anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Temat: Problem z weryfikacją konta i blokadą środków – brak odpowiedzi od PayU i Allegro

knitsolution
#2 Obserwator#

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Od lutego próbuję zweryfikować swój rachunek bankowy na Allegro, choć sprzedaję na platformie z tym samym kontem bankowym już od 2022 roku.

:biały_gruby_symbol_zaznaczenia: Przebieg weryfikacji:

  1. Pierwszy etap – Wysłałem wymagane dokumenty: dowód osobisty oraz wykonałem przelew bankowy weryfikacyjny.
  2. PayU odrzuciło dokumenty – powodem były obcięte krawędzie dowodu.
  3. Poprawiłem skan i wysłałem ponownie – brak odpowiedzi.
  4. Kolejne żądanie – kserokopia paszportu i kolejny przelew 1 zł.
  5. Wysłałem wszystko jeszcze raz – i znowu brak reakcji.

Dzisiaj otrzymałem e-mail od Allegro: „Zmieniły się ustawienia Twoich metod wypłat”, ale moje środki nadal pozostają zablokowane. Nie otrzymałem żadnej jasnej informacji, co się dzieje i kiedy moje pieniądze zostaną odblokowane.

:czerwony_okrąg: Pytania do Allegro i społeczności:

  • Jak długo jeszcze mam czekać na zakończenie weryfikacji?
  • Czy ktoś miał podobne doświadczenia i udało się rozwiązać problem?
  • Czy Allegro i PayU mogą podać realne terminy zakończenia tego procesu?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@knitsolution Widzę, że doradcy czekają na weryfikację sprawy po stronie operatora płatności. Poprosiłam o ponaglenie, ale w dalszym ciągu proszę Cię o cierpliwość. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

knitsolution
#2 Obserwator#

Nie, no chyba żartujecie! Piszę - czekam od lutego tej weryfikacji!

 

 

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@knitsolution Otrzymałam informację, że do jutra sprawa powinna być wyjaśniona. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów