anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Weryfikacja PayU

MAMY ROZWIĄZANIE!
tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Jesteśmy w trakcie zmiany danych na koncie firmowym. Trwa to już ponad miesiąc. Wszystkie dokumenty zostały przesłane do Allegro poprawnie. Allegro twierdzi, że jest problem ze strony PayU, postanowiłam się więc z nimi skontaktować. PayU twierdzi, że wszystko jest w porządku, czekają jedynie na przelew weryfikacyjny. Ja nie jestem w stanie wysłać im tego przelewu, ponieważ przelew weryfikacyjny został wysłany owszem, ale do PayPro i w zakładce "Konto do wypłat" nie mam możliwości zrealizowania kolejnego przelewu, tym razem do PayU. Allegro twierdzi, że w tej zakładce jest wszystko w porządku, jednocześnie przy obu operatorach wypłaty widnieją jako "w trakcie weryfikacji". Czyli są ok, czy są w trakcie weryfikacji?! Z pracownikami obsługującymi moją sprawę, ciężko się dogadać. Już sam fakt, żeby się coś dowiedzieć musiałam dzwonić na infolinię PayU. Może macie pomysł, jak całą sprawę przyspieszyć? Zaraz dostaniemy kolejną fakturę od Allegro, którą oczywiście trzeba zapłacić w terminie, bo inaczej zablokują Ci sprzedaż.  Ale fakt, że nie możesz wypłacić kilkunastu tysięcy ze swojego salda to już nie problem...

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23
kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Jak będziesz miał farta to wejdzie mod i to ogarnie. Z tego co widzę tylko ich interwencja coś rusza w takich tematach.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

A przelewem tradycyjnym nie uda się opłacić? nie znam szczegółów więc pytam może wówczas pójdzie ta słynna 1zł.

oznacz moderatorów
tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Nie mam pojęcia, jaki jest numer konta. I nie mam możliwości sprawdzenia tego, bo jakby jest to wszystko zblokowane. Wygląda to tak, jak poniżej... Tak na prawdę to Allegro zablokowało mi możliwość wykonania tego przelewu, prawdopodobnie przez te "wiszące", nierozwiązane dokumenty, które już dawno zostały poprawnie wysłane i nawet PayU je zaakceptowało. 

 

Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tkaniny-madec dziękuję za wiadomość! Konsultuję tą sprawę i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tkaniny-madec konieczne jest dodanie wspólników spółki cywilnej w formularzu. Należy to zrobić oraz wgrać dokumenty tożsamości. W tej chwili nie ma jeszcze takiej możliwości, w formularzu nie można wprowadzić zmian, poprosiłam o jego odblokowanie i przesłanie do Ciebie wiadomości, gdy edycja będzie możliwa. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

W jakim formularzu? Dokumenty osobiste wspólników spółki były wysyłane do Was dwukrotnie! 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tkaniny-madec ok, dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do działu płatności, ponieważ otrzymałam od nich informację o brakujących dokumentach. 
Wiem, że trwa to już długo i przepraszam, ale muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość. Wyjaśnię to i dam znać, gdy tylko dowiem się czegoś w tej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Problem jest taki, że PayU twierdzi, że wszystkie dokumenty otrzymali i są one kompletne. Czekają na przelew weryfikacyjny, którego nie mogę wysłać, bo nie wiem, na jakie konto. To Wy w kółko każecie wysyłać mi te same dokumenty, nie wiadomo po co? Cały czas dostaje te same wiadomości o skan dowodu osobistego. Pytanie jak wygląda sprawa z PayPro, bo do nich też już dwukrotnie wysyłaliśmy przelew weryfikacyjny? Może niech dział płatności weźmie się wreszcie do roboty, bo trochę głupio to wygląda, że to ja wydzwaniam do operatora płatności i wypytuje, co udało się Allegro zrobić w mojej sprawie! 

oznacz moderatorów
tkaniny-madec
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za pomoc. Problem został rozwiązany. Chociaż myślę, że bez Pani interwencji moglibyśmy czekać kolejny miesiąc... Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@tkaniny-madec cieszę się, że mogłam pomóc i że problem został rozwiązany.
Dziękuję za informację! 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
WeebAll_pl
#11 Animator#

Mam tą samą sytuacje, weryfikacja PayU zakończyła się pozytywnie, status Przelewy24 
"wisi" ale po kontakcie z Przelewy24 powiedzieli że oni już dawno potwierdzili pozytywnie. Na 2 dzień od zgłoszenia tego Allegro mój status PayU z zaakceptowanego zmienił się w trakcie weryfikacji tak.... i od tygodnia nie mam kasy, a Allegro piszczy że chce żeby zapłącić prowizje...

Ogarnie to ktoś ? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
ekosferapl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry widzę że Pani potrafi rozwiązać problemy związane z weryfikacją.
Otóż od ponad 2 tygodni walczę żeby zmienić konto na Sp. z o.o.
Już wiem że zrobiłem błąd bo miałem wcześniej zrobić przelew weryfikacyjny ze starego konta a ja od razu zrobiłem ze spółki. I teraz jest problem, nie mogę zrobić ponownego przelewu bo nie ma takiej możliwości w systemie . Proszę o pomoc najlepiej na email (edycja) wtedy będę mógł przesłać screeny i dokumenty.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ekosferapl Przykro mi, ale nie kontaktujemy się stąd drogą mailową. Widzę, że prowadzisz korespondencję z naszymi pracownikami, którzy w ostatniej wiadomości proposili Cię o nowy wniosek o zmianę danych oraz dosłanie odpowiednie dokumentów i wnioseku o wznowienie działalności. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
ekosferapl
#7 Wielbiciel#

No tak ale za każdym razem jest ktoś inny i stoję w miejscu bo nie mam możliwości w panelu dosłać tych dokumentów w sumie to potwierdzenie wznowienia wysłałem już w wiadomości

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@ekosferapl Bez obaw. Nawet jeśli na Twoją wiadomość odpisuje inny pracownik Allegro, to zapoznaje się on z całą korespondencją i udzieli Ci pomocy 🙂 

oznacz moderatorów
ekosferapl
#7 Wielbiciel#

Jakoś od 2 tygodni nie potrafią mi pomóc

oznacz moderatorów
InvestoriaHome
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Będę wdzięczny za sprawdzenie też co dzieje się w sprawie aktywacji mojego konta, bo trwa to już długo. Konto na allegro zakładała osoba, która pomaga mi z firmą, podała swoje imię i nazwisko przy rejestracji, co wydaje się teraz generuje problem z aktywacją (JDG). Robiłem przelew weryfikacyjny, ale mam tylko komunikat "Twoja weryfikacja konta do wypłat została anulowana".

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@InvestoriaHome Dane konta Allegro muszą być zgodne z danymi rachunku bankowego, z którego wykonujesz przelew weryfikacyjny. Jeśli nie są, weryfikacja nie zakończy się pozytywnie.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów