Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć. Ostatnio na yt trafiłem na filmik o tym jak można zniszczyć konkurencję, tworząc kilka kont i wystawiając im negatywy. Natomiast tu czytałem o sytuacji w której ten sam klient 3 razy z różnych kont zamawiał towar nie płacił i wystawiał negatywa (Podobno adres wysyłki był ten sam).
I tu moje pytanie czy allegro w jakiś sposób to monitoruje czy komentarze negatywne są wystawiane np. z tego samego ip ? Czy jest jakaś możliwość obrony przed takimi praktykami ?
A jeśli nie, to może to też działać w drugą stronę przy wystawianiu pozytywnych opinie. Zakładanie kilku prywatnych kont robienie zakupów bez wpłaty i wystawianie sobie pozytywów.
Wiem, że regulamin tego zabrania ale w jaki sposób jest to weryfikowane ?
Zielone_witamin
@mdrogeria Tak jest chyba tylko przy zakupach w opcji KUP TERAZ bo w licytacjach to automatycznie anulują dopiero po 30 dniach a to sporo czasu by komuś zniszczyć renomę.
@Zielone_witaminy nie mogę zdradzać metod działania w takich przypadkach, ale możesz być spokojny. Weryfikujemy to, więc jeśli będziesz miał podejrzenia, że ktoś w ten sposób próbuje zaszkodzić Twojej sprzedaży, bardzo proszę zgłaszaj to do nas.
Tak się Pani tylko wydaje. Chińczycy w sekcji zdrowie wystawiają sex lalki za 3 zł.. Z innego konta kupują, wystawiają opinię i sami sobie setki pozytywnych komentarzy tego samego przedmiotu. Aby przyćmić oceny negatywne. Pod tytułem sex lalka jest peruka. Przedmiot niezgodny z opisem. Takie rzeczy na allegro tylko z chińczykami lool
Jeden z wielu sprzedawców z Chin : [edycja]
Dokładnie o tym mówię to samo można zrobić w drugą stronę.
To samo tu, za 3 złote majty z Chin z przesyłką i pozytywne komentarze, które śmiem twierdzić wystawione są przez sprzedawcę.
Konto Firmowe :
[edycja]
I co ? Wyedytowane, moje zdjęcia usunięte. A setki komentarzy tego samego produktu po 5 10 tego samego dnia nadal istnieją u tych sprzedawców.
@xkolejorzx, przekazałam Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu - będziemy to weryfikować.
To ciekawe, mam sytuację taką: kupujący zakupił poprzez kup teraz produkt i zapłacił za niego, jednak w aukcji pojawił się błąd polegający na braku informacji o tzw. minimum logistycznym. Kupujący tuż po zakupie otrzymał od Nas o tym informację i nie odzywał się, za jakiś czas napisał kiedy otrzyma zakupiony produkt a w odpowiedzi uzyskał informację tę samą informację co wcześniej tj. że może odstąpić od zakupu ze zwrotem ewentualnie dokupić właściwą ilość do minimum logistycznego. Za jakiś czas wystawia wiadomość że oszuści i naciągacze po czym wystawia Negatywa - dla mnie to działanie z premedytacją takie aby zniszczyć Sprzedającego. Jesteśmy Nowym podmiotem ale takie zagrywki są poniżej pasa. Oczywiście sprzedaż padła na pysk. Allegro nie sprawdza przebiegu aukcji w żaden sposób. Myślę że trzeba uciekać z Allegro bo te praktyki powodują tylko nerwy i stratę czasu.
@Fachoviec_pl sam piszesz że czegoś nie dopisaliście, klient kupił i nie chcecie wysłać i się dziwicie że macie negatywa 😞 było nadać co kupił i poprawić opis co by na przyszłość było jasne co się kupuje 🙂
NIE BYŁO TO MOŻLIWE A KLIENT MIAŁ INFORMACJĘ O TYM ŻE MOŻE ODSTĄPIĆ OD ZAKUPU TUŻ PO JEGO DOKONANIU, WIĘC NIKT NIKOMU NIE BYŁ NICZEGO WINIEN. KWESTIA TYLKO I WYŁĄCZNIE DECYZJI.
Zrobiła bym to samo gdybym była kupującą w tej aukcji. Jakiś czas temu zrobiłam pomyłkę w podanej długości. Zamiast 1050 mm podałam 10500 mm. Podobno zero nic nie znaczy, ale nie w tym miejscu. W efekcie kupujący płacąc 50 zł , otrzymał towar za ponad 500. Takie są koszty braku uwagi przy wystawianiu aukcji. Trzeba ponieść konsekwencje za to co się robi lub za to czego się nie robi a powinno się zrobić.
Pani Moniko, z całym szacunkiem co weryfikujecie, moja sprzedaż spadła do 0 przez negatywa który został wystawiony z naruszeniem Regulaminu Serwisu Allegro, w wiadomości od Klienta zostałem nazwany Kłamcą i Oszustem co narusza dobre Imię Firmy. Ok, popełniliśmy błąd w opisie o czym Klienta poinformowaliśmy pół godziny po zakupie - Klient został poinformowany o możliwym zwrocie lub innej opcji zakupu. Po kilku dniach Klient pyta co z jego zakupem kiedy go dostanie, wówczas wysyłamy ponownie informację aby się wypowiedział. Wypowiedział się nazywając Nas Oszustami i Naciągaczami i wystawił negatywa. Obsługa serwisu Allegro twierdzi że nie ma dostępu do wiadomości i nie ma możliwości nic zrobić. Sposób działania serwisu Allegro budzi Nasze zastrzeżenia, w trosce o Nasze dobro wychodzimy ze sprzedaży poprzez Allegro do innych serwisów które zapewniają poszanowanie.
@Fachoviec_pl Rozumiem, że nie jesteś zadowolony z otrzymanego, negatywnego komentarza, ale nasi pracownicy informowali Cię już, że nie narusza on regulaminu Allegro. Generalnie w tej sytuacji musimy pozostać neutralni w stosunku do obu stron trasakcji, ponieważ nie wiemy jak wyglądał jej cały przebieg i czy np. nie było między Wami kontaktu przez inne kanały. Jeśli chodzi o same wiadomości między Sprzedającymi, a Kupującymi to tutaj nasi pracownicy również przekazali Ci prawidłowe inforamcje. Nie czytamy treści tych wiadomości i nie mamy podstaw, aby wyciągać z nich jakiekolwiek konsekwesncje.
Nie czytacie treści wiadomości to po co ten Regulamin, to na jakiej podstawie reagujecie. To kpina. Kontaktu przez inne kanały nie było i jest to wymówka aby umyć ręce. Dziękuje za informację. Teraz jestem na 100% pewien że można zniszczyć każdą firmę a serwis Allegro i tak z tym nic nie zrobi - bo nie czyta wiadomości i nie może. Dziękuje za odpowiedź, szkoda czasu.
PANI MODERATOR PROSZĘ SIĘ NIE OŚMIESZAĆ.KUPUJĄCY KUPIŁ U MNIE 6 RAZY PO 7 ZAKUPIE ZADZWONIŁ I POWIEDZIAŁ CO MA DODATKOWO DOŁOŻYĆ DO PACZKI,BO JAK NIE TO WYSTAWIA 7 NEGATYWÓW.OCZYWIŚCIE NIE ULEGŁAM,A ZGŁOSIŁAM MODERATORCE ,A TA ODPISAŁA,ŻE NIC NIE MOŻNA ZROBIĆ.KUPUJĄCY WYSTAWIAŁ CO KILKA DNI NEGATYWY.GOŚCIA ZABLOKOWAŁAM ,ALE NADALE KUPUJE NA ALLEGRO I NACIĄGA KOLEJNYCH SPRZEDAJĄCYCH.
@Zielone_witaminy Jeśli konkurencja zadziała sprytnie, Allegro nie ma podstaw do usunięcia.
Chętnie zobaczę ten film poproszę tytuł lub link?