Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do wszystkich, którzy tak jak my zrezygnowali z Allegro SMART kurier.
Sprawdźcie sobie dokładnie wszystkie zamówienia. Bo my zgłosiliśmy, że chcemy to wyłączyć (nie będziemy dotować bubli Allegro z własnej kieszeni) i co?
I TAK MAMY ZAMÓWIENIA Z SMART KURIEREM. Opłata za wysyłkę 8zł! To jest SKANDAL!
@ejczbi ale jak to "zgłosiliście"? Zmodyfikowaliście cenniki? Najwygodniej jest po prostu podwyższyć koszt przesyłki kurierskiej by nie mogła się mieścić w Smart!
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/allegro-smart-z-kurierem-warunki-finansowania-MMG0grZYeT0
Na dole masz:
Jak zrezygnować z Allegro Smart! z kurierem?
Napisz do nas przez formularz kontaktowy.
@ejczbi jasne, rozumiem. Dla własnego bezpieczeństwa zwiększ koszt dostawy kurierskiej choćby i o 1 grosz, by się nie łapało w Smarta.
Ciekawa jestem, co na to moderatorzy 🙂
@myslenie-szkodzi dla Allegro Kurier Inpost czy Pocztex nie da się ustawić wyższej ceny niż ta, która się kwalifikuje do Smarta.
przepraszam bardzo ale dlaczego ja mam płacić 10,95 minikurier a allegro przesyłka mi 8 zł ??????????????????
Możesz z tego zrezygnować - oh wait, to i tak nic nie daje....
ok a jeśli by zostawić jedynie allegro paczkomat smart i zwykły kurier DPD to nadal mamy smarta.
@msniezek @nat_not @cloudcloud @_HolaOla_ , inni sprzedawcy
Czy ktoś może potwierdzić lub zaprzeczyć, że taki problem występuje. Na czacie dowiedziałem się, że musi to sprawdzić dział techniczny. Sprawdza cały czas, a osoba z którą rozmawiałem nie potrafi mi nawet powiedzieć ile trzeba czekać na odpowiedź (swoją drogą konsultantka bezczelnie rozłączyła się w trakcie rozmowy! znaczy, eee bardzo uprzejmie życzyła mi miłego dnia, szkoda, że nie odpowiedziała na moje pytania a nawet nie dała mi szansy zadać wszystkich).
Czas leci, a my jesteśmy wystawieni na strzał, w każdej chwili może wpaść zamówienie które wygeneruje u nas straty. Nie wiadomo też jak podejść do zamówień ze smartem, które już są za które nie dostajemy pełnego zwrotu! Czujemy się pokrzywdzeni, oszukani, oczekujemy pilnych działań.
@ejczbi Zdaję sobie sprawę, że sytuacja jest trudna. Jednocześnie proszę Cię o jeszcze odrobinę cierpliwości. Gdy tylko konsultantka otrzyma wiadomość z działu techniczego, skontaktuje się z Tobą.
UOKiK chętnie się przyglądnie temu, dawno allegro nie miało milionowych kar
A co ten dział techniczny ma tam niby do sprawdzania od 3 godzin?! Już widzę, jak łaskawym okiem usuwacie nam negatywy od klientów, którzy muszą poczekać na informację z działu technicznego, czy wyślemy im paczkę czy nie.
Sprawa jest dość prosta - zrezygnowaliśmy z kurierskiego smarta, a dostajemy zamówienia na kurierskiego SMARTa. Niech sobie ten dział techniczny sprawdza czemu tak się dzieje, a my czekamy na konkretną informację oraz rekompensatę "naszego rabatu dla kupującego" za te zamówienia, na którą się NIE ZGODZILIŚMY.
Też musiałem dołożyć do przesyłki, dostałem zwrot 8zł zamiast 12,99 , i nie da się tego smart kurier wyłączyć , trzeba się ukorzyć i błagać przez formularz kontaktowy ALLESZAMBO
@msniezek @nat_not @cloudcloud @_HolaOla_
Dostałem odpowiedź o 22:47 UWAGA!
"dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Sprawdziłam na podstawie Pana przykładowych ofert np. 8882099662, 7352146454, 8384751577, 8775689583, że SMART z kurierem nie jest dostępny w ofertach.
Czy zauważył Pan, że SMART z kurierem wyświetla się w którejś z Pana ofert ?"
CAŁY DZIEŃ TO SPRAWDZALI?! TO?! JAJA SOBIE Z NAS ROBICIE? Wyraźnie tłumaczyłem na czacie o co chodzi. Podałem numer zamówienia, login klienta. Pisałem, że jest więcej takich zamówień w których dostaliśmy tylko część wpłaty. I co wielce oświecony dział techniczny sprawdził?! Że się nie wyświetla SMART na aukcji! Ja [edycja] Tyle to ja sam widzę i nie potrzebuje na to całego dnia. I nie, nie o to pytaliśmy.
To już przechodzi ludzkie pojęcie. Wyraźnie pokazujecie gdzie macie sprzedawców. Tak, macie sprzedawców głęboko w [edycja].
@msniezek @nat_not @cloudcloud @_HolaOla_
Bardzo dziękuję za wyedytowanie w moim poście brzydkich słów (swoją drogą fajnie, że amaaaazon cenzurujecie z automatu a *pupcia już nie).
To znaczy, że ktoś z Was przeczytał ten post. A reakcji brak, co jest idealnym przykładem tego, co właśnie ocenzurowaliście - Allegro ma sprzedawców w poważaniu.
Podtrzymuje relację live z sytuacji, żeby inni wiedzieli jak nas Allegro w ciula robi.
Pani z czatu sprawdziła, że problem wynika z tego, że SMARTa wyłączyli nam dopiero 1 marca o 16:32. SUPER. Szkoda, że mamy zamówienie z 18:15 ze SMARTkurier.
Poziom niekompetencji Allegro jest przerażający!!! Brakuje już słów, które nie są powszechnie uważane za niecenzuralne, żeby opisać to bagno!
Te wyłączenie Smart kurier to jakaś ściema, włożyli taką papkę do wsadu informacyjnego zapowiadajacego zmiany już miesiąc temu, wówczas poprosiłem o wyłączenie tego. Allegro do tej pory nie potrafi/nie chce wywiązać się ze zlecenia. Może wyłączenie Allegro Smart kurier ma polegać tylko na usunięciu znaczka informacyjnego?
@ejczbi skontaktuj się ze swoim opiekunem, niech reaguje i nada najwyższy priorytet. Za coś przecież hajs bierze.
My też bedziemy z tego rezygnować, nie dość, że musimy dopłacać do kuriera, to jeszcze od wysyłki niedługo bedziemy płacić prowizję. to nie moja wina, żę Klienci nie posiadają Smarta, dlaczego my przez to mamy płacic. A tak bedzie bo duzo Klientów wybiera opcję 12,99 i nie ma smarta. Niestety mamy taka umowę z dostawca, zę to 12,99 i tak dopłącąm, a gdzie koszty pakowania, koszty pudełka, koszty pracownika??? + jeszcze ogromne prowizje jakie sa pobierane. Sprawe powinno się nagłosnic i UOiIK, chyba tez powinien sie tym zainteresowac, bo allagro zasugerowała, że powinniśmy koszty te zalbo pokrywac, albo wliczac w ksozty towaru( dla nich idelanie , bo wówczas dostana jeszcze większa prowizję od zakupu-a wiekszosci pyrzynajmnie u ans Klienci kupują w większych ilościach).
wiadomość od allegro: i to jest działanie na rzecz dobra Klienta
Dzień dobry,
już wyjaśniam, w przypadku gdy Kupujący wybierze odbiór osobisty, wówczas nie płaci za przesyłkę, opłaca wyłącznie cenę przedmiotu. W takiej sytuacji prowizja liczona będzie jedynie od zakupionego towaru. Rozumiem Pana stanowisko, lecz to co mogę zaproponować to, aby dodatkowe koszty wysyłki wliczyć w cenę produktu.
@benio2010 " to nie moja wina, żę Klienci nie posiadają Smarta, dlaczego my przez to mamy płacic. A tak bedzie bo duzo Klientów wybiera opcję 12,99 i nie ma smarta."
A teraz policz - zakładamy, że prowizja w danej kategorii wynosi 15% (jest to jedna z najwyższych możliwych prowizji i obowiązuje np. w kategorii rękodzieło). Koszt wysyłki jest objęty taką prowizją, jaka obowiązuje w danej kategorii produktu. Zakładamy, że klient nie ma smarta. Więc liczymy, ile musimy doliczyć do ceny produktu, by sobie odbić na zero prowizję od kosztu wysyłki: 0,15 x 12,99 zł = 1,95 zł
Teraz policzmy co innego - ten sam produkt, ta sama kategoria, klient ma smarta. Do ceny produktu musisz doliczyć aż 4,99 zł, żeby wyjść na zero z kosztem wysyłki, bo Allegro zwróci ci jedynie 8 zł z 12,99 zł.
To nie tylko kwestia tego, że "to nie twoja wina" - zakładam, że ty wręcz NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ, żeby klient miał tego smarta 🙂 Polecam podwyższyć ceny wysyłek kurierskich do poziomu odpowiadającego twoim kosztom i całkowicie zrezygnować z opcji smart! kurier w twoich ofertach.