Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klient twierdzi że został wprowadzony w błąd bo na miniaturce (kolor/wzór) jest dodatkowa guma ochronna. Z tym że miniaturka nie jest nasza, a po kliknięciu w nią przekierowuje do nas. Co dalej?
Blad katalogu allegro
Zdaje sobie sprawę że to błąd zdjęć w katalogu z tym że co teraz powiedzieć klientowi? Żeby oddał i kupił u kogoś innego?
Dokladnie. Blad wynika z katalogu nalezacego do allegro oraz ze jesli z tego powodu produkt nie spelnia oczekiwac to ma prawo do zwrotu 14dni od dnia kolejnego po dostarczeniu
@passahouse_com czy możesz podać numer oferty, o którą dokładnie chodzi? Zgłoszę tę kwestię do działu technicznego, by poprawili miniaturkę.
Numer oferty: 13827053086. Sam również zgłosiłem błąd w katalogu przez formularz.
tak, na tej nie widać jakby dołączany był gratis.