anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta

MAMY ROZWIĄZANIE!
stolbudwyszkow
#7 Wielbiciel#

Witam , czekam na weryfikację konta tyle czasu. Proszę o pomoc, chciałabym już sprzedawać

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@stolbudwyszkow Skonsultuję to z zespołem odpowiedzialnym za ten obszar. Wrócę tutaj z odpowiedzią. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
stolbudwyszkow
#7 Wielbiciel#

Już w trakcie wyjaśniania jesteśmy, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
FeetComfort
#7 Wielbiciel#

Witam, u mnie ten sam problem, czekamy bardzo długo na weryfikację konta, niestety zbliża się koniec roku i musimy rozliczyć, próbowaliśmy wielokrotnie poprosić o kontakt telefoniczny, niestety nikt nie oddzwania. Sprawa już jest bardzo pilna.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@FeetComfort przykro mi, ale widzę, że prowadzisz już z nami korespondencję e-mail, Doradczyni poprosiła już o przyspieszenie weryfikacji u operatora płatności i musimy teraz czekać. Nie mogę zrobić nic więcej w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów