Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu otrzymaliśmy od klienta 2-gwiazdkowe opinie o zgodności z opisem. W tej opiniji klient wyraził przekonanie, że nie czuje się komfortowo korzystając z produktu. Jednocześnie nie wskazał, co dokładnie w produkcie nie pasuje do opisu, a jedynie subiektywne wrażenie korzystania z produktu. W tym samym czasie kupujący zostawił tę samą ocenę dla produktu.
W wyniku tej opiniji straciliśmy status supersprzedawcy, nasz poziom jakości sprzedaży spadł z poziomu Super do Wymaga poprawy. Poziom polecenia od kupujących spadl z poziomu- 99.5% do 90%.
Teraz próbuję zrozumieć, co to za absurdalny system oceny, w którym wrażenie jednego kupującego ( mniej niż 1% procent) z korzystania z produktu , pozostawione w niewłaściwym miejscu, przekreśla 150 pozytywnych ocen od kupujących. Może menedżerowie allegro potrzebują podręcznika do matematyki z 4 klasy ? Сzy to oznacza, że pozytywne opinie innych klientów są niewiele lub nic nie warte ? Czy taki system oceny rzeczywiście odzwierciedla obiektywną ocenę sprzedawców ?
miłej lektury
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/komentarz-quot-nie-polecam-quot/m-p/4096
czujesz się pokrzywdzony - masz pełną możliwość podjęcia działań przewidzianych przez prawo
możesz zaskarżyć do sądu allegro lub autora wpisu
I jedna ocena z wielu z całego roku tak znacząco obniżyła wam "jakość"?
Dokładnie.
@EastComSp oferujesz produkt ortopedyczny w cenie daleko odbiegającej od produktu klasycznego , powinien być dopracowany w każdym szczególe , a jak widać nie jest .
Dzięki za komentarz, ale co to ma wspólnego z tematem, o którym wspomniałem ?
@EastComSp to ma wspólnego ,że sprzedajesz bubel , a oczekujesz fajerwerków .
@mdrogeria nie chodzi o jakość produktu, a o chory system komentarzy. Gdzie jeden negatywny komentarz niszczy cały rok pracy sprzedawcy.
@Agent051 doskonale wiem o co chodzi ,ale oferując poduszkę 20 x droższą od zwykłej trudno oczekiwać dobrych opinii jeśli jest to produkt niedopracowany .
@mdrogeria Super się spisałeś. Pogoniłeś gościa w trzech ruchach. Gratulacje !!!!
Nie potrzebuję waszych głupich opinii na temat tego, co sprzedawać.
@EastComSp nie przejmuj się nimi, to są alleludzie już od wielu lat myślą jak Allegro, będą bronić systemu, bo co zrobią, gdy ten upadnie.... 😋
@annas14-firma nie to było moim celem , a przypomnienie autorowi wątku kto tu jest dla kogo tym bardziej w transakcjach dotyczących sprzętów ortopedycznych. Moim zdaniem powinien być wdzięczny klientowi ,że wskazał mu wady produktu nie pociągając za tym większych konsekwencji i kosztów , a On przychodzi tu pełen nadziei , że zostanie pogłaskany
@mdrogeria nie chcę się brzydko wyrażać, bo i tak moderacja usunie, ale delikatnie mówiąc, nie zrozumiałeś chyba kontekstu wpisu autora i piszesz bzdury nie na temat. Co jest tym bardziej dziwne, że znasz allegro jak mało kto i system ocen nie jest ci obcy.
@Agent051 więc się nie wyrażaj tyko przeczytaj dokładnie i ze zrozumieniem wszystko co napisałem w tym wątku a szczególnie jedno zdanie cyt ,,przypomnienie autorowi wątku kto tu jest dla kogo ,,
Jeśli kupujesz długopis za złotówkę oczekujesz ,żeby pisał
Płacąc 20 -30 złotych oczekujesz więcej ,tak samo klient płacąc za poduszkę 20 x więcej oczekuje perfekcji , wskazuje sprzedawcy wady produktu ,a Ten przychodzi się pożalić ... groteska .
„Teraz próbuję zrozumieć, co to za absurdalny system oceny, w którym wrażenie jednego kupującego ( mniej niż 1% procent) z korzystania z produktu , pozostawione w niewłaściwym miejscu, przekreśla 150 pozytywnych ocen od kupujących
„Сzy to oznacza, że pozytywne opinie innych klientów są niewiele lub nic nie warte ? Czy taki system oceny rzeczywiście odzwierciedla obiektywną ocenę sprzedawców ?”
@Agent051 nie rozumiesz podstaw handlu. Sprzedając produkt drogi o wysokiej jakości celuje się w klienta wymagającego , który wie że płaci dużo więcej ,ale oczekuje w zamian perfekcji . Wiadomo ,,jeszcze się taki nie urodził ....... ,, Ale sprzedając takie produkty należy część zysków przeznaczyć na ugłaskanie klienta ,któremu TEN produkt nie odpowiada z przyczyn trudno dociekać jakich , a choćby indywidualnej budowy karku czy odcinka szyjnego . Autor wątku zapewne tego nie przewidział, a może przewidział tylko udaje ,że problemu nie ma . Problem jest jak widać ,ale @EastComSp woli przyjść tu i płakać w mankiet zamiast pojąć próbę mediacji z klientem . Na koniec , aktualnie ocenę można zmienić bez specjalnych wygibasów ,,, trzeba chcieć .
@mdrogeria Po co się tłumaczysz? On już podkulił ogon i zwiał. Już cię nie słucha. I dobrze mu tak. A co będzie się tu do NAS przytulał.
@annas14-firma nic nie tłumaczę , pogrywki z autorem wątku skończyły się po moim drugim wpisie , teraz strzelamy sobie przyjacielsko argumentami z @Agent051
@mdrogeria podstawy handlu nie obowiązują na allegro. Allegro je zniszczyło. Z premedytacją. Sprzedający nie ma szans na rozmowę z kupującym jak równy z równym. Dobry sprzedawca sam się obroni, pod warunkiem że nie sprzedaje na allegro. System ocen na allegro osiągnął poziom absurdu, jest nastawiony na wyeliminowanie mniejszych sprzedawców. W ciągu ostatniego roku dostałeś 3 negatywne oceny i dodatkowo masz 4 komentarze usunięte. Jak dla mnie jesteś gorszym sprzedawcą niż ten, co dostał jednego negatywa na przestrzeni roku. Tak, tak, ty może masz większą sprzedaż niż on, ale jednak negatyw to negatyw.