Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Od lutego próbuję zweryfikować swój rachunek bankowy na Allegro, choć sprzedaję na platformie z tym samym kontem bankowym już od 2022 roku.
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia: Przebieg weryfikacji:
Dzisiaj otrzymałem e-mail od Allegro: „Zmieniły się ustawienia Twoich metod wypłat”, ale moje środki nadal pozostają zablokowane. Nie otrzymałem żadnej jasnej informacji, co się dzieje i kiedy moje pieniądze zostaną odblokowane.
:czerwony_okrąg: Pytania do Allegro i społeczności:
@knitsolution Widzę, że doradcy czekają na weryfikację sprawy po stronie operatora płatności. Poprosiłam o ponaglenie, ale w dalszym ciągu proszę Cię o cierpliwość.
Nie, no chyba żartujecie! Piszę - czekam od lutego tej weryfikacji!
@knitsolution Otrzymałam informację, że do jutra sprawa powinna być wyjaśniona.