anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Warianty produktowe - Sprzedawcy tracą pieniądze.

LAEMI-PL
#11 Animator#

Dlaczego Allegro co chwila grzebie przy dobrze połączonych wariantach produktowych?
np.

1) Produkt wystawiony pół roku temu w 4 kolorach i 10 rozmiarach.
2) Wszystko ładnie od samego początku połączone w warianty produktowe.
3) Produkty przez cały czas dostępne na aukcji (niewyprzedane i niezakończone)

Więc dlaczego teraz kolory i rozmiary losowo "wylatują" z wariantów produktowych przez co kupujący widzi to w sposób jakby zabrakło danego produktu.
Przykład:
Kupujący wszedł na kolor czarny r. 134:
https://allegro.pl/oferta/ocieplane-legginsy-dzieciece-polskie-bawelniane-klasyczne-getry-czarne-134...
ale chce rozmiar 140 i go nie widzi.
a to link do brakującego rozmiaru  który wcześniej był w wariantach produktowych i cały czas jest wystawiony:

https://allegro.pl/oferta/ocieplane-legginsy-dzieciece-polskie-bawelniane-klasyczne-getry-czarne-140...

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

komis-bell
#21 Demiurg#

@LAEMI-PL Jak wchodzę w link to widzę rozmiar 140 i mogę go kliknąć i wybrać chociaż faktycznie jest "wyszarzony" i może sprawiać wrażenie niedostępnego.

oznacz moderatorów

LAEMI-PL
#11 Animator#

a jak suwak "Pokaż warianty od innych sprzedających" jest wyłączony to po kliknięciu w "wyszarzony" 134 przenosi na inny kolor.

oznacz moderatorów

LAEMI-PL
#11 Animator#

Błąd zauważyłam przypadkiem jak kopiowałam oferty na inny marketplace.

Pytanie ile błędów sprzedawcy nie widzą i ile pieniędzy przez to tracą bo allegro testuje sobie zmiany! Przecież nikt codziennie nie sprawdza wszystkich swoich aukcji (czy się dobrze wyświetlają).

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@LAEMI-PL napisz proszę do nas w tej sprawie za pomocą tego formularza. To pewnie kwestia trochę innej miniatury w tym rozmiarze powoduje problem. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LAEMI-PL
#11 Animator#

miniatura jest dokładnie taka sama,  zarówno na aukcji jak i w katalogu.
Teraz już wszystko dobrze się wyświetla - samo się zepsuło i samo naprawiło;
i właśnie w tym problem. 
Sprzedawcy promują własne aukcje, płacą za wyróżnienia i ads-y; 
i nagle przez jeden dzień ktoś  w allegro testuje nowy algorytm łączenia w warianty produktowe, co w konsekwencji prowadzi do przekierowania klienta na aukcje u innego sprzedającego. Podmiot A poniósł koszt, a losowy podmiot B zyskał -z winy allegro.

oznacz moderatorów