Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jesteśmy w trakcie zmiany danych na koncie firmowym. Trwa to już ponad miesiąc. Wszystkie dokumenty zostały przesłane do Allegro poprawnie. Allegro twierdzi, że jest problem ze strony PayU, postanowiłam się więc z nimi skontaktować. PayU twierdzi, że wszystko jest w porządku, czekają jedynie na przelew weryfikacyjny. Ja nie jestem w stanie wysłać im tego przelewu, ponieważ przelew weryfikacyjny został wysłany owszem, ale do PayPro i w zakładce "Konto do wypłat" nie mam możliwości zrealizowania kolejnego przelewu, tym razem do PayU. Allegro twierdzi, że w tej zakładce jest wszystko w porządku, jednocześnie przy obu operatorach wypłaty widnieją jako "w trakcie weryfikacji". Czyli są ok, czy są w trakcie weryfikacji?! Z pracownikami obsługującymi moją sprawę, ciężko się dogadać. Już sam fakt, żeby się coś dowiedzieć musiałam dzwonić na infolinię PayU. Może macie pomysł, jak całą sprawę przyspieszyć? Zaraz dostaniemy kolejną fakturę od Allegro, którą oczywiście trzeba zapłacić w terminie, bo inaczej zablokują Ci sprzedaż. Ale fakt, że nie możesz wypłacić kilkunastu tysięcy ze swojego salda to już nie problem...
Zrozumiałe, tylko wg mnie dane się zgadzają - jest poprawna nazwa działalności (PK), NIP oraz rachunek bankowy (ten sam który jest na białej liście podatników). A wg allegro coś jednak się nie zgadza 🙂
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Rozumiem, tylko nadal nie wiem gdzie jest różnica. Proszę o ręczną weryfikację.
Allegro, dane właściciela rachunku:
[edycja]
@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Przypominam się 🙂
@InvestoriaHome przepraszam za brak odpowiedzi. Konto jest zarejestrowane na inną osobę i dlatego weryfikacja nie może zakończyć się pozytywnie pisaliśmy o tym wiadomości e-mail w sprawie o numerze 31530628. Doradca poprosił o informację skąd wynika ta rozbieżność, więc najlepiej jeśli odpiszesz na tą wiadomość (znajdziesz ją po numerze 31530628), aby wyjaśnić problem.