Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
NA moim przykładzie : sprzedaje JUŻ coraz mniej przez Allegro ( wiadomo prowizja 12% kto KOSMOS ) ale od kiedy allegro usunęło moje 3000 pozytywów ( by wyrównać szanse ) ZOSTAŁO mi 62 komentarze w tym jeden negatyw . A dzisiaj zostałem obdarowany drugim NEGATYWEM i statystyka spada na 96% i znika SMART z moich aukcji . Gdybym nawet namówił te kilkanaście osób które nie wystawiły w ostatnim czasie komentarza to... MUSZĘ uzbierać 100 pozytywów by odzyskać 98% statystyki. Przy małej sprzedaży to nierealne . A duży który posiada 1000 negatywów nie obawia się że smart zniknie mu w ciągu sekundy . ABSURD który udowadnia że allegro dąży do zdyskredytowania małych sklepów itp
norbi24 a może łatwiej dogadać się z klientami , którzy nie byli zadowoleni z Twojej obslugi ?
No i znowu WYCHODZI NA MOJE - duża firma się dogada , zwróci wpłatę , przyjmie zwrot nawet jak jest niesłuszny . A ja jako prywatna osoba wystawiam coś za marne grosze bo chce się pozbyć - po czym " wielki konsument " kupuje i po 13 dniach chce oddać bo takie ma prawo ... i za nic nie może pojąć że kupując od osoby prywatnej nie może zwrócić bez podania przyczyny itp. I ZADYMA !
@konto zamknięte Skoro jesteś osobą prywatną, to kupujący nie ma prawa zwrotu w ciągu 14 dni bez podania przyczyny, a skoro kupujący nie może tego pojąć, to po prostu nie przyjmuj takich zwrotów, bo nie masz takiego obowiązku.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
***masz racje , TYLKO kupujący z automatu ( z zemsty ) wali NEGATYW bez względu na to że przedmiot był OK , wysyłka expres a Ty sumiennie starałeś się wyjaśnić sytuacje. NA końcu i tak nazwie cię oszustem ... bo kasy nie oddałeś .
prywatne konto z smartem musi przyjac zwrot taki warunek
@ACCURON Raczej na odwrót - jednym z warunków uzyskania smarta jest uzupełnienie zakładki zwrotów (ale nie trzeba tam od razu wpisywać 14 dni). Bo co jest ważniejsze: regulamin allegro czy może jednak ustawa, która reguluje ten aspekt?😏
Tak czy owak wychodzi, że zdrowiej smarta nie mieć😂
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
bez podania przyczyny prywatne konto smart nie musi przyjmowac pytalem na chacie
@ACCURON Zdecyduj się w końcu, bo 20 minut temu pisałeś, że musi😏
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
bez podania przyczyny nie musi przyjac
To jest jakieś allegrowe pomieszanie z poplątaniem. Osoba prywatna nie musi przyjmować zwrotów w sensie odstąpienia od umowy, ale aby mieć Smart musi udostępnić warunki zwrotów w zakładce Zwroty. Zakładka Zwroty służy do informacji o odstąpieniu od umowy, a nie do reklamacji czy jeszcze czegoś innego. W zakładce Zwroty jest podany czas na odstąpienie od umowy. Osoba prywatna nie musi, ale może przyjmować zwroty w sensie odstąpienia od umowy i nie ma znaczenia, czy przyczyna jest podana, czy nie jest podana. Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy, bo tak jest napisane w zakładce Zwroty, czyli tak stanowi umowa.
*oczywiście zgadam się z tym co piszesz ... można ustalić dodatkowe warunki np. " Przedmioty zapakowane w Blistro itp po rozpakowaniu nie podlegają zwrotowi "
Ale zauważyłem że np Lombard-y wystawiają wszystkie nowe przedmioty jako używane - dopiero w opisie pisze że jest to nowy przedmiot... i nie ma zwrotów !
Ale zauważyłem że np Lombard-y wystawiają wszystkie nowe przedmioty jako używane - dopiero w opisie pisze że jest to nowy przedmiot... i nie ma zwrotów !
Możesz to wyjaśnić?
OCZYWIŚCIE na prywatnym koncie - zwrot nie może być BEZ PRZYCZYNY , chyba ze sprzedający wyrazi taką wolę. W innym przypadku odstąpienie tylko w przypadku niezgodności , wady itp...
Bzdura, od niezgodności i wad jest rękojmia i odpowiednia dla niej zakładka Reklamacja. Zakładka Zwroty służy do odstąpienia od umowy i jeśli sprzedawca daje czas na odstąpienie od umowy, to kupujący może odstąpić od umowy. Żadna dobra wola - obowiązek, skoro udostępnia czas na odstąpienie.
to ty piszesz BZDURY i zweryfikuj to z opinią Allegro które w dwóch sporach wypowiedziało się jasno : Kupujący nie ma racji i nie może odstąpić od umowy bo transakcja nie podlega pod prawo Konsumenta . Wiecie że Allegro bardziej trzyma stronę kupujących więc skoro na dyskusji przyznali mi racje to TAK JEST NA PEWNO !!! Dla jasności u mnie na aukcji zwrot NOWEGO przedmiotu jest możliwy tylko w przypadku kiedy nie był w ogóle używany , jeśli jest zapakowany w blistro to po rozpakowaniu zwrotu nie ma . Takie są warunki zwrotów i kupujący KUPUJĄC akceptuje w całości . KONIEC KROPKA - zatwierdzone przez Allegro , wiec prosze nie wprowadzać w błąd . PO ZATYM nie taki jest temat tej rozmowy !
smart jest dobry dla firm co maja tysiace pozytywow i go nie stracą 1 negatywem ja mam 2 smarty 100% 28/7 pozytywow
Idiotyzm do kwadratu. Rzekomo kupujący nie może odstąpić od umowy, pomimo że w tej umowie, w zakładce Zwroty napisano, że może odstąpić od umowy i podano czas na odstąpienie. Sprzedający prywatnie nie musi udostępniać odstąpienia od umowy, ale jeśli to zrobił, to żadne idiotyczne stanowiska Allegro tego nie zmienią.
@xyz96 "Sprzedający prywatnie nie musi udostępniać odstąpienia od umowy" - musi, jeśli chce mieć smarta w ofertach. Podejrzewam, że to celowa zagrywka allegro, żeby zbyt dużo prywatnych sprzedawców nie próbowało uzyskać smarta w swoich ofertach.
Kiedyś przecież był darmowy zwrot paczkomatem za sam fakt dodania paczkomatu do opcji dostawy (pamiętam jeszcze tę ikonkę z autkiem "darmowy zwrot" przy ofertach), a żadnych warunków zwrotu nie trzeba było dodawać, bo jako taki działał z palca dla każdego.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
co zrobic jak ktos nada darmowy zwrot