Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
kontaktuje się ze mną klientka, więc próbuję odpisać i e-mail odbity od serwerów allegro 😕
Allegro nie jest w stanie nic zrobić i umywa ręce, nie chce udostępnić oryginalnego maila. Sytuacja powtarza się sporadycznie przy wysyłaniu podziękowania za transakcję. Czy allegro nie widzi problemu i nie zamierza nic zrobić? Zgłoszone przez formularz - rozwiązania brak, odpowiedź allegro jak poniżej o możliwym zablokowaniu konta lub nieaktywne... w późniejszej konsultacji: Najprawdopodobniej skrzynka odbiorcza Kupującego blokuje wiadomości od Serwisu, możliwe jest również, że jest przepełniona. Nie jest to jednak zależne od Serwisu, tylko od skrzynki odbiorczej Klienta.
Oto treść odbitej wiadomości:
Twoja wiadomość do użytkownika xyz, wysłana na adres xxxxx@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona.
Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie.
i dalej taki komunikat serwera:
The following message to <[adres e-mail]> was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 550-'"[adres e-mail]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1)'
Reporting-MTA: dns; smtpfarm4.allegro.pl Final-Recipient: rfc822;<email> Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [212.77.101.4] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'"<email>": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1)' (delivery attempts: 0)
Prześlij mi numer zgłoszenia - z chęcią mu się przyjrzę.
widzę, że nadali 2 zgłoszenia: 08145756 i 08161755
Wczoraj również chciałem wysłać klientowi e-mail i odbite:
Twoja wiadomość do użytkownika xxxxxxx, wysłana na adres xyz@allegromail.pl, nie mogła zostać dostarczona.
Wystąpił techniczny problem ze skrzynką pocztową odbiorcy Twojej wiadomości. Prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie.
Zapytanie zostało rozdzielone ponieważ dotyczy dwóch odrębnych kwestii. Widzę, że otrzymałeś wyjaśnienie:
"Najprawdopodobniej skrzynka odbiorcza Kupującego blokuje wiadomości od Serwisu, możliwe jest również, że jest przepełniona. Nie jest to jednak zależne od Serwisu, tylko od skrzynki odbiorczej Klienta.
Nie udostępnimy Panu oryginalnego adresu e-mail, warto spróbować w późniejszym czasie ponowić odpowiedź do Kupującego."
Informacja udzielona przez naszego pracownika jest wiążąca i oparta na polityce Ochrony Danych Osobowych. Problem nie leży po stronie naszego serwisu.
@cloudcloudwidzę, że zamiast rozwiązać problem wypychacie go na zewnętrzny serwer. Problem istnieje i jest powtarzalny więc wasze rozwiązanie stwarza sporadyczne problemy. Nie skrzynka odbiorcza nadawcy nie jest przepełniona ponieważ uzyskałem od kupującego bezpośredni e-mail celem kontaktu.
Znajdźcie rozwiązanie choćby przez umożliwienie otwarcia dyskusji z kupującym skoro nie ma możliwości przez e-mail.
@goliatt w momencie, gdy po raz pierwszy zobaczę konkretny przypadek, w którym mail wysłany na adres maskowany jest odbijany z komunikatem Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne, a mail wysłany na adres niemaskowany takiego komunikatu nie generuje - odszczekam tutaj publicznie.
Wierz mi, wielokrotnie w różnych miejscach sprzedawcy wygłaszali podobne twierdzenia, ale ani razu nie zostało to potwierdzone. Wiem, bo sam to sprawdzałem, wysyłając maile na te adresy. Twierdzenie "problem istnieje i jest powtarzalny" jest po prostu nieprawdziwe - a jeżeli uważasz inaczej, podaj konkretny przykład, sprawdzę jeszcze raz.
@msniezekgdzie przesłać screeny?
Odbity mail z dzisiaj o innej treści:
The following message to <[adres e-mail]> was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 <[adres e-mail]>: Recipient address rejected: User unknown'
Reporting-MTA: dns; smtpfarm6.allegro.pl Final-Recipient: rfc822;<email> Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [213.180.147.146] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 <<email>>: Recipient address rejected: User unknown' (delivery attempts: 0)
@goliatt prześlij na spolecznosc@allegro.pl maskowany adres e-mail, na który wysyłałeś maila, to jest kluczowa informacja. Sprawdzę oryginalny adres, wyślę na niego maila i podeślę tu wyniki eksperymentu.
@msniezekwysłane 2 wiadomości dla 2 różnych klientów
@goliatt sprawdziłem i maile wysłane bezpośrednio zachowują się dokładnie tak samo (nie dochodzą). Wysłałem Ci niezamaskowane adresy w odpowiedzi, żebyś mógł samodzielnie to zweryfikować. Gdy już to zrobisz, daj tutaj znać, że nie kłamię 🙂
Jeszcze precyzując. Adresy, które Ci podałem, są adresami przypisanymi do kont w Allegro. W czasach, gdy jeszcze nie maskowaliśmy adresów, właśnie takie otrzymałbyś od Allegro, bo takie kupujący przypisali sobie do swoich kont (i je aktywowali, bo adres e-mail trzeba potwierdzić, żeby udało się konto uruchomić). Nie mam wątpliwości, że wielu kupujących ma na swoich kontach nieaktualne adresy e-mail - ale nie ma to nic wspólnego z maskowaniem.
Podpinam się pod ten temat. Próbowałem kupującego poinformować o wysyłce towaru i otrzymałem taki sam komunikat co goliatt. Pisałem na adres:
usune5y4hl+41a5cc373@allegromail.pl
I przy okazji: na jakiej podstawie prawnej Allegro dało sobie prawo podglądu treści korespondencji prowadzonej pomiędzy stronami. Przecież to jest łamanie konstytucji. Nawet za komuny tego nie było!
Potwierdzam, że wynikiem błędu jest po prostu podany niepoprawny adres e-mail na allegro a co za tym idzie późniejsze jego maskowanie.
Niestety odbity komunikat serwera oraz informacja od allegro tego nie wyjaśnia, więc niech ten temat zostanie dla potomnych.
Może allegro by przeprowadziło akcję sms dla kupujących, zaktualizuj swój adres e-mail jeżeli używasz nieaktywnego.