Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , czekam na weryfikację konta tyle czasu. Proszę o pomoc, chciałabym już sprzedawać
@stolbudwyszkow Skonsultuję to z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Już w trakcie wyjaśniania jesteśmy, dziękuję 🙂
Witam, u mnie ten sam problem, czekamy bardzo długo na weryfikację konta, niestety zbliża się koniec roku i musimy rozliczyć, próbowaliśmy wielokrotnie poprosić o kontakt telefoniczny, niestety nikt nie oddzwania. Sprawa już jest bardzo pilna.
@FeetComfort przykro mi, ale widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mail, Doradczyni poprosiła już o przyspieszenie weryfikacji u operatora płatności i musimy teraz czekać. Nie mogę zrobić nic więcej w tej sprawie.