Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chciałbym zwrócić uwagę na sposób rozpatrzenia wniosku Allegro Ochrony Kupujących nr [483130-1761833967].
Kupująca zgłosiła, że zsunął się nausznik ze słuchawki. Nauszniki w tych słuchawkach są elementami wymiennymi – można je bez problemu zdjąć i ponownie założyć, a w razie potrzeby dokupić nowe. To standardowa funkcja słuchawek, a nie wada produktu.
Kupująca otrzymała ode mnie fotograficzną instrukcję pokazującą, jak prawidłowo zamontować nausznik. Dodatkowo wskazałem, że wymienne nauszniki są dostępne na Allegro: https://allegro.pl/listing?string=nauszniki%20do%20s%C5%82uchawek
Pomimo tego, wniosek kupującej został uznany, a odszkodowanie wypłacone w pełnej kwocie za słuchawki.
Decyzja ta świadczy o braku zrozumienia zasad działania produktu i skutkuje nieuzasadnioną wypłatą środków. Odszkodowanie zostało przyznane w sytuacji, gdy produkt działa zgodnie ze swoją konstrukcją i przeznaczeniem.
Dla porównania – trudno wyobrazić sobie uznanie reklamacji roweru z powodu tego, że ma wymienne koła. Analogiczna sytuacja ma miejsce tutaj.
A ja jako sprzedawca w oczach kupującej wyglądam teraz jak oszust, a serwis Allegro taki dobry. Sytuacja jest absurdalna, nielogiczna, czy pracownicy Allegro nie wiedzą że słuchawki mają wymienna nauszniki?
@k-kari jak jest mała kwota, to często konsultantom nie che się czytać, tylko przyklepują wypłatę bez obciążania sprzedającego, dobrze wiedzą, że to powoduje coraz więcej naciągaczy którzy chcą mieć kasę i produkt, ale niestety nic z tym nie robią, bo to ich program i mogą wypłacać komu chcą😉