Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam.
Chcę aktywować moje konto bankowe Revolut (konto, nie kartę).
Podczas weryfikacji tego konta Allegro mi odpisuje:
„Nie mogliśmy zweryfikować danych Twojego rachunku bankowego. Dane Twojej firmy nie zgadzają się z danymi rachunku bankowego.”
Prowadzę JDG. Adres i nazwa posiadacza konta są tożsame z adresem i nazwą mojej działalności.
Jednocześnie z regulaminu Allegro czytam:
„Rachunek bankowy musi należeć do firmy, na którą zakładasz konto na Allegro.
Wyjątkiem jest jest typ firmy: Jednoosobowa działalność gospodarcza - dla tego typu działalności dopuszczamy weryfikację i ustawienie wypłat na rachunek osoby fizycznej, która jest właścicielem firmy.”
Skąd więc problemy z weryfikacją konta? Czy mogę prosić o ponowne sprawdzenie - dziękuję.
@bethke Wyślij proszę potwierdzenie wykonania przelewu w formacie PDF na adres spolecznosc@allegro.pl. W wiadomości dodaj proszę link do bieżącego wątku.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Witam ponownie.
Czy coś już się wyjaśniło w kwestii weryfikacji mojego rachunku bankowego Revolut?
Tydzień temu wysłałam na podany adres e-mail potwierdzenie wykonania przelewu.
Dziękuję i pozdrawiam.
Dziękuję. Dostałam maila z odpowiedzią, że trwa proces aktywacji. Czekam więc cierpliwie. Pozdrawiam.