anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja rachunku do wypłat

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Weryfikacja mojego konta do wypłat trwa już ponad dwa miesiące. 

To nie jest normalne, czy ktoś też tak miał i jak rozwiązać problem, bo mi brakuje już sił

pozdrawiam

oznacz moderatorów
27 ODPOWIEDZI 27

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Skonsultuję z zespołem status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami w tej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

Dołączę do tej wypowiedzi. pytanie bym chciał dopełnic : do kogo mam się zwróćic? I po co robić tak skomplikowane?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Czy dołączyłeś wszystkie wymagane dokumenty? 

@Client:47720325 W sprawie Twojej weryfikacji, prześlij nam proszę jeszcze skan lub czytelne zdjęcie brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Wysyłałam już paszport męża, dowód i dwa razy robiłam przelew po 1,01.... ile jeszcze można przesyłać? Od 13 lat przelewy idą na to samo konto, nic się nie zmienia...

oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Której strony dowodu brakuje nie wiem, bo wysyłałam napewno obydwie?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Drugiej strony dowodu brakuje nam od użytkownika @Client:47720325. Twoją sprawę konsultujemy już z PayU, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

dzieki za pozytywne nastawienie, bardzo mnie to wspiera. I dzekuję za udział ponieważ sam nie dam rady agarnąc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Dokument, który przesłałaś został odrzucony przez PayU, ponieważ był zbyt mało czytelny, dlatego prześlij proszę jeszcze raz zdjęcie całego paszportu wraz z tym polem na dole, gdzie jest imię i nazwisko. 

@Client:47720325 Tak jak pisałam wcześniej, w zakładce Ustawienia wypłat prześlij proszę jeszcze skan lub czytelne zdjęcie brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron.  

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

ok👍

oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Wysłałam ponownie - proszę o sprawdzenie i odpowiedź, czy jest wystarczająco czytelny?

pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Dziękuję, wysłałaś ten dokument do PayU, więc teraz to PayU musi go zweryfikować. Ja nie mam do niego dostępu, więc na razie nie mogę tego potwierdzić. Poczekaj proszę teraz cierpliwie i jeśli do czwartku wpłaty nadal będą nieaktywne, napisz tutaj ponownie. Wówczas będę dalej działać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

Dzięki serdeczne za zaangażowanie i cierpliwość dla mnie😃

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jarekosk1 Drobiazg i polecam się na przyszłość 😉 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

jarekosk1
#8 Zapaleniec#

No witam ponownie

Niestety bez powodzenia - konto do wypłat nieaktywne...

pozdrawiam

oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

Witam ,  _HolaOla_ . Jak Pani pisałaś,  wysłałem zdjęcia dowodu , problem zaś polega na tym - w okienku rejestracji do Pay-U (w ustawieniach profilu) prosi wpisać numer dowodu . Tego numeru nie akceptuje system. Ratujcie Pomocy 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47720325 Jaki komunikat pojawia się przy próbie wpisania numeru dowodu?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

Poprostu nie daję wpisać numeru jeżeli numer nie odpowiada sztandardu 3cyfry-6liter Pomocy! Pomocy!

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47720325 Numer dowodu osobistego do 3 litery i 6 cyfr. Twój numer ma inną formę?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Client:47720325
#8 Zapaleniec#

No tak, bo nie mam dowodu tylko paszport lub karte pobytu cudzoziemca

oznacz moderatorów