Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak w tytule. W jako sposób mam poprosić allegro aby dołączyło do dyskusji z kupującym? Nasza odpowiedź i prośba do kupującego aby poprosił pracownika Allegro o włączenie się do dyskusji była 4 września. Kupujący dalej tego nie zrobił. Naszym zdaniem chce niestety wyłudzić zwrot pieniędzy za odesłany swój zniszczony przedmiot zamiast nowego, który został wysłany. Naszym zdaniem nie prosi o pomoc pracownika Allegro ponieważ czeka, aby zaznaczyć, że dyskusja jest nierozwiązana. Chodzi o obniżenie jakości sprzedaży firmy. Proszę o pomoc @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Sklep-Boma poprosiłam już nasz zespół o wypowiedź w Twojej dyskusji z kupującym.
Dziękuję.
W zasadzie tylko kupujący może o taką pomoc poprosić.
A powinno to działać w dwie strony. Dlaczego z założenia to my sprzedawcy jesteśmy traktowani jako krętacze, oszuści, działający na szkodę klienta. Przecież każdy szanujący się przedsiębiorca chce jak najwięcej sprzedawać i mieć zadowolonych klientów. Nasza firma chcę jak najszybciej rozwiązywać spory z klientami ale nie da się wykorzystywać. Zobaczymy czy ktoś odezwie się w mojej sprawie i jakie będzie miał z góry założenie....
@Sklep-Boma bo na tej platformie sprzedaży, sprzedawca ma obowiązek kłaniać się szanownemu kupującemu w pas oraz akceptować bezspornie wszelkie jego żądania i widzi mi się...
Masz sprzedać, zapłacić prowizję i morda w kubeł 🤣
Czego nie rozumiesz?
Ja też musiałem prosić kupującego aby zawołał te boty z Allegro.
U mnie na szczęście kupujący jest w porządku.
Na odpowiedź na zgłoszenie przez formularz kontaktowy czekam od poniedziałku.
To są po prostu jaja.
A u mnie wręcz przeciwnie, po napisaniu tutaj, odpowiedź natychmiastowa ze strony Allegro i na moja korzyść na dodatek. Zakończono również dyskusje dla mnie.
???
Mam rozumieć, że Allegro Gadane jest do rozwiązywania problemów z normalnymi kanałami kontaktu udostępnionymi przez Allegro?
To jakiś żart jest.
To co bedzie jak tutaj przestaną odpowiadać?
@paczol Nie, Allegro Gadane jest do rozwiązywania problemów związanych z działaniem platformy, jednak czasami się zdarza, że odpowiedź nie przyszła od doradcy i w takim wypadku możemy przesłać prośbę o ponaglenie sprawy.
Ooo
Czyli w tym temacie się zgadzamy. Jednak czytam dużo postów z prośbą o pomoc bo normalna komunikacja niedzała poprawnie.
Fajnie, że jesteście (ostatnią deską ratunku) 🙂
A tak w ogóle to wezwanie pomocy Allegro w dyskusji powinno być dostępne dla dwóch stron, a nie tylko kupującego. Myślę, że to rozwiązałoby część problemów.