Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Weryfikacja mojego konta do wypłat trwa już ponad dwa miesiące.
To nie jest normalne, czy ktoś też tak miał i jak rozwiązać problem, bo mi brakuje już sił
pozdrawiam
@jarekosk1 Skonsultuję z zespołem status Twojej weryfikacji i wrócę do Ciebie z informacjami w tej sprawie.
Dołączę do tej wypowiedzi. pytanie bym chciał dopełnic : do kogo mam się zwróćic? I po co robić tak skomplikowane?
@jarekosk1 Czy dołączyłeś wszystkie wymagane dokumenty?
@Client:47720325 W sprawie Twojej weryfikacji, prześlij nam proszę jeszcze skan lub czytelne zdjęcie brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron.
Wysyłałam już paszport męża, dowód i dwa razy robiłam przelew po 1,01.... ile jeszcze można przesyłać? Od 13 lat przelewy idą na to samo konto, nic się nie zmienia...
Której strony dowodu brakuje nie wiem, bo wysyłałam napewno obydwie?
@jarekosk1 Drugiej strony dowodu brakuje nam od użytkownika @Client:47720325. Twoją sprawę konsultujemy już z PayU, dlatego na razie poproszę Cię o cierpliwość.
dzieki za pozytywne nastawienie, bardzo mnie to wspiera. I dzekuję za udział ponieważ sam nie dam rady agarnąc.
@jarekosk1 Dokument, który przesłałaś został odrzucony przez PayU, ponieważ był zbyt mało czytelny, dlatego prześlij proszę jeszcze raz zdjęcie całego paszportu wraz z tym polem na dole, gdzie jest imię i nazwisko.
@Client:47720325 Tak jak pisałam wcześniej, w zakładce Ustawienia wypłat prześlij proszę jeszcze skan lub czytelne zdjęcie brakującej strony dowodu tożsamości, ponieważ otrzymaliśmy od Ciebie tylko jedną z potrzebnych stron.
ok👍
Wysłałam ponownie - proszę o sprawdzenie i odpowiedź, czy jest wystarczająco czytelny?
pozdrawiam
@jarekosk1 Dziękuję, wysłałaś ten dokument do PayU, więc teraz to PayU musi go zweryfikować. Ja nie mam do niego dostępu, więc na razie nie mogę tego potwierdzić. Poczekaj proszę teraz cierpliwie i jeśli do czwartku wpłaty nadal będą nieaktywne, napisz tutaj ponownie. Wówczas będę dalej działać.
Dzięki serdeczne za zaangażowanie i cierpliwość dla mnie😃
@jarekosk1 Drobiazg i polecam się na przyszłość 😉
No witam ponownie
Niestety bez powodzenia - konto do wypłat nieaktywne...
pozdrawiam
Witam , _HolaOla_ . Jak Pani pisałaś, wysłałem zdjęcia dowodu , problem zaś polega na tym - w okienku rejestracji do Pay-U (w ustawieniach profilu) prosi wpisać numer dowodu . Tego numeru nie akceptuje system. Ratujcie Pomocy
@Client:47720325 Jaki komunikat pojawia się przy próbie wpisania numeru dowodu?
Poprostu nie daję wpisać numeru jeżeli numer nie odpowiada sztandardu 3cyfry-6liter Pomocy! Pomocy!
@Client:47720325 Numer dowodu osobistego do 3 litery i 6 cyfr. Twój numer ma inną formę?
No tak, bo nie mam dowodu tylko paszport lub karte pobytu cudzoziemca