Temat: Problem z weryfikacją konta i blokadą środków – brak odpowiedzi od PayU i Allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Od lutego próbuję zweryfikować swój rachunek bankowy na Allegro, choć sprzedaję na platformie z tym samym kontem bankowym już od 2022 roku.
:biały_gruby_symbol_zaznaczenia: Przebieg weryfikacji:
- Pierwszy etap – Wysłałem wymagane dokumenty: dowód osobisty oraz wykonałem przelew bankowy weryfikacyjny.
- PayU odrzuciło dokumenty – powodem były obcięte krawędzie dowodu.
- Poprawiłem skan i wysłałem ponownie – brak odpowiedzi.
- Kolejne żądanie – kserokopia paszportu i kolejny przelew 1 zł.
- Wysłałem wszystko jeszcze raz – i znowu brak reakcji.
Dzisiaj otrzymałem e-mail od Allegro: „Zmieniły się ustawienia Twoich metod wypłat”, ale moje środki nadal pozostają zablokowane. Nie otrzymałem żadnej jasnej informacji, co się dzieje i kiedy moje pieniądze zostaną odblokowane.
:czerwony_okrąg: Pytania do Allegro i społeczności:
- Jak długo jeszcze mam czekać na zakończenie weryfikacji?
- Czy ktoś miał podobne doświadczenia i udało się rozwiązać problem?
- Czy Allegro i PayU mogą podać realne terminy zakończenia tego procesu?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@knitsolution Widzę, że doradcy czekają na weryfikację sprawy po stronie operatora płatności. Poprosiłam o ponaglenie, ale w dalszym ciągu proszę Cię o cierpliwość.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, no chyba żartujecie! Piszę - czekam od lutego tej weryfikacji!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@knitsolution Otrzymałam informację, że do jutra sprawa powinna być wyjaśniona.
Moderatorka