dyskusji. Dopóki kupujący nie zaznaczy, że problem rozwiązany, będzie ona wpływała na jakość i na tytuł Super Sprzedawcy.
To nie koniec świata. ja jestem traktowana jako "apteka" choc nie zdecydowałam sie na sprzedaz lekóq OTC i w związku z tym nie przystąpiłam do allegrowego serwisu "apteka" bo wiele rzeczy tam mi sie nie podoba. A skoro pomimo nie zapisania jako "apteki" powinnam miec mozliwośc uzyskania opcji smart i SS, a tu figa z makiem. Allegro juz kilka razy odmówiło, twierdząc, że jestem apteką. No jestem i nie wstydzę sie tego. Gdybym była spółką z nazwą np "fiku-miku-na patyku" to już bym miała i smarta i SS. Prawda, że nie równe traktowanie sprzedawców, bo sprzedawcy majacy apteki ale sprzedajacy własnie pod loginem "fiku-miku..." mają i smarta i SS. Mimo to jakos z nimi konkuruję. Więc na SS świat się nie kończy.